***Klusbabes 33***

Rimke; wat fijn dat jullie er samen zo over denken. (over 2e kindje). En je kwetst mij er helemaal niet meer hoor. Jij kan er tenslotte ook niets aan doen dat het bij sommige van ons niet wilt lukken. Ik hoop natuurlijk wel dat ik eerder mag aantikken dan jou haha. Dus gewoon deze maand......
Jammer dat je toch moet werken ivm financiele gedeelte. Ik persoonlijk zou niet thuis willen blijven als ik kinderen heb. En zou financieel ook niet kunnen hoor. Maar goed, misschien praat ik anders als het kindje er is haha.

Happy; ach meisje, was je het weer ef helemaal zat? en dan komt er ook nog zo een kuttekop die gelijk zwanger is. Ik leef helemaal met je mee hoor
Veel plezier met steengrillen vanavond!

Jacqy; jij ook al zo rot nieuws van mensen om je heen die zwanger zijn. jij wil ook!!!! En dan van mensen van wie je het niet verwacht....
Ja, zaadjes waren prima. We moeten nu gewoon 3 maanden zo door blijven klussen (ook met dat spoelen) en anders IUI. Dit is de 1e maand, dus spannend weer. Klusperiode net voorbij

Bambi; hoest met LOis, hoop dat ze niet echt ziek is geworden

Linda; 50 euries voor je scooter, valt gelukkig weer mee. En al schoongemaakt bij je pa?

Klaasje; dank je voor de opbeurende woorden, en bij ons zal t ook wel een keer raak zijn, maar t wordt elke keer moeilijker. Ik hou de goede moed erin, ben geen opgever. maar soms hoeft t allemaal ef niet meer. Ben wel blij dat t met jou beter gaat, 4 kilo alweer erbij, goed hoor

Vandaag fris dagje. Hier ook beetje gesneeuwd. Heb vanmorgen sinds maand weer gerend. Viel natuurlijk harstikke tegen, 1e stuk tegenwind en koud natuurlijk, brrrr. Ging ook maar klein rondje.
Daarna naar vriendin. Haar hondje is dus van de week overleden, en ze heeft nu al nieuw hondje. Niet mijn keus, maar oke. Maar wel schattig hoor.
Mannetje is net thuis van werk, dacht wat leuks te gaan doen, maarja hij wil ef dutten. vanavond verjaardag. En morgen lekker niks.

He jacqy, zag trouwens dat je NOD de 24e is. Ik zal duimen hoor!!!!

Wat goed dat je gerend hebt!! In dit takke weer........is wel je stukje vlaai er weer af, whahaha!!
Mag toch hopen dat je zwanger bent als wij volgend jaar januari weer eens beginnen met klussen................jezus. Niet bij na denken...........gaat helemaal goed komen, geen IUI..........

Nou, hier alle hapjes al gemaakt voor morgen, dacht doe het gewoon vanmiddag al, in de koelkast en voila!
Heb tomaatjes met mozarella en basilicum op een prikkertje, van die baby tomaatjes.
En ik heb dadels met monchoe en spekje er om heen op een prikkertje. Tapashapjes dus...........ach, was zo gedaan en blijft wel goed in de koelkast.
Heb ik morgenochtend wat meer tijd om met mijn meisje te badderen enzo.........hoeft het niet zo'n haastpartij te worden, heb ik een gruwelijke hekel aan.........
Nou, heb voor vanavond lekker een opwarmprakje, pasta. Dus mijn meisje mag lekker gaan etteren zometeen, mijn eten is zo klaar.........
Ze heeft net haar flesje gehad, dus ligt nu lekker bij de haard te keuvelen op het kleed. Televisie te kijken, vind ze fantastisch en mag alleen na deze voeding.......de rest van de dag ligt ze na haar voeding in de box, in de achterkamer.........dus deze voeding is het altijd feest! Lekker spartelen en televisiekijken.............whahaha!!

Tot later!!

hoi meiden,

Nou het word weer ff snel. hoor...zucht kan en gun mezelf gewoon geen tijd.
En Lois is dus echt ziek nu..ze had vanmorgen net koorts maar vanmiddag weer 39 gr..na der zetpil was ie net gelukkig weer weg naar 37.5   maar merk dat het dus erg schommeld..en komt opzetten als kakken..verders is ze mega stront verkouden en heb dus alle middeltjes in huis gehaald..Luuf, otrivin, zetpillen en vanaaf gaat er een halve ui der kamertje in haha, zal me een lucht geven...verder is ze natuurlijk erg hangerig en huilerig...maar kan ook nog lachen hoor...en eten gaat ook gewoon nog...gelukkig..
Maar jullie snappen wel dat ik ff de tijd niet vind.....

Baal wel, dit is waar ik al bang voor was met het kdv he...1 keer ernaar toe en nu meteen ziek..zucht...maar goed doe er verder weinig aan he...

ga weer vliegen, denk aan jullie en probeer bij te lezen...wanneer het lukt..

xx bambi

hey meiden

bieb; jeetje met dit weer aan het rennen geweest vanmorgen pfff, wel goed van jehoor, ik doe het je niet na hahah, en veel plezier op de verjaardag vanavond,e n je vriendin heeft een nieuw hondje gekocht wel leuk

rimke; alle hapjes voor morgen al klaar dat scheelt weer kan je lekker rustig aan doen morgenochtend. en ze heeft lekker voor de haard op het kleed gelegen dat is wel lekker,

bambi; lois hoeft niet verkouden te zijn geworden van het kdv hoor, heel nederland is zowat verkouden en ziek. Joey loopt ook sinds gisteren zijn longen uit zijn lijf te hoesten en is verkouden, maar bij joey duurt het meestal even voordat het eruit komt die kan zo weken ermee sluimeren en dan in ene barst het zootje los.

zo bij me pa is alles schoon, en bij mij heb ik de was zo goed als mogelijk proberen weg te wassen en ik moet nog schoonmaken maar dat doe ik morgenochtend wel, ik ga nu op de bank en daar blijf ik liggen tot ik op bed ga hahaha

xxxx linda

Pffffffffffffffff, zo, maudy haar jengel uurtjes weer overleefd.
Heb toch de "forte" voeding gekocht en doe nu de helft gewoon en de helft "forte" voeding..........om half 5 de eerste fles daarmee gegeven, maar helaas, om half 7 begon ze al weer te mekkeren, heb de fles nog een uurtje weten te rekken door haar uitgebreid in bad te doen (alweer), gisteren hetzelfde ritueel, maar ze heeft van die ontiegelijk droge wangetjes, dus wil haar niet teveel in bad doen. Was haar hoofdje alleen maar met water en smeer er dan een cremetje van Weleda op. Van zwitsal kreeg ze pukkeltjes..........
Maar goed, ze heeft dus om half 8 al haar flessen al op.............ik hoop dat ze gewoon tot 7 uur doorslaapt.

Bambi: bummer! Lois ziek..........je hoort wel vaker dat ze van het kdv vaak zieker zijn maar ze bouwen hierdoor wel sneller een weerstand op dan kindjes die thuis blijven...........maar klote is het wel, zeker die koorts. Gelukkig werken de zetpilletjes goed en drinkt ze nog goed...........dat scheelt al een hoop, en zolang ze nog lacht..............de arme ziel.

Linnie: weer de heleboel bij je pa gedaan. Wat een klus toch elke keer, zeker nu je zwanger bent zou ik toch proberen iets rustiger aan te doen als het lukt............spannend he, je echo komt dichter bij............op naar een kloppend hartje!!

Nou, ik ga even van de rust genieten. Mijn laatste wasje zit er in, het bed is al verschoond, dus ik hoef morgen niets meer te doen, alleen mijn spulletjes pakken en naar de tarrotkaartenleg-middag, whahaha, leuk woord weer.........
Heb me vandaag uit de naad gewerkt in huis, zodat ik dat morgen niet meer hoef te doen. En nu maudy al in bad is geweest, scheelt dat morgenochtend een hoop stress. Ik hou niet van stress in huis. Hoewel ik net een beetje pissig was, want maudy liep dus te vragen om een flesje, en toen ging ze met de laatste 20 cc lopen etteren. Heb ik geen zin in, ze was net in bad geweest! Neemt ze een slokje en dan laat ze hem uit haar mondhoeken lopen. Nou, dan is het bij mij klaar, geen gemier met eten, anders houdt het op. Zo. Strenge moeder.
Whahaha!
Meiden, fijne avond!!

goeiemorgen meidne

rimke: heeft maudy nog geslapen tot 7 uur vanmorgen? en evengoed de forte voeding proberen.
lekker dat je gisteren alles al hebt gedaan kan je vanmorgen heerlijk rustig aan doen meid, en voor vanmiddag alvast heel veel plezier ik ben benieuwd hoe het is gegaan haha

happy; hoe was het steengrillen? hebben jullie het nog gezellig gehad?

jacqy: hoe was de reunie en de verjaardagen?

bieb; was bij jouw de verjaardag ook gezellig?

bambi; hoe is het met lois?

zo weer een mega kut nacht, joey heeft de hele nacht gehoest, en vanaf 4 uur vannacht onophoudelijk echt aan 1 stuk door. met als resultaat dat ie om half 6 naast mij lag en tom op joey zijn bed is gaan liggen, Ik zit nu ondertussen alweer een dik uur beneden en me eerste draaitje is alweer klaar in de wasmachine. wordt een lange dag vandaag. maar goed, niks aan te doen. Om half 11 moeten we op kraamvisite en om 4 uur vanmiddag begint de sinterklaasshow waar ik met joey heen zou gaan en daarna ben ik rijp voor een bed hahaha

xxx linda

Ha linnie!!

Ja, maudy heeft inderdaad doorgeslapen tot 7 uur................zolang ze dat blijft doen vind ik het allemaal goed, moest haar gewoon weer wakker maken................
Inderdaad een lange dag voor je vandaag, hoop dat Joey de Sint weer niets vindt..........kan je lekker vlot weer naar huis! Kan me voorstellen dat je na zo'n nacht bekaf bent............pfffffffffffffffff. Doe maar rustig aan!

Ik ga even douchen!!

Kus!!

Oal schatten.....had gisteren nadat ik mn bericht geplaatst had opeens weer geen verbinding meer grrrrrr.gisteren was erg leuk en erg laat....was drie uur thuis...maar goed, het was het waard. Ga nu douchen want om half een alweer met zn alleen feyenoord kijken zo...daarna ben ik van plan om naar huis te gaan en er niet meer uit te komen........moet opschieten meiden, sorry. Morgen weer gesprek en dinsdagmiddag naar de tandarts.....bah, ik haat de tandarts, vind het altijd doodeng........Ff vliuchtig gelezen....rimke, heeft lekkere hapjes, jacq, idd moeten we vaker doen, bieb, gerend, knap hoor en idd het was een kuttekop haha, bambi, kleine smurf ziek, ach die lieve schat     weet het niet meer sorry.....wij hebben trouwens geen sneeuw, snik snik. Er valt af en toe wel wat maar niet genoeg dat het blijft liggen....tot latersssss, fijne zondag meisjes

Liefs happy

Terug
Bovenaan