***Klusbabes 33***

Linnie lieverd, vergeet je helmaal......een lange dag voor je he en je bent al brak...kalm aan he meis....

O ja jacq, hoe voel je je ?

XXX

Hey meiden,

Ik heb nog niks bijgelezen, maar ik moet jullie ff vertellen hoe "slecht" ik ben hahaha

Vrijdag kreeg ik een telefoontje van de leenbakker, me eetkamer stoelen waren er eindelijk ( na 5 weken), ik helemaal blij natuurlijk, die zijn we gisteren gelijk op wezen halen.
We nemen zo'n kar mee van buiten om die dozen op te leggen en lopen naar het magazijn (achter in de winkel). Opweg daarheen komen we langs wat kasten.
Ik wil al een poosje een ander schoenenkastje voor in de gang en nu stond er eindelijk één die heel goed in de richting kwam van wat ik zoek. Het is niet echt een schoenenkastje, maar gewoon een mooi kastje $€130,-....
Me vriendje zegt nog "wel een duur kasje voor schoenen" maar we besloten om hem toch maar te kopen.
Nou, die 2 platte dozen op die kar en door naar het magazijn voor die stoelen.
Die zitten per 2 in een grote doos, ds die 2 dozen ook op die kar en op naar de kassa.
Maar omdat we die stoelen bestel hadden, hadden we daar een bon van om af te rekenen, dus ik geef die bon aan dat meisje achter de kassa..... en ze ziet niet dat er nog 2 platte dozen op die kar liggen (of ze ziet het wel en denk dat die bij die stoelen horen) ..... dus ze rekent alleen die stoelen af!!!!!!
Ik me mond dicht gehouden en me vriendje zei ook niks....
Kastje voor niks hahahahaha, slecht he....moeten ze maar opletten hoor....
Dus we gaan zo ons mooie "dure" schoenenkastje in elkaar zetten!

Meiden fijne dag allemaal!

Liefs Phoebe

He meiden!

haha, phoebe, geweldig! zou dan ook mijn mond hebben gehouden hoor!

het is hier erg spannend. Heb al dik een jaar een cyclus van 28 dagen. alleen de laatste 5 maanden van 26 dagen. Dus had gister eigenlijk mijn mentruatie verwacht... maar niets! nu ook nog niets.. durf eigenlijk niets te hopen.zal morgen wel komen... haha maar toch! ik duim nog even door!

Rimke, maudy heeft lekker door geslapen dus. Veel plezier vandaag!

Linnie, heb gelezen wat je hebt geschreven, maar weet t ff niet meer...

Happy, tandarts! bah! daar heb ik echt een hekel aan! sterkte! haha

Gister was echt super leuk. Ben al verkouden, en dan nog kletsen, kletsen, en nog meer kletsen. Toen kwam sinterklaas op de reuni opeens binnen (allemaal volwassenene!!) en gezellig mee zingen enzo! echt super.
toen is mijn rondreis begonnen van ophalen, wegbrengen en uiteindelijk kwamen we op de verjaardag. Nog meer kletsen, gezellig!
En vanmorgen werd ik wakker... en heb nu een heel hoog piep stemmetje! ahha klinkt echt voor geen meter!

Vandaag lekker niets doen. Zalig!

liefs Jacqy

Ik heb een pokke humeur maar om dat gratis kastje van Phoebe moet ik wel lachen hoor.
Meisje van Bambi ziek, en meisje van Rimke die wil eten maar dan ook weer niet.sorry, geen zin om op iedereen te reageren.

Heb nu gewoon een klote bui. Weet niet waarom. Nou eigenlijk weet ik t wel. Gisteren hadden we dus die verjaardag waar ik uiteindelijk helemaal geen zin in had. Was weer zo moe, wat ik al hele week heb, maar goed, toch gegaan. Op een gegeven moment vertelde mijn vriendin dus even tussen neus en lippen door dat ze nu ook voor t eggie begonnen zijn. Wist natuurlijk wel dat het niet lang meer kon duren, is ook al 35, maar toch....ik begon te lachen (als een boer met kiespijn), zo van hehe, wil hij dan toch, en wanneer was je eitje. nou, ze kon niet veel zeggen want haar vriend stond in de buurt en ze mocht het tegen niemand zeggen, en ik mocht het ook niet verder vertellen. Ja hallo, moet ik het dan tegen de buurvrouw vertellen ofzo. En toen had ik er dus echt de pe in. Let maar op, bij haar zal het natuurlijk snel raak zijn. Nou, als dat zo is, than I kill someone!!!!! maar op dat moment wilde ik dus naar huis. het half uur daarna heb ik me echt moeten inhouden om niet gelijk naar huis te gaan. Daarna ging t wel weer. Maar nu ben ik gewoon pissig. en waarom verteld ze dat zo op het feestje? bang voor mijn reactie ofzo? Nou, ik gun het haar natuurlijk wel, want ik weet hoe het nu is om zo lang te wachten, maar ik hoop toch echt dat ik eerder aantel. En ze heeft al zo vaak gezegd dat het te gek zou zijn om samen zwanger te zijn. Ja, te gek, wauw. Eigenlijk domme opmerking omdat het bij mij niet echt van een leien dakje gaat. Pfff moest het ef kwijt. En net ef tegen mijn vent aangezeurd, omdat ik het kwijt moest, maarja dan krijg je zo een domme opmerking dat het nu eenmaal zo is, en dat wij voor onszelf leven en niet voor anderen, Ja duh, dat antwoord daar heb ik niks aan. Maar heb wel besloten om zelf niets te vragen aan vriendin, wacht wel tot ze er weer zelf over begint.....

heb trouwens 2 roseetjes gister op, viel verder niet op, want alle dames dronken meer wijn dan drank. werd op een gegeven moment zelfs misselijk van die frisdrank en rose, ben maar water gaan drinken. waren half 2 thuis, en mannetje moest 5 uur weer opstaan ivm werk. Is al paar uur thuis,maar nu ef dutje doen. net ef samen de tuin gedaan, op tijd, want nu sneeuwt t dus

Katje ligt naast me op leuning van bank, en pootjes op mijn been.....ahhh nu legt ze haar koppie ook op mijn been....lekker ding

is er iemand????

Jacqy, wat spannend meis! hoop t zo voor je! wanneer wil je dan evt gaan testen?

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-11-2008 15:17:26'));

heb trouwens 2 roseetjes gister op, viel verder niet op, want alle dames dronken meer wijn dan drank. werd op een gegeven moment zelfs misselijk van die frisdrank en rose, ben maar water gaan drinken. waren half 2 thuis, en mannetje moest 5 uur weer opstaan ivm werk. Is al paar uur thuis,maar nu ef dutje doen. net ef samen de tuin gedaan, op tijd, want nu sneeuwt t dus

En met wijn bedoel ik natuurlijk frisdrank

Whihihi, tja, want bieb, wijn is geen drank...............welnee!!
Kan me voorstellen dat je pissig bent hoor...........zou ik ook zijn.
Niets menselijks is je vreemd...............lekker genieten van je poezebeestje!!
Kus voor u!!

Happy: hier is het ook wit!!! Jeeeeh.............was natuurlijk al wit, maar was eeen beetje weg gesmolten...........

Ik ben zo boos!!!
Had vanmiddag die tarotkaartenlegging, gister me uit de naad gewerkt om die lekkere hapjes te maken.......best een geplan met maudy........en fons die weg is.
Kom daar, gezellig. Tarrotkaarten leggen was echt zo treffend! Over de bevalling die zwaar was, en dat de zon weer gaat schijnen, dat ik heel goed bezig ben, heel liefdevol iemand ben, dat ik mijn emoties moet uiten. Dus ik kom weer bij die andere meiden, en barst in huilen uit. Niet erg. Dus ik begin mijn verhaal te doen, tranen en al.
Zegt een van die meiden doodleuk: tja, ik word nu wel een beetje boos. Ik heb ook een kutbevalling gehad. Waarom kun je niet gewoon van je gezonde dochter genieten?
Met andere woorden, stel je niet zo aan en wees blij met wat je hebt!
Ik geniet godverdomme elke dag van mijn meisje, maar word al wel drie maanden met nachtmerries wakker. Het kan me gvd niet schelen wat voor een bevalling zij gehad heeft en ze moet me zeker niet gaan vertellen hoe ik me moet gedragen. Kuttekop.
Dus ik heb me nog 3 kwartier goed kunnen houden en toen begon ik weer te huilen, zo verdrietig van zoveel onbegrip. Ze heeft me nog nooit gevraagd hoe ik me voelde enzo en nu krijg ik, terwijl ik me zo kwetsbaar opstelde, zo'n emmer koud water over me heen. Ben godverdomme elke dag bezig om me zelf weer bij elkaar te rapen, met horten en stoten maar ik vind dat ik het heel goed doe. En dan zo'n kut opmerking!
Ik ben woest! Heb fons in Washington gebeld maar die kon door mijn gehuil natuurlijk niets begrijpen........
En die andere meiden maar zeggen, ach zo bedoelde ze het niet. Dan moet ze haar kutkop houden....................takkewijf.

Zo, dat lucht ook weer op.
Sorry voor de grove taal, hoop niet dat ik iemand beledig.

Ga even afkoelen in de sneeuw. Later!!

Terug
Bovenaan