Ik heb een pokke humeur maar om dat gratis kastje van Phoebe moet ik wel lachen hoor.
Meisje van Bambi ziek, en meisje van Rimke die wil eten maar dan ook weer niet.sorry, geen zin om op iedereen te reageren.
Heb nu gewoon een klote bui. Weet niet waarom. Nou eigenlijk weet ik t wel. Gisteren hadden we dus die verjaardag waar ik uiteindelijk helemaal geen zin in had. Was weer zo moe, wat ik al hele week heb, maar goed, toch gegaan. Op een gegeven moment vertelde mijn vriendin dus even tussen neus en lippen door dat ze nu ook voor t eggie begonnen zijn. Wist natuurlijk wel dat het niet lang meer kon duren, is ook al 35, maar toch....ik begon te lachen (als een boer met kiespijn), zo van hehe, wil hij dan toch, en wanneer was je eitje. nou, ze kon niet veel zeggen want haar vriend stond in de buurt en ze mocht het tegen niemand zeggen, en ik mocht het ook niet verder vertellen. Ja hallo, moet ik het dan tegen de buurvrouw vertellen ofzo. En toen had ik er dus echt de pe in. Let maar op, bij haar zal het natuurlijk snel raak zijn. Nou, als dat zo is, than I kill someone!!!!! maar op dat moment wilde ik dus naar huis. het half uur daarna heb ik me echt moeten inhouden om niet gelijk naar huis te gaan. Daarna ging t wel weer. Maar nu ben ik gewoon pissig. en waarom verteld ze dat zo op het feestje? bang voor mijn reactie ofzo? Nou, ik gun het haar natuurlijk wel, want ik weet hoe het nu is om zo lang te wachten, maar ik hoop toch echt dat ik eerder aantel. En ze heeft al zo vaak gezegd dat het te gek zou zijn om samen zwanger te zijn. Ja, te gek, wauw. Eigenlijk domme opmerking omdat het bij mij niet echt van een leien dakje gaat. Pfff moest het ef kwijt. En net ef tegen mijn vent aangezeurd, omdat ik het kwijt moest, maarja dan krijg je zo een domme opmerking dat het nu eenmaal zo is, en dat wij voor onszelf leven en niet voor anderen, Ja duh, dat antwoord daar heb ik niks aan. Maar heb wel besloten om zelf niets te vragen aan vriendin, wacht wel tot ze er weer zelf over begint.....
heb trouwens 2 roseetjes gister op, viel verder niet op, want alle dames dronken meer wijn dan drank. werd op een gegeven moment zelfs misselijk van die frisdrank en rose, ben maar water gaan drinken. waren half 2 thuis, en mannetje moest 5 uur weer opstaan ivm werk. Is al paar uur thuis,maar nu ef dutje doen. net ef samen de tuin gedaan, op tijd, want nu sneeuwt t dus
Katje ligt naast me op leuning van bank, en pootjes op mijn been.....ahhh nu legt ze haar koppie ook op mijn been....lekker ding
is er iemand????