***Klusbabes 33***

Lieve Rimke,

Wat een rotstreek zeg! ik denk (kan er zelf natuurlijk niet over meepraten) dat iedereen zijn bevalling anders beleefd. En dat zij ook een rot bevalling heeft gehad, heeft niets te maken met de jouwe! Ze kan daar niet over oordelen, want ze was er niet bij, en heeft de jouwe niet meegemaakt!
Vind het echt zo sneu voor je dat je je zo kwetsbaar opstelde, en dan zo'n emmer met koud water over je heen krijgt! Tuurlijk geniet je van je meisje! Maar een bevalling is niet niets, en als ik op jouw verhaal over je bevalling af ga, dan was dat zeker niet niets. Die was ontzettend heftig!

Fijn dat je fons even hebt gesproken. Wel balen dat je nu alleen thuis bent. Kun je ook nergens je ei bij kwijt!

Meis, dikke kus van mij. En je kan hier altijd terecht he!

liefs Jacqy

lieve Bieb,

Lekker dan, dat dat zo even tussen neus en lippen door word verteld. En wat moet je met de informatie? Je alleen maar kutter voelen!
Weet zij dat jullie ook bezig zijn? Dan zou ik het helemaal een kutstreek vinden.
probeer het je niet aan te trekken liever, weet het is makkelijker gezegd dan gedaan....
jij bent het belangrijkste, en niemand anders!

dikke kus ook voor jou!

x Jacqy

Dank je lieve jacq!!!
Doet me goed. Lief van je.

Hoest met u???
Morgen Nod, blijft toch spannend niet??

Nogmaals ff kort, visite is er nog maar zie twee lieve babes met een rot verhaal !

Biebje, nou das dan luek, ff tussen neus en lippen door op een verjaardag.........Fijn dat het ff zo medegedeeld wordt....Maak je er niet te druk om he lievrd...wat jacq al zei, jij bent het belangrijkste meisje !!!!!

Rimke, jeetje meis.....vind het ook een kuttekop, is ze nou helemaal zeg....pfff domme doos. Vind het altijd al een prestatie op zich als mensen zich kwetsbaar opstellen en dan zoooo doen....ik vind dit zoooooo laag ! Iedere bevalling is er een op zich en dat geldt ook voor het verwerken ervan....dat heeft toch geen drol te maken met het genieten van je meisje.......hou je rustig he, en wat net als jacq net al zei...gooi het er hier maar lekker uit.........niks geen grof taalgebruik het is gewoon een takkewijf !!!!!!!!!

Jacq, morgen nod........spannend !!!!!!.......ik duim me suf hoor...
|
Moet naar de visite...Knuf happy

Dank je lieverd.........
Veel plezier met het bezoek en zeg dat ze voorzichtig zijn als ze naar huis gaan, ze geven nog net geen weeralarm af........................sneeuw, sneeuw, sneeuw!!

Het is hier nu gestopt met sneeuwen........ook wel weer jammer maar, voor het verkeer beter ! Ga mn visite ff dag zeggen en aan het eten beginnen......laterssss

Kus happy

hey meiden

jacqy: spannend wordt het toch weer meid, mijn duimen draaien en ik hoop zo voor je dat al die mmm ellende niet hoeft, en je hbt geen geluid meer van al het praten van gisteren hahaah, en de sinterklaas kwam ook nog langs op de reunie dat is wel leuk en de verjaardagen waren ook gezellig en vandaag heb je voor de rest helemaal niks gedaan heerlijk

bieb; jezus zeg wat een doos die vriendin, en dat op een avondje vertellen,sommige mensen grrr, snap dat je er de pest in hebt en je hebt gelijk dat je er niet uit jezelf met haar over gaat beginnen. wel goed dat je evengoed nog op de verjaardag bent gebleven,

rimke; ook al een klote opmerking van je vriendin, pff ieder beleeft een bevalling anders en jij hebt echt een hororbevalling gehad en ik vind het heel logisch dat je daar nog last van hebt, en natuurlijk geniet je van je kleine meid, ze moet gewoon haar bek houden, dit komt zeker als ijswater op je dak, en daarbij zit jij je uit de naad te werken voor een leuke middag en dan krijg je dit, en dan de rest ook nog met ze bedoelt het neit zo, nou daaaag dat is makkelijk gezegd dan zijn zij er vanaf.
en de tarotlegging was dus wel leuk. Ik hoop dat mijn yogalerares in januari gaat beginnen met de cursus tarotlegging want dan ga ik dat zeker doen.

happy: dus je hebt een gezellige avond gehad gisteren en vandaag voetbal gekeken en gezellig visite gehad, en voor de rest helemaal niks heerlijk meid, morgen weer je gesprek en dinsdag naar de tandarts jakkes ik haat de tandarts ook zo erg. brrrr

wat een takkeweertje vandaag zeg, steeds natte sneeuw, ik hou niet van sneeuw en kou.
Vanmiddag om 4 uur naar de Sinterklaasshow geweest met joey, en na 20 minuten wilde hij alweer naar huis toe, ik had hem op mijn schoot laten staan zodat hij alles goed kon zien, en toen de zwarte pieten en de sinterklaas kwamen was hij heel druk aan het roepen en zwaaien dus het begon goed, maar na 20 minuten wilde hij echt naar huis toe, ik bleef nog even zitten want ik dacht misschien waait het wel over maar nee, dus heb ik na een half uurtje tom maar gebeld. Hij hoest ook nog steeds zijn longen uit zijn lijf en is erg verkouden dus dat kan er ook mee te maken hebben dat hij weg wilde of hij vind sinterklaas gewoon niks hahaha.

xxx linda

Hoi meiden,

Rimke wat een stom dom weif zeg...is dat een vriendin van jou ? hoop het niet voor je en anders is ze  nu exit...het lef om te zeggen dat ze nu ff boos word...wat weet zij er nou van, zij heeft haar bevalling op een heel andere manier verwerkt kennelijk...Mijn bevalling was ook niet je van het....al die toeters en bellen, maar heb dat veel makkelijker kunnen verwerken...dus betekend dat dan dat jij minder van je meisje geniet dan iemand die de bevalling al verwerkt heeft....NOT...echt bullshit....heb je er niks van gezecht dan...mag best hoor...je hoeft echt de lieve orde niet te bewaren hoor, ze kwetste je en dan mag je daar best ff stenis over schoppen..
jij bent een schat van een moeder dat weet ik zeker. Maudy zal het aan niks ontbreken en krijgt alle liefde die ze nodig heeft, dat staat helemaal los van je hel bevalling.

dikke xxx voor jou..

Bieb, ook lekker dan zon mededeling van je vriendin, snap best dat ie nu ff hard aankomt...maar stel dat jullie allebij samen zwanger zijn, dan doet het er denk niet toe dat zij veel sneller zwanger raakte dan jij, want jij bent dan ook zwanger en dan vergeet je dit soort dingen gewoon..
Ik had dat ook zo erg...toen ik zwanger probeerde te raken, begon me zusje erover het ook wel graag te willen...en het zou zomaar 'perongeluk'kunnen gebeuren...toen had ik in een boze bui ook geroepen dat ik er nooit meer aan zou kijken als zij eerde zwanger zou zijn dan ik...Nu denk ik....jeetje wat deed ik stom...Daarom begrijp ik je echt helemaal..nu je nog niet zwanger bent...helaas....helaas...komen dit soort dingen veeeeel harder aan....maar je man heeft wel gelijk...denk aan je eigen toekomstige gezinnetje , die van een ander zijn niet echt belangrijk..

dikke knuffel voor jou...

happy wat een witte wereld he...geweldig...alleen nu Lois nog wat ziekjes is kunnen we er nog niet van genieten...wel ff met de hond gedaan...helemaal leip..sterkte weer morgen met je gesprek..en dinsdag tandarts...brrr...moet volgende week weer....heb zoiezo 2 gaatjes, die zagen ze op de foto onder een vulling...getsie...

jacqy meid wat spannend weer...tuurlijk duim ik met je mee meid....elke maand weer...en geen stem meer over meid..doe maar ff rustig aan he

phoebe, goede actie....leuk 'duur kastje' hahahahah..

linda hoe was het bij die sinterklaas voorstelling...en van de week toch echo.....weet niet meer wanneer..maar alvast veel succes he...

nou Lois voelt zich stukken beter, lekker veel slapen en vandaag alleen wat verhoging gehad...koorts gelukkig weg....straks lekker in bad...smeren en puffen en dan laatste fles en hup weer naar bed hahah..ligt ze nu ook nog trouwens...

gisteren nog ff in me uppie wezen shoppen, heb een nieuwe aankleding voor me kerstboom gehaald....heb al 3 jaar hetzelfde hahaha....nu zwart met wit gehaald...helemaal geweldig met grote witte rozen en zwarte ballen...en nog handiger alles plastic...met me katten en een dochter hahahah ohja en dat kalf hahahah..
aleen nog een piek...die hadden ze niet in mijn smaak...maar intratuin vast wel hahaha.die hebben alles....dat zwart wit past perfect bij mijn barok kaarsen en dozen hahaha...had eerst een bruine boom..licht creme en donker bruin enzo...past nog steeds hoor, maar nu kan ik wisselen hihihihi..
en van die mooie witte pilaar achtige dingen met lampjes voor in je raam...mega goedkoop...had die in het buin,, maar past nu niet he hahaha..

volgende weer heel de huiskamer weer verbouwen, want kan die boom nu nergens kwijt...we gaan zelfs de lampen verhangen hahaha.,...dan komt het goed...en 6 dec zet ik me boompie neer hoor....hihihi
straks alle kleding weer klaar leggen...pfff heb een zere rug al heel de dag..toch veel was gegaan en huis schoongemaakt...morgen weer werken..

ga weer ..
xx bambi

Terug
Bovenaan