***Klusbabes 33***

hey meiden

sterretej: de kleine weer een tand, alweer 4 nog een paar dan heeft ze hhaar hele gebit haha, grapje, nee maar het kan wel heel snel gaan,
en je hebt het goeed uitgelegd allemaal over haloween en sint maarten haha en dat van de carnaval dat wist ik niet maar nu wel

bambi: lekker aan het wezen shoppen en geslaagd. en wat je ouders betreft, tja lastig als je je er echt niet goed bij voelt dan zou ik een andere oplossing gaan zoeken zo vreetj jij je op en gaat je werk er zometeen onder lijden dat is ook niet de bedoeling, je ouders kunnen natuurlijk zich wel aan jouw regels houden vind ik ook logisch maar ik vind het ook logisch als ze daar iets vanaf wijken, mijn ouders deden ook hoe ik het zei maar ook wel eens wat ze zelf wilde en ik had zoiets zolang joey er niet onder lijd gaat het goed, maar ik snap je standpunt heel goed

xxx linda

hoi meiden,

Sterretje en linda jullie hebben beiden helemaal gelijk hoor.. Zolang Lois het goed doe bij me ouders laat ik het ook voor wat het is...moet toch afwachten wat en hoe het loopt op het kdv en dan komt het best goed..
het is nu gewoon zo wennen...maar mijn moeder herhaalt graag en ze doet het niet express maar het word er bij mij zo ingevreven...het gaat nu hard he...zegt ze dan...en bedankt denk ik dan....
de start vorige week was natuurlijk 4 hele dagen een nacht en een halve zondag...dat ze haar hadden...deze week maar 3 overdag en gelukkig vanaf volgende week nog maar 2..
hoop dat het wat afzakt dat gedoe...
heb voor de zekerheid wel uitgezocht wat het ons kost hahahah..

sterretje , oh ligt ze nog in de bak...dat kan ook hahahah..en al 4 tanden dat gaat hard he...als het uitje echt niet uitkomt, kunnen we miss naar feb..als dat beter is ?? want ook jij moet zeker weten nu mee hahah

denk dat ik al weet wat ik  morgen aan doe hahaha..hoef nu niks te passen, want heb dit vorige week maandag aangehad..maar goed..zal wel vaker voorkomen, kan niet weken elke dag wat anders aan naar me werk hahaha..als ik straks ben afgevallen, kan ik veel meer varieren...

ff klaarleggen zo en Lois der kleren klaarliggen...douchen met haar en vroeg naar bed...en dan een heerlijk weekend met behalve schoonmaken en boodschapen doen...verders.....niks....haleluja...amen..

xxxx bambi

Sterretje; die kleine van jou alweer 4 tandjes. Voor je het weet zijn ze aan de beugel haha

Bambi; ik kan me je frustraties goed indenken hoor, maar je ouders zien het waarschijnlijk niet eens. Kan me voorstelllen dat ze ook hun eigen ding doen, maar het is jouw kindje, en als jij wilt dat bepaalde dingen op een bepaalde manier moeten, dan moeten ze daar ook naar luisteren natuurlijk. Ik denk dat jullie daar gewoon een middenweg in moeten zoeken. Wacht het gewoon even af, Het is voor jullie alle2 nog nieuw op deze manier.
En jij bent helemaal geen slechte moeder!!!! Je doet het super. Het is gewoon nieuw, een nieuwe baan, Lois die je bij je ouders achterlaat, je huishouden die je nu weer anders moet indelen. Komt allemaal goed meis

Linda; nu ga je je echt zwanger voelen. En ik heb er ook alle vertrouwen in dat het goed komt

Happy; toch een kilootje kwijt. Toen ik bij de Weight watchers zat 2 jr geleden, waren er ook weken dat er niets af ging, of zelfs iets bij (niet vaak gelukkig). Dat is heel normaal. Ik was 16 kilo afgevallen. Nu weer een paar kilo bij, en elke keer wil ik weer lijnen, maar schiet niet echt op.

Wie ben ik vergeten???
rimke; ehhmm weet t niet meer
jacqy; ehhh

Enne heb gister een geslaagde klusavond gehad haha. Wat betreft vruchtbare dagen even te vroeg, maar maakt niet uit haha. Zondag begint het officieel weer.

Hoe zat het ook alweer met temperatuur met ovulatie. Gaat temp dan juist omlaag? Ovulatietesten zijn op, en vindt dat eigenlijk ook niks. Voel het allemaal wel, maar wil toch voor zekerheid temp.

Ben ik helemaal vergeten te zeggen! Eergisteren vloog kat bijna in de fik! Had 2 kaarsjes op tafel. Maar er lag ook broodzakje, en daar ging de kat dus mee spelen ( op tafel dus). En mannetje zei al tegen kat, pas nou op (alsof de kat dat begrijpt haha). En ja hoor, daar kwam ze tegen kaars aan, vacht in de fik. Wij schreeuwen, achter kat aan. Ik snel natte handdoek. Gelukkig was het niet verder gaan branden. Toch even katje gepakt, gedept met handdoek. Zat zooitje kaarsvet in vacht, weggeknipt. En stinken, bah. maar alles is goed afgelopen...pff gelukkig

nog een uurtje en weer naar huis. Morgen vrij, zaterdag werken, dan s avonds verjaardag, zondag naar ouders en naar verjaardag neefje.
Nog heel gedoe. Maandag is neefje jarig, maar viert t zondag, en is ook mijn petekind. Maar ik had vorige week al gezegd dat ik naar ouders wil ivm zoveel jaar getrouwd. Vieren t verder niet, maar ben al tijd daar niet geweest, en ze komen altijd hierheen als er wat is. Dus vindt dat ik ook maar weer heen moet. Tjsa, dan is t kiezen of delen. Mannetje vindt t niet leuk, maar jammer dan. Mijn ouders doen ook zoveel voor ons, staan altijd klaar ook al is het voor hun 2 uur rijden (en dus ook voor ons)
Dus nu gaan we denk van 12-2 naar neefje, en daarna naar ouders.

ga nu stoppen

doeii lieverds

Nou even vlug laten weten dat ik nog leef, want hier is alles niet goed of het deugt niet........maudy is de hele dag al erg jankerig, volgende sprongetje, komt er een tand aan? Joost mag het weten, ze is net in bad geweest, heeft een fles gehad, ligt alleen maar op haar handjes te kauwen..............ik weet het niet meer!!
Even snel het huis aan kant en dan ga ik maar met haar op bed liggen ofzo..........weet het anders ook niet, hopen dat ze dan tevreden is.........
Eerst even mijn kopje thee opdrinken en dan zien jullie me morgen weer...........is fons ook weer weg voor 4 dagen...........moet morgen weer weg en is maandag weer thuis.........hoop dat maudy wat bijtrekt...............mopperkontje.

bambi: je kleren voor morgen al klaargelegd, en ik neem aan dat ze toch niet op je werk gaan letten wat wanneer je hebt aangehad, maar dat is ook voor je eigen gevoel dat snap ik, en wat je meoder betreft, misschien heeft ze het zelf niet eens in de gaten hoe ze reageert en bedoelt ze het goed van heeft ze al bij jouw gerold en vat jij dat verkeerd op, ik weet het niet hoor meid maar denk ook maar mee, kijk het gewoon nog even aan en praat er anders over dat je dit soort reacties niet echt leuk vind

bieb; gezellig weekend voor de boeg, en gezellig naar je ouders, ook al is het zolang rijden, ik snap jouw ook wel dat je daar dan toch heen wilt want ze staan ook bij jouw op de stoep als er wat is, moet je man maar begrijpen vind ik
en heerlijk aan het klussen geweest, haha en wat het temperaturen betreft, moet eigenlijk wel vanaf de eerste dag van je menstruatie, en als je temp op een gegeven moment hoog is dan voor je eisprong en dat 3dagen dan heb je je eisprong gehad , ik ben inmiddels gestopt met temperaturen hahaha

rimke: o jee maudy jankerig misschien een sprongentje ik hoop dat je een beetje een goede nacht tegemoet gaat en fons gaat ook weer weg, ik denk aan je meid

happy; hoe gaat ie met je?

jacqy: hoe gaan de vorderingen met de bruiloft?

ik ga zometeen de frogers kijken en daarna derek olgivi altijd wel leuk, en lekker vroeg me bedje in

meiden fijne avond en morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik alles weer bij

xxx linda

Hey meiden,

jeetje, ik open een topic... 2 dagen later alweer ruim 40 berichten, lekker stelletje kletskousen hahahaha

Rimke, ik heb echt bewondering voor je, hoe je met alles omgaat, de buien van Maudy, je mannetje die vaak weg is, de nare bevalling... echt petje af hoor meid, alles credits voor jou, ik vind echt dat je (voor zover ik erover kan oordelen dan) er super mee omgaat!
Ik weet niet of ik dat zou kunnen! Dikke kus!

Linda, ik ben zo blij dat je eigen gevoel ook goed zit nu, kan je echt genieten dat je zwanger bent! Ik ben zo verschrikkelijk blij voor je, je heb nu wel genoeg "pech" gehad toch? Heel erg gefeliciteerd meid, en geniet er echt van he, het is je meer dan gegund!

Bambi, leuk om te horen dat je het zo naar je zin heb op je werk, het is echt belangrijk dat je met plezier naar je werk gaat. Je heb voor het weekend niks gepland he, heerlijk vooruitzicht is dat he, ff bijtanken voor een nieuwe week, lekker van genieten meid!

Bieb, achhh die kat.... soms kunnen ze echt zo dom zijn... die van mij ook, lopen ze langs een kaars... staartharen geschroeid.

Sterretje, 4 tanden alweer, jeetje wat gaat dat snel zeg.... pff waar blijft de tijd. Alles goed verder?

Buuf, gaat je wel goed af he dat lijnen! gefeliciteerd!

Jacqy, hoest met je meid, heb je het "nieuws" al een beetje een plekkie kunnen geven?

Nou, hier verder niks te melden, het is super druk op me werk, collega is al de hele week ziek, zij doet alle dagverwerkings dingen, zoals verwerken van de bankafschriften, dat moet dus gedaan worden en komt dus nu bij mijn werk erbij.
Ik hoop dat ze er volgende week weer is, kan ik (hoop ik) me eigen werk weer inhalen.
Straks nog ff klussen... je weet maar nooit toch? hahaha

Slaap lekker meiden, en ondanks dat ik niet zo vaak schrijf denk ik wel vaak aan jullie hoor!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

phoebe; dank je voor je lieve woorden meid, en je bent nog even aan de klus geweest, inderdaad net wat je zegt je weet maar nooit, en goed datje positief blijft,
en het is druk op je werk, ik mis je wel hoor hier, neem ook wat tijd voor jezelf

bieb; dat was ik helemaal vergeten over je kat die in de fik stond, arm beest, haha die zal ook zelf wel flink zijn geschrokken.

rimke; heeft maudy nog geslapen gisteravbond en vannacht? is ze alweer minder huilerig? misschien toch nog wat last van het prikje

zometeen werken en dan vanmiddag met joey naar de fysiotherapeut en vanavond een verjaardag, pfff heb ik helemaal geen zin in maar ja kan er niet onderuit.
meiden fijne dag en tot later

xxx linda

Zo, goedemorgen...........
Maudy is uiteindelijk om 22.30 weer op bed gegaan met de volgende fles achter haar kiezen. Heb haar 3 uur bij me gehad vanwege krijsbuien, whahaha! Gelukkig is ze altijd wel goed te troosten, maar af en toe komt er dan een huilbui die ze niet kan tegenhouden. Gelukkig ligt ze dan bij mij en is ze snel weer tevreden/slaapt ze, maar na 5 minuten begint het dan weer van voren af aan.............druktemakertje........maar goed, vannacht heeft ze weer prima geslapen, tot stipt 7 uur..........brave griet.

Phoebs: dank voor je lieve woorden meid, ik denk dat je het automatisch doet hoor. Tuurlijk kan je ook voor een kindje zorgen, want dat is wat ik doe. Met liefde dat wel, maar je zal zien als je zometeen mama bent (en dat komt, weet ik zeker) dat je ook meer geduld en liefde hebt dan je ooit had kunnen bedenken. Klinkt heel geitenwollensokkerig, maar zo is het echt. En ja, dat Fons vaak weg is wist ik, en dat er dan een heleboel op mij terecht zou komen wist ik ook....................soms is het idd wel zwaar, zoals vorig weekend, maar ik ga er vanuit dat dat niet elk weekend gaat gebeuren.......whahahah!
Jij hebt het dus lekker druk in je eentje op het werk. Pas je een beetje op jezelf en je eitjes?? Die zijn veel waardevoller he?
Dikke kus voor u!!

Sterretje: maat 74 past ze nog niet hoor, zit in 68 op het moment, maar het was uitverkoop bij de bijenkorf en ik dacht, ik koop alvast wat late winter/voorjaars spul.
4 tanden alweer..........jemig!!! En wel mee op het uitje hoor, ik ga ook mijn uiterste best doen!

Bambi: hoop dat alles na je goede voorbereidingen gisteravond, goed is gegaan vanmorgen! Werkze meisje! Ennuh, net wat sterretje zegt hoor, laat je geen schuldgevoel aanpraten, je doet wat voor jullie het beste lijkt, en dan is dat dus ook het beste voor jullie! Je bent een prima moeder! En Lois staat ten alle tijden voorop. Hou je goed en trek het je niet aan, voorzover mogelijk..............sterkte!

Linnie: lekker misselijk schat? Of valt het vandaag mee? Luister maar goed naar je lijf en doe het  waar mogelijk rustig aan!!

Happy: meis, hoe gaat het bij jou verder?? Al 6.7 kilo er af! Petje af hoor, knap!!!
Ik moet nog steeds 3 kilo, maar hoe, ik eet al niet veel, snoep zeer beperkt en wandel af en toe eens stevig. Ik denk dat als ik zo aan het werk ga, dat het wel weer lukt, maar dat buikje, raak ik nooit meer kwijt...............en ik was altijd zo strak...........echt........

Bieb: zaadjes weer ingeleverd en nu maar wachten op de uitslag, spannend! En toch alvast lekker geklust, prima toch, doop dat eitje maar helemaal onder, whahahaha!!!

Nou, fons heeft het eerste flesje gedaan dus ik werd om 7.45 wakker, heerlijk.
Fonske moet er zo weer vandoor, dus rooien we het weer met zijn tweetjes de komende 3,5 dag..........morgen komen mijn ouders en zus mijn meisje weer even bewonderen.
Vandaag nog wat kleine boodschapjes met het meisje doen, wil een maillotje kopen bij de hema enzo, moet mijn paspoort verlengen, dat soort fratsen! Tot later!!

Terug
Bovenaan