hoi schatten,
Rimke jij hebt dus ook zon vent waar je om de zoveel tijd hetzelfde gesprek mee moet hebben, en het helpt helaas maar even..mannen....zucht..
jacqy....klote KUTKUTKUTKUT....meer kunnen we weer niet zeggen..
haapy jeeee..je mag weer super blij voor je..
ooh bieb ook al verkouden...gatver..
phoebe nog een maandje vrij klussen dus..eigelijk hoop ik dat het nog zo gebeurt nu er een last van je af is gevallen.
linda toch wat misselijk soms...en lig je lekker in bad...word je gebeld..geen dooie, maar een kleine met rs virus...arm kindje..
Hier echt blegggg....gevoel..komt echt door die man van, maar komt gelukkig goed.
En om mijn rot gevoel nog ff extra te maken, is Lois vandaag weer ziek geworden..weer koorts en janken, niet normaal..ze had echt pijn zo zielig...snel naar de HA..heeft de arme ziel ooronsteking...nu een kuurtje en dan der verkoudheid erbij...ze heeft een bloedneusje gehad...helemaal schraal alles...zo zielig...morgen mag ze niet naar de opvang, maar me ouders doen het graag...
en dan voel ik me zelf ook nog ziek worden, hoop niet dat het doorzet, maar heb echt mega watten in me kop en ook oorpijn..zucht..
morgen werken, vind het zo erg om haar nu achter te laten, maar me ouders doen het super, dus heb haar nu zoiezo liever daar als op de opvang....hoop niet dat ik zelf ziek word...me klachten lijken op die van bieb en die is nu stront verkouden..
ben weer pleite...
xxx bambi