***Klusbabes 33***

Ga ff lekker onder de zonnebank en daarna naar de tv makelaar kijken. Ben normaal altijd op dinsdag bij mn vriendin want die werkt dan achter de bar bij mij op de zaak maar, heb echt ff geen zin, heb afgebeld......kom zo nog ff spieken hier......

Liefs happy

hoi schatten,

Rimke jij hebt dus ook zon vent waar je om de zoveel tijd hetzelfde gesprek mee moet hebben, en het helpt helaas maar even..mannen....zucht..

jacqy....klote KUTKUTKUTKUT....meer kunnen we weer niet zeggen..

haapy jeeee..je mag weer super blij voor je..

ooh bieb ook al verkouden...gatver..

phoebe nog een maandje vrij klussen dus..eigelijk hoop ik dat het nog zo gebeurt nu er een last van je af is gevallen.

linda toch wat misselijk soms...en lig je lekker in bad...word je gebeld..geen dooie, maar een kleine met rs virus...arm kindje..

Hier echt blegggg....gevoel..komt echt door die man van, maar komt gelukkig goed.
En om mijn rot gevoel nog ff extra te maken, is Lois vandaag weer ziek geworden..weer koorts en janken, niet normaal..ze had echt pijn zo zielig...snel naar de HA..heeft de arme ziel ooronsteking...nu een kuurtje en dan der verkoudheid erbij...ze heeft een bloedneusje gehad...helemaal schraal alles...zo zielig...morgen mag ze niet naar de opvang, maar me ouders doen het graag...
en dan voel ik me zelf ook nog ziek worden, hoop niet dat het doorzet, maar heb echt mega watten in me kop en ook oorpijn..zucht..
morgen werken, vind het zo erg om haar nu achter te laten, maar me ouders doen het super, dus heb haar nu zoiezo liever daar als op de opvang....hoop niet dat ik zelf ziek word...me klachten lijken op die van bieb en die is nu stront verkouden..

ben weer pleite...

xxx bambi

Jacqy; kut kut kut. Dikke knuf.....

Bambi; verdorie, LOIs weer ziek en jij waarsch ook een verkoudheidje. ZIt hier ook als een gek te snuffen. Zal wel aan de tijd van t jaar liggen.

Rimke; ach, wat schattig, Zie t helemaal voor me zo een schaterlachend babytje. Ik krijg er zelfs al tranen in ogen van bij mijn nichtjes of neefjes (nu niet meer hoor haha), ken je nagaan als het mijn eigen kind zou zijn...
Gelukkig is t weer goed met FOns

Linda; wat is rs virus??

Happy; shit toch een gaatje, stom he dat je altijd weer een afspraak moet maken. Ik zak in jan wel weer moeten. Ik doe trouwens nooit verdoving met gaatje, zo een prik vindt ik irritanter dan het hele boren (behalve als het een groot gat is)

pff zit te snotteren als een gek. Maar gaan straks gezellig samen een film op filmnet kijken. Neem mijn series van net 5 dan maar op. Weer s quality time samen, gesellie de kaarsjes aan, nu alleen nog oppassen voor een brandende kat haha

ga maar mijn neus snuiten en de video instellen

Phoebe;veel plezier met paardrijden

Happy; vergeet helemaal te reageren maar toppie dat je weer mag klussen!!! en dat t maar snel raak mag zijn!!! go girl!!!

Zonnebank was heeeeerlijk, knap ik altijd ff van op ..........

Bambi, ach die lois weer ziek, arm ding ! Snap dat je haar nu liever niet wegbreng maar, idd je ouders doen het graag ......en zorgen er net zo graag voor als dat jij dat doet als ze ziek is ! Jij ook niet helemaal lekker...verdorie...kalm aan he meisje !

Bieb, lekker ff saampjes thuis...kaarsjes aan en een filmpje, gezellie hoor ! Ook wel eens nodig he......tja dat gaatje, laat me ook nooit verdoven hoor, vind ook die prik irritanter als het boren. Nu als ik klaar ben, ben ik ook echt klaar zeg maar en die verdoving heb je ook altijd nog last van ! Kijk uit met de kat he.....haha

Hier ook gezellig de kaarsjes aan en lekker saampjes naar de tv makelaar kijken.....gezellie !!!!!!!

Liefs happy

ha meisjes!

Bambi: he verdorie, meisje weer ziek..............en een oorontsteking kan zo'n pijn doen, heb er een tijd ook veel last van gehad..........nou maar niet te zuinig met een paracetamolletje.........de arme ziel! En neem jij ook even wat? Met een lekkere stoot vit.c pilletjes.............beterschap meisje. Wat hoor je het toch veel, die verkoudheid......

Bieb: whihihih, pas je op met je katten en de kaarsen??
Wil het morgen niet terug horen op het nieuws..........

Phoebs: rij-ze meisje! Gezellig dat je er weer wat vaker bent!!

Happy: brrrr, boren. Ben ook niet dol op die spuiten trouwens, infuusjes tot daar aan toe, maar een prik in mijn mond................gadverdamme.

Nou, mannetje is geslaagd en onderweg naar huis. Hier lekker het haardje aan, O! Daar is mijn mannetje!, en de frituurpan ook!
Tot morgen meisjes!!

Lieve rimke, geniet van je mannetje en de frituurpan hahaha. Tot morgen meisje !

XXX

Haha vergeet ik helemaal, knap dat ie geslaagd is ! Is wel een bitterbal waard he.....  Wees maar heeeeeel lief voor hem nu he.......

xxx

Terug
Bovenaan