***Klusbabes 33***

Pfffff iedereen belt opeens met plannen voor de kerst en oud en nieuw......ik haaaaaaaat dat.....blijf met oud en nieuw zowieso thuis, bij mn beestjes..zal dus wel weer een huis vol worden  ! Moet alleen de volgende dag wel werken helaas.....we hebben een receptie van 16.00 uur tot 18.00 uur en zijn daarna gewoon ook open...moet die dag werken van 15.00 uur tot 02.00 uur...slik...ach wel lekker voor de fooi ! haha

Meiden, ik ga lekker mn mandje in....morgen begint mn werkweek weer ! Slaap lekker allemaal en tot morgen .....

Liefs happy

goeiemorgen meiden

jacqy: wat ongelooflijk kut meid, ik had goed hoop dikke knuffel voor jullie en geef niet de moed op meid makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het maar ik zeg het toch.

rimke; gefeliciteerd met fons dat ie is geslaagd, en het is ook zo vervelend dat mannen anders dan ons op iets reageren, ik ga er maar vanuit dat ze het niet eens express doen maar het ligt gewoon in hun aard. en dat neemt niet weg dat het heel vervelend is.
en hebben jullie een fijne avond gehad?

bambi: niet ziek worden meid en fijn dat lois vandaag bij je ouders mag, het is niet leuk als je je zieke kind bij je ouders moet achterlaten, en het gaat nog niet helemaal met je, doe rustig aan lieverd, en wel goed trouwens dat je even langs de ha bent gegaan met lois ach de arme schat een oorontsteking ik hoop dat het snel over gaat

bieb; ook een fijne avond gehad lekker met z'n tweetjes en geen brandende kat tussen door gehad hahahaha. en het rs-virus is volgends mij met je longen en heel benauwd en voor die kleintjes heel gevaarlijk, hij kotste al zijn eten uit en zag al blauw van de benauwdheid dus is gelijk opgenomen.

phoebe; heb je lekker paardgereden gisteren? en haha je geniet van je kastje hahahah, voor jullie wordt het ook spannend meid en het is bijna januari dus dat is wel lekker

happy: o wat gezellig een zondag met je vriendinnen eten bij de chinees. altijd lekker, en je bent lekker onder de zonnebank geweest daar knap je altijd van op.

zo gisteravond verloren bij kaarten hahaah, en ik heb wel lekker geslapen vannacht, maar ik ben nu helemaal op van de zenuwen voor morgen niet normaal meer haha
ik ga effe kadootjes uitpakken want me mochten de schoen neerzetten gisteravond hahaen joey is nu beneden en die ziet het gewoon niet hahaha de flapdrol hahaha ik zeg net kijk eens de schoenen zitten vol haah nu wachten we op tom haaha kunnen we uitpakken

xxx linda

Goeiemorgen meisjes, weer heerlijk geslapen !!! Gisteren gezlellig saampjes gehad en over baby s zitten praten...hebben we heeeeel lang gemeden om het niet nog moeilijker te maken....was echt weer ff leuk......nu maar hopen dat het een keer wil lukken !

linnie, whahahaha die kleine kabouter ziet die kadootjes niet eens...geweldig ! Hoe is het met hem ? Zenuwachtig voor morgen, ja das logisch he lieverd maar, heb er het volste vertrouwen in hoor..........wat had je voor moois in je schoen ? hihi

Bambi en bieb, zijn jullie een beetje opgeknapt? en lois ?

Sterretje, gaat het allemaal goed met je meisje ?

April, waar zit je ? Alles goed ?

Mamoetje, jou ook al heel lang niet gezien, hoe gaat het met je ?

Anoes, hoe is het met jullie in jullie mooie nieuwe huisje?

KLaasje, hoe was het maandag ? ( je meost toch maandag of zit ik nu helemaal verkeerd )

Liefs happy

Meiden, ga foetsie...ga eerst ff lekker verse broodjes halen en dan naar mn werk...fijne dag allemaal en tot vanaaf.......

Kusssss happy

Rimke; waarvoor was Fons eigenlijk geslaagd??  Sorry, heb er denk over geen gelezen...

Happy; hier begint iedereen ook al over de feestdagen, pff dat gezeur ook altijd. Nog niets gepland, en probeer t zo lang mogelijk uit te stellen haha. maarja schoonfamilie begon al over restaurant reserveren enzo. weet je wat zo erg is, mijn schoonma is 20-12 jarig, met kerst weer met schoonfamilie, meestal nog met oudjaar en dan nog eens nieuwjaarsdag. pfff heb er echt schoon genoeg van dat ik mijn schoonfamilie dan zo veel zie. Mijn familie woont ver, dus daar ga ik dan niet op die andere dagen heen, alleen met kerst een dag ofzo. En tot een paar jaar geleden deden we met schoonfamilie ook nog kerstavond vieren, gelukkig afgeschaft.
En met je mannetje over babys gepraat. Zucht, ik hoop zo dat we met zn 5-en snel zwanger zijn, eigenlijk nog dit jaar, maar of dat gaat lukken????

Linda; nu al zenuwachtig voor morgen. Nou we zien dan gewoon een duidelijk kloppend hartje!!!

Ben nog wel verkouden, maar al beter geslapen als gister. denk wel verkeerd gelegen, want last van schouderblad
En geen brandende kat gelukkig haha

Zooo rustig weer vandaag. Straks even de stad in met pauze, iets terugbrengen naar H&M en even turks brood op de markt halen.
Vanavond na t werk sporten, geen zin in, maar ga maar, maandag ook al niet geweest

Vrijdag ga ik met vriendin voor laarzen kopen. Hoop niet dat ze zeikt over dat ze nu ook begonnen zijn voor babys, geen behoefte aan. Luister gewoon niet....

happy: lekker gezellig zitten keuvelen over baby's heerlijk dat jullie het er weer over kunnen hebben. en werkse vandaag meid,

bieb; evengoed vanavond sporten en je ziet je schoonfamilie inderdaad veel zeg in december en ik zou dat ook niet leuk vinden, pfff wel balen dat je ouders zo ver weg wonen.

zo me werk is af en zometeen me spaarzegels. Ik had een luchtje gekocht voor in me schoen en voor tom een badschuim en voor joey iets van cars. Ligt er nog een kadootje voor me in me schoen, een nintendo ds, helemaal blij wil ik al zo verschrikkelijk lang hebben

meiden fijne dag en ik ben er later weer

xxx linda

Ola meisjes, ben ook weer binnen, net pas....ben kapot pffffff ! Wat is het hier allemachtig rustig zeg......bah, ongezellie hoor ! Kreeg een sms van rimke dat ze de komende dagen niet hier is omdat de kpn een fout heeft gemaakt.....ze stappen over en daar is iets mis gegaan.......sukkels ! Ik heb afgesproken dat ik haar via sms op de hoogte zal houden........

Biebje, netjes sporten, knap hoor ! Dat is idd wel heeeeeel veel je schoonfamilie zien zeg....pfffff. Zou ik ook geen zin in hebben hoor....met zulk soort dagen is het wel vervelend he als je eigen familie zover weg woont ! Vind zulk soort dagen altijd zo n verplichting...bah. Je mag al blij zijn dat kerstavond is afgevallen...pffff. Zou idd mooi zijn he als we nu eens met de rest van de babes zwanger zijn.....gewoon klaar, allemaal zwanger het nieuwe jaar in ! Zucht, zal wel bij hopen blijven he....

Linnie, ooohhhhhhh, wat een verassing meis, een nintendo ds in je schoen....leuk leuk leuk, wat voor kleur heb je ? Wil er ook eentje maar, vind het dan weer zo n uitgave he.........

Liefs happy

Terug
Bovenaan