Rimke; waarvoor was Fons eigenlijk geslaagd?? Sorry, heb er denk over geen gelezen...
Happy; hier begint iedereen ook al over de feestdagen, pff dat gezeur ook altijd. Nog niets gepland, en probeer t zo lang mogelijk uit te stellen haha. maarja schoonfamilie begon al over restaurant reserveren enzo. weet je wat zo erg is, mijn schoonma is 20-12 jarig, met kerst weer met schoonfamilie, meestal nog met oudjaar en dan nog eens nieuwjaarsdag. pfff heb er echt schoon genoeg van dat ik mijn schoonfamilie dan zo veel zie. Mijn familie woont ver, dus daar ga ik dan niet op die andere dagen heen, alleen met kerst een dag ofzo. En tot een paar jaar geleden deden we met schoonfamilie ook nog kerstavond vieren, gelukkig afgeschaft.
En met je mannetje over babys gepraat. Zucht, ik hoop zo dat we met zn 5-en snel zwanger zijn, eigenlijk nog dit jaar, maar of dat gaat lukken????
Linda; nu al zenuwachtig voor morgen. Nou we zien dan gewoon een duidelijk kloppend hartje!!!
Ben nog wel verkouden, maar al beter geslapen als gister. denk wel verkeerd gelegen, want last van schouderblad
En geen brandende kat gelukkig haha
Zooo rustig weer vandaag. Straks even de stad in met pauze, iets terugbrengen naar H&M en even turks brood op de markt halen.
Vanavond na t werk sporten, geen zin in, maar ga maar, maandag ook al niet geweest
Vrijdag ga ik met vriendin voor laarzen kopen. Hoop niet dat ze zeikt over dat ze nu ook begonnen zijn voor babys, geen behoefte aan. Luister gewoon niet....