***Klusbabes 33***

Linnie, wil je me morgen als je het hartje hebt gehoord ff een sms sturen dan stuur ik het ook gelijk door naar rimke ! Ben denk weer zo laat thuis en dat ga ik niet volhouden hoor hahahah

XXX

Meiden, ben ook weer foetsie ! Ga lekker op de bank liggen en hart van nederland kijken ! Tot morgen en een fijne avond verders.....knuf happy

happy; fijne avond meid, en ik stuur je  morgenochtend even een berichtje als ik bij de gyn vandaan kom, komt helemaal goed,
klote zeg dat Rimke niet meer op het internet kan komen en dan heeft de kpn ook nog een fout gemaakt.

het is hier inderdaad rustig gewees t zeg.

Ik heb vanmiddag me spaarzegels gedaan en ik ben niet meer in de warmte gekomen zo koud had ik het niet normaal meer, Joey had vandaag zijn ik doe lekker toch waar ik zin in heb dag en ik luister lekker toch niet dus ik ben blij dat die op bed ligt, grrrr af en toe en dan wordt ik boos op hem en dat wil ik niet maar af en toe maar goed hoort erbij.

meiden ik heb trek in chips en een kop thee dus ik lees morgenochtend bij en als ik bij de gyn terug ben breng ik verslag uit

xxx linda

HA!!!!
Die lieve goede goedzak van me..................meteen naar de UPC gereden en de boel weer geinstalleerd................schatje.
We zouden pas half december over gaan maar kpn had ons al afgesloten zonder het te melden.........fons had de hele dag cursusdag op schiphol, dus de paniek was groot vanmorgen bij me................zag de bui al hangen, fons zometeen voor 4 dagen naar Seoul, en ik al die tijd zonder internet en me stierlijk zitten te vervelen..........

Happy: thanx voor de boodschap doorbrengen!! Werkze morgen weer meisje!!

Linnie: succes morgen he!! Kom allemaal helemaal goed!!

Bieb, hebben de katten gisteravond overleefd?? Heb niets gehoord op het nieuws in ieder geval!

Nou, ik duik mijn mandje in!!
Tot morgen!!

hoi,

wil ff linda heeeel veel succes wensen morgen...dat word een kloppend hartje meid...voel het gewoon..

rimke gelukkig is de boel geregeld...fijn kunnen je hier niet missen.

happy wat fijn dat je met je mannetje weer ff over babys hebt kunnen praten..hoop natuurlijk net als de andere meiden dat het voor jullie nu ook snel raak mag zijn..

bieb..nou zeg dat is wel veel gedoe met je schoonfamilie...ik zou van al die dagen maar 1 dag met ze vieren en niet en kerst en oud en nieuw en nieuwjaar en kerstavond whahaha dan zou ik er ook 'schoon'genoeg van krijgen..

hier een flink genotter...toch door gaan zetten en heb een zere keel van hier tot tokio..
verder ben ik mega verot...vandaag gewerkt en Lois had ons vanacht 3 uur opgehouden..meisje werd om 2.15 wakker huilen...39.4 koorts...meteen een pil erin en bij ons genomen om te troosten...ben je zo een uur verder...viel in slaap, wij op bed gelegen maar meteen weer wakker en huilen....zo steeds speen erin...binnen een minuut weer huilen...toen zeiden we. zou ze honger hebben ? tja willen geen nachtelijke flessen, maar goed doe maar 60 dan zij ik..gewooon een bodempje voor de dorst...man fles maken, ik Lois op schoot. nam zelf ff een slokje...nou woest werd ze....zo he...flesje erin..natuurlijk zo op...krijsen...meerrrrr...speen erin en gelukkig tevree....naar bed en eindelijk slapen...was inmiddels 5 uur en om 6.15 gaat de wekker...zucht.....dus nu en flink verkouden en moe...dus duik me bed in...Lois nog steeds koorts...net weer....soms ff weg naar verhoging , maar ze oogt niet zieker...lacht nog, maar is zo schor.echt zielig....een piep stemmetje...
wanneer merk je dat de antibiotica aanslaat...moet morgen toch wel gebeuren lijkt mij..dokter zij als ze zieker word...maar dat word ze niet...wel koorts blijft...mmhhh...en me moeder zit me op me lip overbezord dat ik moet bellen..bla bla...ben niet zo snel van bellen als ik zelf het idee heb dat ze niet zieker is, maar dan denk ik weer, maar wat weet ik nou.......heb er nog geen ervaring mee..
zucht....ga slapen..

xx bambi

goeiemorgen meiden

rimke; wat ontzettend lief dat fons alles is gaan regelen over het internet. en lekker van de kpn dat ze jullie alvast afsluiten zonder het even te vermelden.

bambi: ziek meid, he je krijgt nu ook alle telijk op je bordje. en lois ook nog steeds koorts dat is helemaal zielig. en wat die antibiotica betreft je kan de assistente van de huisarts altijd even bellen om te vragen wanneer zoiets aanslaat ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoelang zoiets duurt

heb vannacht op zich wel lekker geslapen en ik heb een versnelde hartslag gehad vannacht een paar keer want ik ben super zenuwachtig niet normaal hahaah
als ik terug ben vanmorgen meiden dan breng ik verslag uit.
fijne dag allemaal en tot later

xxx linda

Goedemorgen!!

Nou fons is al weer verschwunden, is weer naar schiphol, voor alweer een examen. Die lieve jongen heeft het druk deze week.............en ik dus ook want moet alles in mijn eentje klaren. Gister is hij nog wel even lekker met maudy onder de douche geweest, scheelt mij een hoop gezeul met emmers water en ze vindt het veel lekkerder dan in bad............morgen voordat hij naar Seoul gaat nog maar een keer onder de douche, dan hoef ik haar alleen zondag in bad te doen. Heb gewoon last van mijn rug door al dat gesjouw.
Anyway, een rustig dagje hier vandaag voor Maudy, gister lekker met haar gewandeld dus een dagje thuis kan prima.
Ik moet wel wat dingetjes regelen, even wat data met de oppasmoeder doornemen. Ze gaat volgende week al voor het eerst heen, lekker een paar uurtjes wennen! Ben zo benieuwd!

Bambi: waardeloos joh, dat ziek zijn. Hoelang slikt ze nu die antibiotica, want meestal zie je wel vrij snel resultaat, binnen een dag of 2..............dus ik denk dat het vandaag wel beter zou moeten gaan...........

Linnie: nogmaals heel veel succes zometeen! Wat wordt je dan vreselijk zenuwachtig he? Herken het hoor, kon wel janken als ik weer voor een echo ging..............zag de bui dan al weer hangen. Dat krijg je met negatieve ervaringen..........waardeloos.
Zometeen naar een mooi kindje kijken, hoe ver ben je nu precies denk je? Een week of 7 al toch? Dan is het echt geen rijstekorreltje meer, maar begint het alweer wat te worden! Leuk, leuk, leuk!!!

Nou, ga even douchen, ben zo weer terug!!

Goeiemorgen schatten, moet de deur alweer uit...pfff !

Linnie, heeeeeeeel veel succes lieverd, denk aan je en hoor het wel he......

Rimke, jippie, das fijn, vond het al zo ongezellig...wat een lieve schat is fons toch ook he ! Hij heeft het idd druk deze week.......weer een examen, spannend......

Bambi, allebei ziekjes nog steeds, vervelend he ! Zou idd ook anders ff de dokter bellen ivm die antibiotica....

Meidne, tot vanaaf, liefs happy

Jacq, gaat het een beetje lieverd ?

Terug
Bovenaan