Goedemorgen!!
Nou fons is al weer verschwunden, is weer naar schiphol, voor alweer een examen. Die lieve jongen heeft het druk deze week.............en ik dus ook want moet alles in mijn eentje klaren. Gister is hij nog wel even lekker met maudy onder de douche geweest, scheelt mij een hoop gezeul met emmers water en ze vindt het veel lekkerder dan in bad............morgen voordat hij naar Seoul gaat nog maar een keer onder de douche, dan hoef ik haar alleen zondag in bad te doen. Heb gewoon last van mijn rug door al dat gesjouw.
Anyway, een rustig dagje hier vandaag voor Maudy, gister lekker met haar gewandeld dus een dagje thuis kan prima.
Ik moet wel wat dingetjes regelen, even wat data met de oppasmoeder doornemen. Ze gaat volgende week al voor het eerst heen, lekker een paar uurtjes wennen! Ben zo benieuwd!
Bambi: waardeloos joh, dat ziek zijn. Hoelang slikt ze nu die antibiotica, want meestal zie je wel vrij snel resultaat, binnen een dag of 2..............dus ik denk dat het vandaag wel beter zou moeten gaan...........
Linnie: nogmaals heel veel succes zometeen! Wat wordt je dan vreselijk zenuwachtig he? Herken het hoor, kon wel janken als ik weer voor een echo ging..............zag de bui dan al weer hangen. Dat krijg je met negatieve ervaringen..........waardeloos.
Zometeen naar een mooi kindje kijken, hoe ver ben je nu precies denk je? Een week of 7 al toch? Dan is het echt geen rijstekorreltje meer, maar begint het alweer wat te worden! Leuk, leuk, leuk!!!
Nou, ga even douchen, ben zo weer terug!!