***Klusbabes 33***

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!!!!!
Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en heb happy gsmst.......................
Fantastisch nieuws, ben helemaal blij en zit lekker even een potje te janken.
Wat gun ik jullie dit lieverd!
Nu lekker gaan genieten he!!
Dikke kus voor jullie!!

rimke; dank je wel meis,

nou er was dus een kloppend hartje te zien en ik moest toch even een traantje wegpinken. morgen ben ik 8 weken zwanger en ben 10 juli uitgerekend, ik ben heel erg blij, we hebben nu het verhaal verzonnen dat ik me menstruatie weer moet opwekken en dan clomid en dan met spuiten en dat ik 18 december moet terugkomen, Ik krijg dus 18 december weer een echo, heel erg leuk allemaal, woensdag ga ik het aan me pa vertellen en vrijdag met sinterklaas aan me schoonouders.

meiden ik moet gelijk weer weg want we hebben nu bij me schoonouders gegeten en joey is daar nog evenjtes want m e pa en ik gaan even sint inkopen doen.
ik ben ervanavond weer

xxx linda

Super meid! Een zomer kindje.........................ga alvast met de poule beginnen, ik denk namelijk heel sterk dat het een meidje wordt.............of een moidje zoals we dat in noordholland zeggen!

Ben helemaal blij met dit goede nieuws, en jullie natuurlijk nog meer! Was Tom trouwens mee??
Meisje veel plezier met sint inkopen doen, en sterkte met je mondje houden!!

jeeeeeeee.linnie super nieuws....en 10 juli is de mooiste datum ever.....whahahah..
echt zo fijn dat alles goed is...lekker gaan genieten he..en volgende   week het goede nieuws verpsreiden....leuk leuk..

rimke drukke week voor je mannetje en dus ook voor jou en straks is ie weer weg en dan is het weer druk...Wat betreft je badje...kan je haar in julloe badkamer badderen....scheelt een boel gesleep...

pff hier een snotterende bambi met een zere keel...auwwww...ben zo zielig....hahaha..ach gelukkig gaat het met Lois een stuk beter...denk dat de medicijnen aanslaan..vanmorgen had ze nog wel 38 gr.nog een pil gegeven en vanmiddag had ze zelfs geen verhoging meer dus das wel lekker...wel heeft ze honger...en komt heel de dag al eerder...maar goed ze lacht weer en heb vanmiddag heerlijk met haar gespeelt...nu ligt ze vanaf 16 uur op bed...ben benieuwd...ook heb ik haar vanmorgen ipv fruit wortelen laten eten....vind ze ook lekker...dus gaan we binnenkort rond deze tijd groete geven en in de ochtend der fruit..

ohja dat herrinert me eraan dat rimke vroeg wanneer wij begonnen met fruit..Lois was net 3 maanden toen ze elke dag kreeg...voor de 3 maanden al eens geprobeerd..maar dronk toen der flessen ff een week slecht..en spuugde veel...niet gelijk een heel potje of een heel stuk zelfgemaakt fruit....langzaam opgebouwd...als ze zin heeft eet ze een heel potje leef of een complete peer en appel ....ligt eraan hoeveel afleiding ze heef...zucht vind de katten namelijk veel leuker...hahahah..Als jij denkt dat Maudy eraan toe is omdat ze tekort komt aan der flessen kan je je er best aan wagen...maudy heeft wel last van krampen gehad he...dus pas op....hihihi

ohja Lois had van de week ineens allemaal rode bultjes op der bovenlijf...waar ik met luuf had gesmeerd, daar ben ik ook meteen mee gestopt...kan ze dus niet tegen...mmmhh.

xxxx bambi

Linnie!!! wat ben ik blij voor jullie! heel erg gefeliciteerd meis met dit goede nieuws!!
Het is jullie zo gegund!

meiden, heb verder niets bijgelezen... kan het even niet zo goed opbrengen om babygeluk te lezen.. morgen met tom naar de gyn, en dinsdag voor intake ivf...
vind het toch best moeilijk allemaal.. dus als ik af en toen niet reageer, weten jullie waarom

dikke kus jacqy

Lieve jacq,

Heeel veel succes morgen lieverd!
Kan me voorstellen dat het je af en toe compleet aanvliegt en je afvraagt of het ooit voor jullie is weg gelegd.............ik kan je natuurlijk helemaal geen zekerheid geven, kon ik dat maar............dan deed ik het ala minute.........
Nogmaals heel veel sterkte morgen, dikke knuffel voor jou en Tom.
Hoop dat er snel een plaatsje voor jullie is.........

Dikke kus Rimke

hey meiden

allemaal bedankt voor de felicitaties lieverds. maar ik voel me ook een beetje rottig ik ben eindelijk zwanger en de rest nog niet en dat vind ik gewoon ellendig, en wat jacy net zei dat ze het babygeluk even niet kan hebben kan ik heel goed inkomen en ik voel me zo rottig dan ik blij en hun morgen een intake voor de ivf, ik hoop gewoon zo verschrikkelijk erg dat de rest ook gewoon volgende maand allemaal zwanger zijn.

rimke; weer een hoop drukte voor de boeg als fons weer weg gaat. lijkt me ook niet makkelijk hoor meid als je het meeste gedeelte alleen ervoor staat voor de opvoeding, en heb je trouwens ondertussen al bericht gehad van 1 van de meiden over het mailtje wat je hebt gestuurd?

jacqy: meis ik vind het zo rottig allemaal voor je en iets anders kan ik echt niet zeggen. en ik snap het heel goed als je zegt dat je niet zoveelmeer reageert omdat het moeilijk voor je is heel veel succes morgen

bambi: nog steeds verkouden meid maar met lois gaat het gelukkig weer wat beter dan slaat de antibiotica wel aan dat is goed nieuws.

xxx linda

Terug
Bovenaan