***Klusbabes 33***

Hoi lieve schatten........

Allereest natuurlijk linnie.......heb het al per sms gedaan maar, hier ook nog een keer ! Gefeliciteerd lieverd, het is jullie zoooooo gegund...helemaal geweldig. Nu gaan genieten he.........een zomerbaby en kom maar op met die poule want ik denk ook heeeeel sterk een meisje !!!!!

Jacq, ach lieve schat....het is ook allemaal moeilijk he. Niemand neem t je dit kwalijk hoor......We hebben allemaal onze momenten dat we het ff spuugzat zijn en zeker met nu alles voor de deur wat er bij jullie gaat gebeuren is dit niet meer dan logisch.......ik denk aan je meisje X

Bambi, ziekjes maar, gelukkig lois weer wat beter......lekker met dr gespeeld ! Vroeg onder de wol he meis !

Rimke, was gezellie he dat smsen vandaag....proef de marsepein al whahahaha

Hier alles goed, ga zo de deur alweer uit, mn cluppie moet voetballen he   !Gezellie met zn allen kijken.......tja ff wat het zwanger raken betreft...het klinkt heeeeeeel raar maar heb er opeens het volste vertrouwen weer in ! Komt waarschijnlijk door die stop van drie ? maanden...lijkt net of ik pas net ga beginnen.........Meisjes, fijne avond en tot morgen

Liefs happy

ik ga gtst kijken en de frogers geen cent te makken en derek olgivie, en lekker vroeg me bedje in

ik lees morgenochtend weer bij

xxx linda

happy: fijne avond meid, en wat het zwanger worden betreft ik ben blij dat je het weer helemaal positief inziet, gaat helemaal goed komen met jouw.

ik ben nu echt weg

xx linda

He meisjes!

Jacq: lieverd nogmaals een dikke knuffel voor jou!

Linnie: ik denk dat ik voor alle meiden spreek als ik zeg dat je je niet druk moet maken om de nog-niet-zwangeren..................je hebt je portie wel gehad en tuurlijk is het kut dat lang nog niet iedereen hier zwanger is! Maar nogmaals, je hebt je portie gehad dus het is je meer dan gegund! Genieten nu lieverd! Het is nu jouw feestje.
Kus!!

Happy: was zeker gezellig! Whahaha, brrrrrrrrrrrr, marsepein..............
Nogmaals goed klussen komende weken want ik barst inenen ook van de positieve vibes.........................laat die eitjes maar springen!!
Veel plezier bij Feijenoord!!

Bambi: Fijn dat het al ietsje beter gaat met je kleine meisje.........nu jij ook nog wat opknappen.................
Lekker veel vitamientjes en water drinken!! De zuster zegt het.........

Hebben we btw nog wat van mamoetje haar echo gehoord?
Renee spreken we ook nooit meer, terwijl die ook wel behoorlijk zwanger is.
PIP!!!! Still alive?? Kamertje al af?? Al bij kruimeldief geweest? VERTEL!!!!!

Nou, Fons is dus even thuis geweest om te eten en na een half uur op naar de volgende cursus.................wordt je moedeloos van niet? Volgende week heeft hij huisarrest.
Morgen ochtend naar de zus van Fons, die is jarig. Even een bakkie doen, en dan rond een uur of 2 zal fons wel weer richting schiphol vertrekken................en dan ben ik weer 4 dagen alleen......................was deze week even kut met peren, lijkt net of ik hem al 2 weken niet gezien heb. Geen bal aan. Weetje, zou niet meer zonder maudy kunnen en willen, maar af en toe eens een flesje door fons laten doen............is toch wel fijn hoor............lekkere grietje van me..........ze is echt superzoet. Makkelijk wijffie, is gewoon heel duidelijk: nu heb ik honger, nu wil ik slapen, nu ben ik wakker..............nooit gezemel ofzo, gewoon een duidelijk kindje. Fijn hoor, ben ik zelf ook. Vind ik.

Oja, heb een mailtje terug gekregen van die troela van zondag. 6 regeltjes: was niet mijn bedoeling, heb geen zin om het verder uit te leggen want we gaan toch langselkaar heen praten................
Das lekker makkelijk he? Ik mijn hele verhaal gedaan............niets geen:"god wat vervelend dat je je nog zo naar voelt soms", helemaal niets! Harteloos geval is het, de trut. Ben er echt klaar mee.

Hey meiden,

Linda, van harte gefeliciteerd meid, ik ben zo blij voor je.
En nou goed van gaan genieten he, beloofd???

Jacqy, ik begrijp wat je helemaal wat je bedoel meid, niet de moed opgeven he, ook voor jou komt het allemaal goed, al is het niet helemaal op de manier zoals je gehoopt had.

Rimke, weer een paar dagen alleen... hou  je taai he meid, je doet het fantastisch!

Ik zit half te tikken, half tv te kijken, ik ben alles alweer kwijt hahahaha

Liefs Phoebe

Buuf, veel plezier met de voetbal!

Bambi, beterschap meid!

Rimke, laat dat mens lekker, ze is het niet waard om je eigen druk om te maken, je doet het echt fantastisch, je heb het levende bewijs, een vrolijke dochter!

Nou, lekker nog 1 dagje werken en dan weekend! Heerlijk!
Zaterdag wel een drukke dag, moeten naar de garage met mijn autootje, moet nog ff de stad in voor sinterklaaskadootjes, en ik moet nog een kadootje kopen voor mijn vriendin, die zit ook al op 37 weken en we weten sinds vorige week dat het een meisje wordt.
Ik kreeg net het krantje van de kruitvat, daar staan allemaal schattige Pooh baby dingetjes in, dus ik ga een leuke mand maken.
Voor de mama's, wat vonden jullie nou leuk en handig om te krijgen?

Liefs Phoebe

He phoebs,

Hoest met jou meisje??
Druk weekend voor je!
Allerlei kadootjes kopen enzo..........
En een kraammandje voor je vriendin van pooh, leuk!
Wat vond ik leuk om te krijgen...................alles eigenlijk wel, kleertjes alleen dan wat grotere maten, maatje 68 ofzo. Boekjes vond ik heel leuk. Iets lekkers voor mezelf voor onder de douche ofzo.

Fijne avond meisje!!

Kus!

hoi meiden,

jacqy meisje succes morgen met je mannetje ...snap je wel meid..ken je gevoel niet, maar we willen je wel steunen natuurlijk...ook voor jou komt het ooit..

rimke wat waardeloos dat fons zoveel weg is geweest...en dat moet ook echt allemaal..al die extra dingen naast werken moet ie blijven doen ? weet niet of ik zo makkelijk zou zijn hoor...vooral niet als ie ook nog veel weg is met vliegen enzo..En dus een kort waardeloos berichtje terug gehad....geen aandacht meer besteden dus..

phoebe leuk een phoe mand maken..als de spulletjes er nog zijn, want das altijd zo uitverkocht....wat ik leuk vond om te krijgen...tja alles wel hahaha..maar indd een mand of opberg box met meerdere cadeau's vond ik super...leuke kleertjes maat 62 is wel handig...kreeg veel 68 en weinig 62...ehm net als rimke leuke boekjes en speelgoed voor als het wat groter is...geen rammelaars ofzo, althans ik heb er maar 5 ofzo hahahah...spuugdoeken en slabben zijn altijd goed, die zijn niet aan te slepen..
Kan jij trouwens je auto op zaterdag bij de garage brengen ?? knap hoor...ken namelijk geen garages die op zaterdag de werkplaats open hebben, maar goed rotterdam vast wel hahaha

nou duik me bed in..morgen weer werken....en voel me nog brak...stomme verkoudheid en keelpijn..blegggg.gelukkig bijna weekend..

xx bambi

Terug
Bovenaan