***Klusbabes 33***

Linda; gelefliciteerd!!! alles zag er dus super uit. Geniet ervan meis, het is je gegund!!!
een echt zomerkindje dus

Rimke: ach. laat dat mens toch. De moeite niet waard om je druk te maken.
En dat je Fons maar eens vastketent thuis haha

Bambi; wat zielig voor je meissie. Hoest nu? al wat beter?

Jacqy; ik begrijp je als geen ander. Het is nog niet zo ver dat ik hier helemaal niet meer wil komen, maar soms heb ik er ook even de pe in. Gun het iedereen maar mezelf net iets meer. Maar weet je wat het ook is, de meesten zijn nu zwanger, en wij 'bungelen' er nu bij. Ik weet niet of ik hier nog zou blijven hangen als ik de laatste zou zijn die over is, maar ik denk het wel, ben al zo lang met jullie aan het klessebessen. Vindt t ook supergezellig. En iedereen leeft met elkaar mee.
Wie weet is de 1e IVF poging raak! succes met het gesprek

Phoebe; leuk zo een mand maken. Een gezellig weekend dus. Veel plezier

Morgen heb ik een vrije dag, om 11 uur naar dierenarts voor inenting, daarna ga ik met vriendin shoppen. Heb ik wel zin in. Althans, ze heeft last van rug en moet eerst naar therapeut. Ik zou s morgens gaan sporten, maar wil ook nog poetsen, beetje krap in tijd, dus maar niet sporten.

Vanavond met mannetje naar stad, hij had paar   broeken nodig.  1 trui en 3 broeken gehaald bij V&D, had ook nog van die 15% korting stickers, dus kwam mooi uit

Net de Frogers gekeken en Derek. En nu is het tijd voor jullie!!!

Gaan jullie nog sinterklaas vieren? Wij doen 3-12 met werk sinterklaasavond. Hebben lootjes getrokken en maken gedicht en/of surprise. Iedereen zit elkaar gek te maken wie wie heeft haha, wel leuk hoor.
Heb gisteren nog een blouse voor mannetje gekocht, dus die doe ik maar in schoen

goeiemorgen meiden

rimke; laat die meid maar lekker gaan, je weet nu genoeg en dat wist je eigenlijk al er komt een dag dat ze jullie hulp een keertje nodig heeft en dan heeft ze ook pech eigen schuld. en ik kan erin komen dat je zo verschrikkelijk baalt dat fons er deze week wel was maar hij was er niet, volgende week inderdaad aan een ketting leggen die man.
vandaag evengoed veel plezier op de verjaardag

jacqy: succes vandaag meid, en laat even weten hoe het intake gesprek is gegaan.

bambi: nog steeds verkouden, nou ik kan je de hand schudden ik begin nu ook blegh ik haat verkouden hahaha

phoebe; hahah computeren en tv kijken dat gaat meestal niet goed hahaha, en ja wat is leuk om te krijgen als zwangere, net wat de rest zegt kleertjes , spuugdoekjes, spulletjes van zwitsal, een pampertaart, dat zijn allemaal pampers in de vorm neergezet van een taart van 3 hoog meestal ook wel met een knuffeltje ofzo erbij, ook heel erg leuk

bieb; vandaag lekker winkelen met je vriendin veel plezier meid, en ook nog even schoonmaken en jullie doen ook op je werk sinterklaas vieren dat is wel gezellig, goed voor de teambuilding vind ik
Wij vieren 5 december bij me schoonouders sinterklaas, en 6 december met me pa en me broer.

happy: gezellig naar de voetbal gekeken gisteravond?

Zo joey begon gisteravond om 11 uur te huilen, hij had het zo koud , dus ik naar hem toe, en even met hem geknuffeld ik ging weer naar bed en viel bijna weg toen begon hij weer, en dat heeft hij tot 1 uur volgehouden, ik was toch zo boos op een gegeven   moment, om de 10 minuten kon ik daarheen, Ik wil naast mama slapen zei hij ik zei dat kan niet lieverd, nou om 1 uur was ie eindelijk stil en om kwart voor 2 begon hij weer, ik ben toen blijven liggen net of ik gek was, ik dacht tom zijn beurt, en uiteindelijk ging die erdan ook af, en toen is ie uiteindelijk in slaap gevallen, dus jullie raden het al ik ben kapot, maar goe dhet is niet anders.
ik ga vandaag me kerstkaarten schrijven, met onze namen erin en een vraagteken, en dan gaan ze 5 december op de bus, dus dan vanaf volgende week zaterdag weet iedereen het haahahah
meiden ikga nog een kop thee nemen en dan me klaarmaken voor me werk, ik ben er later vandaag weer
iedereen een fijne dag

xxxx linda

Meiden, ik ben er en ben weer weg.....moet naar de ha voor mnbloeddruk en dan werken......jacq, succes vandaag en koppie op he meisje, kus voor jou.......

tot vanaaf schatten, liefs happy

Happy ± succes vandaag met de bloeddruk

Jacqy+ jij ook succes natuurlijk...

Linda+ nou, was weer lekker nachtje dus. Goed dat je uiteindelijk bent blijven liggen, laat je mannetje maar eens gaan. En jij hebt nu je rust nodig haha
Wel leuk idee van die kerstkaarten. Ben benieuwd naar de reacties. Weet Joey het eigenlijk al?

net beetje schoongemaakt. Ga nu ef douchen en eten, eerst naar dierenarts en dan shoppen

dames, veel kletsplezier en tot vanavond

xxx Bieb

Linda; weet je wat je ook op de kaart kan zetten bij jou naam, een hartje. Klinkt een beetje raar dit, maar dat zetten ze toch ook altijd bij rouwadv, bij de dierbaren als er iemand zwanger is, zetten ze een hartje erbij

Moeilijk he Nederlands...het is niet JOU naam, maar JOUW   naam haha

He lieve babes,

Ik reageer niet vaak, maar lees wel (bijna) elke dag hoor!

Als eerst Linda: van harte meisje, eindelijk, heerlijk voor jullie zeg! En 10 juli, dan schelen we een maandje in uitgerekende datum, ik ben 11 juni uitgerekend! Leuk!!

Bieb: dat wist ik geeneens dat je een hartje achter de naam zet bij rouwadvertenties. Wij zitten natuurlijk met m'n schoonvader, en hebben ook al nagedacht over de kaart en toen wilde m'n schoonmoeder een sterretje achter mijn naam, maar dat is als er iemand overleden is... Maar dat hartje, dat wist ik niet, maar is wel een goed idee. Waarschijnlijk ben ik nog zwanger als mijn schoonvader overlijdt, dus dan kan dat wel. M'n schoonvader wilde wel iets speciaals op de kaart zeg maar, dus dat hartje kan goed....

Nou hier gaat het met mij verder goed, eet alweer broodjes en kom langzaam weer wat aan. Zit nog 4 kg onder mijn startgewicht, dus het gaat niet zo hard. De meesten zijn toch al wel aangekomen met 12 weken, maar ik dus niet... maakt niet uit, kom ik ook niet zoveel aan, hopelijk

Verder met schoonpaps erg slecht. Is van de week echt slechter geworden, vanmiddag komen ze een ziekenhuisbed brengen, hij wordt echt bedlegerig en ik ga er elke dag heen. Ik werk nog therapeutisch (gister voor 't eerst 4 uur, ging goed) dus ik heb daar nu tijd voor. Hij ziet er ook slecht uit en kan nauwelijks meer eten. Nee, de laatste fase is aangebroken. Dus als jullie mij een poosje niet zien.... dan weten jullie hoe of wat.

Sorry voor de (te) leuke zwangerschapsverhaaltje of (te) trieste familiestory, maar het is niet anders, zo staat het leven er hier voor....

Ik blijf jullie volgen girls!!!

Liefs K

Terug
Bovenaan