A
Anoniem
Guest
Linda; gelefliciteerd!!! alles zag er dus super uit. Geniet ervan meis, het is je gegund!!!
een echt zomerkindje dus
Rimke: ach. laat dat mens toch. De moeite niet waard om je druk te maken.
En dat je Fons maar eens vastketent thuis haha
Bambi; wat zielig voor je meissie. Hoest nu? al wat beter?
Jacqy; ik begrijp je als geen ander. Het is nog niet zo ver dat ik hier helemaal niet meer wil komen, maar soms heb ik er ook even de pe in. Gun het iedereen maar mezelf net iets meer. Maar weet je wat het ook is, de meesten zijn nu zwanger, en wij 'bungelen' er nu bij. Ik weet niet of ik hier nog zou blijven hangen als ik de laatste zou zijn die over is, maar ik denk het wel, ben al zo lang met jullie aan het klessebessen. Vindt t ook supergezellig. En iedereen leeft met elkaar mee.
Wie weet is de 1e IVF poging raak! succes met het gesprek
een echt zomerkindje dus
Rimke: ach. laat dat mens toch. De moeite niet waard om je druk te maken.
En dat je Fons maar eens vastketent thuis haha
Bambi; wat zielig voor je meissie. Hoest nu? al wat beter?
Jacqy; ik begrijp je als geen ander. Het is nog niet zo ver dat ik hier helemaal niet meer wil komen, maar soms heb ik er ook even de pe in. Gun het iedereen maar mezelf net iets meer. Maar weet je wat het ook is, de meesten zijn nu zwanger, en wij 'bungelen' er nu bij. Ik weet niet of ik hier nog zou blijven hangen als ik de laatste zou zijn die over is, maar ik denk het wel, ben al zo lang met jullie aan het klessebessen. Vindt t ook supergezellig. En iedereen leeft met elkaar mee.
Wie weet is de 1e IVF poging raak! succes met het gesprek