***Klusbabes 33***

bieb; ik had er nog nooit van gehoord een hartje bij je naam, dus ik doe dat maar niet want ik weet nu al dat ze dat dus geen van alle snappen hahahaha dan zullen ze wel denken o linda had zin in hartjes te tekenen hahahah
en joey weet het al, maar vanaf volgende week als de ouders het weten dan ga ik het vaker tegen hem zeggen want nu zegt ie wel eens mama heeft een baby en dan zeg ik hij bedoelt dat de dokter de baby heeft weggehaald met die bbz, dat zit ook erg in zijn hoofdje

klaasje; het gaat langzaam beter met je gelukkig maar je schoonvader gaat snel achteruit, nu komt een ziekenhuis bed, hij gaat nu dus echt zijn laatste fase in, ik hoop voor die man dat het einde dan snel in zicht mag komen want dit is verschrikkelijk voor hem en zeker voor jullie. meis heel veel sterkte

happy: was je bloeddruk nog steeds goed?

zo ik was niet vooruit te branden op me werk en ik ben kapot, zometeen met joey naar de fysio en dan boodschappen halen en dan kom ik de deur niet meer uit, me hele kop zit dicht met snot en ik hoest me longen uit me lijf, maar ja dat kon ook niet anders met joey die ook zo verkouden is geweest.
ik ben er later nog

xxxx linda

hey meiden

wat een rust hier vandaag zeg,

rimke; heb je het gezellig gehad vandaag op de verjaardag? en fons is weer weg, wanneer komt ie terug dinsdag?

nou hier weinig gedaan vandaag, vanmiddag even met joey naar de fysio geweest en daarna boodschappen gedaan, en voor de rest in huis gebleven.

xx linda

staat er net een zwarte piet voor de deur , en heb geen idee wie het is ik denk me vriendin haar vriend maar weet het niet zeker want ze zien er allemaal hetzelfde uit met die schmink

xx linda

hey meiden

tom komt net   thuis van zijn werk, en we gaan eventjes lekker een stokbroodje met kruidenboter wegwerken, en vroeg op bed want me arme schat moet morgenochtend om 6 uur weer beginnen met werken.
misschien ben ik er later nog eventjes maar anders lees ik morgen alles weer bij
iedereen een fijne avond

xxx linda

Meiden, ben net binnen en ben echt helemaal kapot, ga dus ook gelijk weer wieberen. Moet nog eten en er komen drukke weken aan, zekker ook op mn werk...begint nu al pffff.........Mn bloeddruk was helemaal geweldig.....ben zooooo blij ! Ff 1 dingetje wel zeggen...rimke, laat die huppeltrut de pest krijgen...wat een doos is dat zeg....heeft echt geen manieren en op deze manier straks ook geen vriendinnen meer, walgelijk zeg.....je doet het super allemaal en nooit aan jezelf gaan twijfelen he ! Jacq, hoe was het vandaag....? Misschien kom ik straks nog ff en anders morgen, ben echt heeeeeel moe...doei lieverds, kussss happy

sorry ging even mis...

Klaasje; raar idee eigenlijk dat je al weet dat er iemand gaat overlijden, je schoonvader is. Je kan nu wel op een goede manier van hem afscheid nemen. Ik hoop in ieder geval dat hij niet te veel zal lijden. Heel veel sterkte alvast
Fijn dat het met jou wel beter gaat

Happy; toppie dat je bloeddruk ook toppie is!!

Ja, ik heb dat wel vaker gezien dat er een hartje bij de naam wordt gezet

Vandaag lekker geshopt met vriendin. Heb lichte grijze laarzen gekocht, echt mooi, een jurkje, een rokje en jasje. Ben dus weer blut haha.

Heb t er nog met vriendin over gehad dat zij ook bezig zijn. Heb haar gezegd dat ik haar in elkaar sla als ze als 1e zwanger is, en dat ik vast verdrietig zal zijn maar dat ik het haar wel zal gunnen (uiteindelijk hihi). Mijn vriendin zei toen dat ze het heel moeilijk zal vinden om het mij te gaan vertellen als het zover is. Ze zijn dus blijkbaar in 2e ronde bezig. Ze vertelde dat een collega vond dat haar tieten groter waren, en ze had jeuk in ogen en op internet had ze gelezen dat dat ook evt bij een zw.schap hoort, en later vertelde dat ze al paar dagen dof gevoel in buik had....hmm ik weet uit ervaring dat dat niks zegt.....maandag is haar NOD. Ik wil t eigenlijk niet vragen, maar denk dat ik maandag toch vraag of ze ongi is geworden of niet. Aan mij wordt het ook altijd gevraagd, en dan zal ik uit haar reactie misschien wel opmaken of ze zwanger is of niet.

Terug
Bovenaan