***Klusbabes 33***

rimke; was ik je toch nog voor vanmorgen hahaha, en ach weer een bed vol poep hoe krijgt ze het voor elkaar zeg, flink balen zeg kan je weer opnieuw beginnen, en bedankt voor de felicitaties allemaal leuke felicitaties he haha, heerlijk om het nu zo open te kunnen zeggen.
en je hebt gelijk dat je een matrasje gaat kopen voor het campingbedje want dat ding wat daar inligt wil niemand voor zijn lol inliggen, en waar gaan jullie heen van het weekend? gezellig hoor er even tussenuit

xxx linda

Linda; leuk van je vriendin dat ze gelijk effe langskwam. Ga je nu ook op Hyves zetten? Ga ik snel ef buurten

Rimke; jakkie, weer onder de poep. Kan me voorstellen dat je er moe van wordt dat jij elke keer de lul bent. Volgende x als Fons thuis is en je heb t idee dat ze weer gepoept heeft, dan zeg je gewoon tegen hem, schat, ik hoor Maudy, wil jij ef kijken. En dan is hij de lul haha

Hier nog geen ongi te zien. Maar  voelde gister alsof die wel kwam. Temp was vanmorgen zelfs 0,03 hoger dan mijn hoogste temp altijd is. Maarja, was wel uur later naar bed gegaan  en uur later opgestaan, in verhouding hetzelfde aantal uren geslapen, alleen dus een uur opgeschoven. Maakt dit wat uit? ga vanaf morgen niet meer temp hoor, zal natuurlijk weer gezakt zijn.....

Om 1o uur straks die inspectie, maarja is een minuut lopen voor me, dus dat scheelt. Daarna even boodschapjes doen. Normaal wilde ik vanmorgen sporten, maar heb nu al gedoucht en heb geen zin meer om straks na de inspectie te sporten. Ga vanavond wel met mannetje samen. He shit. zit lekkere cracker te eten, maar valt uit elkaar. En nu bij het oprapen van kruimels zie ik ook dat mijn truitje kapot is. Nouja, maar ef maken dan. Ziet straks toch niemand, heb jas aan en sjaal erover.

Bambi, hoest met je????

bieb; is het met de inspectie goed gegaan? en ik heb al op hyves gezet dat ik zwanger ben, en je temp hoog, heel goed, en toen ik temperatuurde tempte ik ook nooit op hetzelfde tijdstip, als je maar tempt voordat je uit bed gaat.
en je gaat vanavond met manlief sporten

zo de boodschappen zijn binnen, de koolrapen zijn gekookt de aardappelen geschild, en ik wordt stapelgek van me oren die potdicht zitten, ik hoor ook zo weinig nu,
me pa hoest ze longen weer uit zijn lijf niet normaal meer, dus daar moet ik vanmiddag weer even medicijnen brengen

xxx linda

Meiden, ben er weer...gesprek was erg heftig vandaag..ben ff een soort van slag ! Boodschappen ook algedaan..moet om 1 ur weer weg voor de zaak dus ga nu heeeel ff plat...sorry voor mn ego bericht ! Liefs happy

Happy; doe maar rustig aan meis, we zien je wel weer verschijnen

Linda; zitten je oren nog dicht vanwege je verkoudheid? wat irri zeg. En je pa ook al niet zo lekker. Hier gelukkig verkoudheid over

Inspectie was goed gegaan, daarna boodschapjes gedaan. Heb ook eten gekookt, alleen vanavond de rode kool opwarmen, rest in magnetron, gestofzuigd, slaapkamer gepoetst, net lekker broodje op, en nu tijd voor mezelf. Misschien dat er nog leuke film komt.

Ik ben wel heel bang dat ik ongi wordt......maar aan de ene kant heb ik ook t idee dat ik toch wel eens zwanger kan zijn. Weet niet, is mijn gevoel. En meestal klopt mijn gevoel en nu hopelijk ook....(zal je net zien van niet.....)
Maar goed , we merken t binnenkort wel.
Enja, temp altijd voor het opstaan. Heb net mailtje naar mijn vriendin gestuurd, ben benieuwd of ze nog wat over ongi zegt,,,,,

vriendin heeft uit haarzelf gezegd dat ze ongi is geworden....pfff hopen maar dat het zo is.....lullig misschien van me, maar ik ga voor haha

hallo meiden,

hier ff snel een bericht van mij weet dat het lang geleden is maar, als het goed   is krijg ik volgende week internet hier in de wacht moet volgende week ongesteld worden,
hoop dat met jullie alles goed gaat!?
vanaf volgende week probeer ik weer te reageren.

liefs anoeska

Anouska; daar ben je dan weer eens. Jij moet meestal samen met mij ongi worden, deze keer hopen we van niet natuurlijk

Heb opeens witte afscheiding. Sja, kan naderende ongi zijn natuurlijk....

waar is iedereen?

Terug
Bovenaan