***Klusbabes 33***

Happy, fijn dat weer een goed gesprek was! Moest je werken??
Is ongi al gearriveerd?? Toch spannend..........

Bieb!: witte afscheiding, had ik ook heel erg............................verder zeg ik niets natuurlijk! Nu je vriendin ongi is geworden moet jij eigenlijk zwanger zijn.................is wel zo leuk........whahaha!!

Anoes: ha meis! Niet ongi worden he?? Bevalt het nieuwe huis wat??

Nou, ik heb boodschapjes gedaan vanmorgen, en ben vanmiddag na de fles even naar de prenatal geweest. Moest dus matrasje hebben, maar eigenlijk ook wat sokjes want maudy haar voetjes groeien natuurlijk ook mee..................heb nog maar 3 paar wat fatsoenlijk zit, maar worden eigenlijk ook te klein. Ook een stel te schattige laarsjes.........voor 7 euro...........ik kon ze niet laten staan. Lijken een beetje op uggs. Hoewel ik die spuuglelijk vind, vond ik deze laarsjes toch wel schattig. Ze heeft wat jurkjes en rokjes die ze zometeen aan kan, nog een cm of 2 groeien, en daar staan die laarsjes wel leuk onder. Heb voor de kerst, en daarna, een heel schattig jurkje bij LIEF! besteld, met allemaal gekleurde streepjes en daar passen die dingen ook leuk onder..............en ach voor 7 euro. Het   gaat om de entree he? Laat haar echt niet de hele dag met die dingen liggen, is niet goed voor de voetjes.........

hey meiden

rimke; je bent weer lekker geslaagd voor maudy, en heb je het matrasje nu ook ? en schattige laarsjes gekocht haahah

bieb; nee niet ongi worden, en je vriendim ongi geworden, nou dan zou het helemaal super zijn als jij nu gewoon zwanger bent, en je bent ook weer lekker in huis beziggeweest zo te lezne

anoeska; nog eventjes meid dan heb je weer internet, ik vind het zo lang duren zeg voordat dat bij jullie is aangesloten, en ook voor jouw geld niet ongi worden.

happy: zo;n heftig gesprek geweest, heb je nog eventjes kunnen slapen daarna?

ik heb me toch een partij geslapen toen joey op de chreche was niet normaal meer, maar ik kan zo nog een weeek slapen zo moe ben ik haha, ben wederom weer niet vooruit te branden, ik moet eigenlijk stofzuigen maar dat doe ik morgen , en morgenochtend moet ik met joey weer naar de oogarts toe, en dan gaan ze weer druppelen om naar zijn sterkte te kijken of dat is verslechterd of verbeterd. we zullen zien.

xxxxx linda

Hoi meiden , ben ook weer thuis...ben werkelijk waar gebroken ! Hou normaal de middag na mn gesprek altijd vrij maar was nu echt onmogelijk, merk het wel hoor, zie scheel en ga zo lekker op de bank ! Moest spullen halen voor zaterdag voor op de zaak......we hebben een surprise party voor mn baas ! Die wordt woensdag 42......zaterdag komen er een stuk of 50 man, leuk versieren, lekkere hapjes, kado en striptease whahahaha, ben benieuwd.........biebje, niet ongi worden hooor meis, hoop dat je gevoel klopt ! Rimke, ach schattig onder een jurkje en dan voor 7 euro, gelijk heb je ! Anoes, daar was je ook weer...ook weer op de wachtbank he pffff.....meiden, ga ff plat, mn mannetje gaat straks koken, lekker boerenkool.......tot laters, knuf happy

happy: lekker je bedje even in hopelijk zakt het een beetje, en inkopen gedaan voor de surpriseparty, wel heel erg leuk, allemaal haha

meiden ik ben ook weg ik ga nog effe kijken naar de tv niet dat daar wat op is maar dan kan ik nog even onderuit zitten een uurtje joey is bij zijn vriendje aan het spelen, dat is het buurjongentje en die was vanmorgen hier

xxx linda

meiden ik ga poffertjes eten en daarna naar de yoga toe,
fijne avond en morgenochtend lees ik alles bij

xxx linda

Poffertjes! Ik ben dol op poffertjes...........zit ik met mijn bak sla.............zucht.
Succes op de yoga!

Happy, drukke meid hoor.............kan me voorstellen dat je kapot bent.............is je ongi er al?? Vind het toch raar..................morgen nog een keer testen misschien??

Bieb: overdracht is goed gegaan? Sportze vanavond meid!!!

Nou, ik weet niet wat maudy heeft vandaag, niets is goed of het deugt niet..............veel huilen in haar bedje, en dus niet slapen.............volgens mij is ze kapot!
Nou hopen dat ze niet over een half uur al wakker is............om 19 uur krijgt ze haar flesje van me..........
Ben blij dat ik al even gegeten heb, had zo'n kant en klare bak sla gekocht, met dressing en alles er al bij. Nog wat extra tomaatjes erdoor, nog redelijk gezond...............whahaha! Heb enorme trek in de mc donalds, maar dat gaat niet lukken nu het kind boven ligt en ik alleen thuis ben...........helaas!!

En ze is alweer wakker................pfffffffffffffffffff. Zo is het best zwaar in je eentje.............maakt niet uit, maar vind het lullig voor mijn meisje, misschien zit ze wel in haar sprongetje, ze is twaalf weken en dan wordt er 1tje beschreven..............de ziel..........

Terug
Bovenaan