***Klusbabes 33***

Ola lieverds, lekker ff geslapen en mn mannetje kwam me roepen toen het eten klaar stond, de schat ! Nu met een kop thee lekker op de bank en voel me een stuk beter gelukkig...heb vandaag teunisbloemolie, monnikspeper en tarwekiemolie capsules gehaald......pfff zijn allemaal van die mega pillen, wordt er misselijk van..Die laatse slikt mn mannetje ook, schijnt ook goed voor de kwaliteit van het zaad te zijn..heb ook die zwanger worden pillen van de etos gehaald....haha 34 euries pillen, altijd fijn ! Nog geen rd s maar had vanmorgen bij het afvegen wel roze slijm ( sorry) en zo begint het altijd, dus zit eraan te komen.......Kwam vandaag mn buurvrouw van drie deuren verder kijken en had haar al een paar dagen niet gezien, ze was nu ongeveer uitgerekent, liep ze al met de kinderwagen....schatje joh, een knulletje, nu alweer 2 weken...net ff kaartje in de bus gegooid ! Ze heeft 2 weken geleden een keizersnee gehad omdat ie toen al 4300 gram woog........Kreeg net ook de nieuwe brochure van mc gregor...koop ik vaak voor mn mannetje ( haha en voor mezelf een trui van 15 euries ) want stond daar geweldige baby kleding voor knulletjes in zeg.........die zijn dan in dezelfde stijl als papa ! Hahaha zie het al helemaal zitten.......ga gewoon heeeeel erg mn best doen deze maand en met al deze pillen moet het gaan lukken hoor ! Leuke peptalk he van en voor mezelf whahahahah. Bloeddruk was vandaag weer perfect, dus das mooi..........nou lekker ff een warrig ego berivht, ga ff kijken wat hier nog geschreven is..........liefs happy

O linnie, lekker poffertjes....heeeerlijk ! Nog wat over ?????? hahaha Veel plezier met de yoga meisje........

XXX

Rimke, bah aan de sla haha, ik ga naar linnie hoor ! Je meisje dus erg wakker vandaag en niet helemaal dr hum, ach lieve schat ! Wanneer komt fons nou ook alweer, vanaaf toch ? Heb je weer wat meer rust he..........Lekker van het weekend een weekendje weg, heerlijk......met je gezinnetje of ga je met meer? Waar gaan jullie naartoe ?

XXX

Biebje, wiite afscheiding .....ehmmmmm dat hoor je wel vaker he als mensen zwanger zijn.....oooohhhhhhhh, ik duim me suf !

XXX

En toen viel iedere keer mn oog op 1 woordje in de tekst van rimke......mc donalds....jummie.....heb gelijk trek...een quarter pounder !!!!!!!! Probeer het maar ff van me af te zetten hihi

Ha meis, ik was er hoor!
Zullen we samen even naar de mac rijden??

Terug
Bovenaan