***Klusbabes 33***

Pfff, laptop is traag!
Kom ik je nu halen!
Ik wil frietjes met veeeeel saus en een lekkere burger.........

Wil ik ook......... !!!! Als dit zo doorgaat gaat er hier straks 1 vand e 2 in de auto, geloof me hhahahaha

Heeel goed, ben benieuwd of het bij jou net zo goed werkt als bij mij! Gewoon lekker meteen beginnen, wat die doosjes ook zeggen!

Mag ik je iets griezeligs vertellen, ben helemaal een beetje brrrrrrrrrrrrr, en blij dat fons thuis komt..........

Het zijn allemaal van die mega pillen...slik ook nog vitamine pillen, knoflook voor mn bloeddruk en vitamine b12...........zit een half uur te slikken pfffff...op zich niet zo erg maar, die grote dingen, gatver

Zit net maudy te voeden, op onze kamer. Daar staat ook een tv, en die kun je aan en uit zetten met een knop bij het stopcontact. Die knop kun je ook bedienen met een afstandbediening................die tv staat altijd helemaal uit en nooit op stand-by.
Zit ik maudy te voeden, floept die tv inenen aan............afstandsbediening in geen velden of wegen te bekennen en die tv stond echt uit.
Heb degene die dit deed vriendelijk verzocht weg te gaan, zit te shaken op de bank!
Brrrrrrrrrrrrrrr. Hou niet van dat gegriezel.

Terug
Bovenaan