Wat gebeurde er bij jullie dan? Das wel grappig, dat ze hetzelfde uithalen bij de familie.......
Meisje gaat verder prima, wat jankerig en drinkt erg onrustig, ik denk dat ze een sprongetje neemt........maar goed, zo kun je elke lastige dag afdoen natuurlijk.
Die avondfles is altijd heerlijk, lig ik lekker met haar op bed in een dekentje gewikkeld. En dan lig in ondertussen zachtjes te zingen voor haar en over haar koppie te strelen, vind ze heerlijk, en dat valt ze heel rustig in slaap alleen jammer dat ik haar dan weer in haar slaapzak moet stoppen, ze wordt dan altijd weer wakker...............maar ze ging heel snel weer zoet slapen, de lekkere schat. Vind het zo zielig als ze zichzelf zo in de weg zit.............en ik mezelf soms ook.
In je eentje kom je dan niet aan jezelf toe. Heb geen fatsoenlijke kop thee gedronken vandaag, maar die ga ik zo toch maar zetten.............moet toch van mijn veilige plekje opstaan...........
Wil ook even een sigaretje roken dus ik ga een poging wagen. Tot over 5 minuutjes............