***Klusbabes 33***

whahaha, ook geen pillenslikker dus..............ik ben er ook heeeel slecht in. Maar goed meisje, alles voor goede doel..........knoflookpillen zijn inderdaad ook super gezond!
Goed bezig meis..........

Jeetje meis....wat is dat nou weer voor bizar verhaal zeg !!!! Zou ook zitten te shaken, zeker als ik alleen was....hoe laat is fons thuis ? Gebeuren er wel vaker zulk soort dingen of is dit de eerste keer? Ga ff snel plassen hoor hihi

Nou nee, niet zo duidelijk als dit...................heb wel vaker een gevoel ofzo, maar dat heeft iedereen volgens mij. Ik heb vaak het idee dat Fons zijn vader in de buurt is (die is dood.........zijn geest dus), en ik heb ook wel vaak het gevoel dat Paul (de vriend die vorig jaar zelfmoord pleegde) ook wel eens bij me is............maar hard maken kan je dat natuurlijk niet................maar zo iets als vandaag gebeurde nee..............brrrrrrrr. Heb ook gevraagd of hij/zij het niet meer wilde doen................heb ook echt geen normale verklaring voor wat gebeurde, dat ding stond gewoon uit. En ik zit me ook te bedenken dat de afstandsbediening kapot is van de aan en uit knop. Dat moet je dus echt met de hand doen.......................gadverdamme! Gelukkig is fons onderweg..........
Durf niet eens een kop thee te gaan zetten, en ik hoop dat maudy stil blijft, dan hoef ik niet weer naar boven.................

Ach meis.....ik hoop dat ie idd snel thuis is dan ! Vreemd verhaal ja......en dat gevoel heeft iedereen denk wel eens ! Zat van de week toevallig een stuk lte lezen over dat onze diebaren idd alles kunnen zien, vreemd idee he, zit je lekker op de pot hahaha. Maar, als je netjes vraagt of ze weg willen gaan zou dat moeten helpen....wij hebben heir ook zoveel gehad toen mn oom net was overleden en diezelfde dingen gebeurde bij mn ouders en tante ook.............

Hoe is tie met je meisje verders gegaan ?

Wat gebeurde er bij jullie dan? Das wel grappig, dat ze hetzelfde uithalen bij de familie.......

Meisje gaat verder prima, wat jankerig en drinkt erg onrustig, ik denk dat ze een sprongetje neemt........maar goed, zo kun je elke lastige dag afdoen natuurlijk.
Die avondfles is altijd heerlijk, lig ik lekker met haar op bed in een dekentje gewikkeld. En dan lig in ondertussen zachtjes te zingen voor haar en over haar koppie te strelen, vind ze heerlijk, en dat valt ze heel rustig in slaap alleen jammer dat ik haar dan weer in haar slaapzak moet stoppen, ze wordt dan altijd weer wakker...............maar ze ging heel snel weer zoet slapen, de lekkere schat. Vind het zo zielig als ze zichzelf zo in de weg zit.............en ik mezelf soms ook.
In je eentje kom je dan niet aan jezelf toe. Heb geen fatsoenlijke kop thee gedronken vandaag, maar die ga ik zo toch maar zetten.............moet toch van mijn veilige plekje opstaan...........
Wil ook even een sigaretje roken dus ik ga een poging wagen. Tot over 5 minuutjes............

Goed zo gewoon proberen.........die kleine schat he ! Lekker ding is het hoor......idd zielig als ze zichzelf in de weg zit.....fons is nu toch een weekje vrij he, heb jij ook weer wat meer tijd voor jezelf he. ! Hier stoppen de klokken er opeens mee.....ik kan bv kijken en dan is het vijf uur en een paar minuten daarna staat ie stil op tien over twee ofzo en dan bel ik mn moeder en staat haar klok ook stil op tien over twee whahaha, bijzonder he ! En de lichten hier doen heeeeel vreemd soms, gaan vanzelf aan en uit..nu wat minder, maar toen het pas gebeurd was was dat heeeel erg......mijn moeder heeft onder haar keukenkastje twee buisjes met licht en eentje ging niet uit, dus draaide we hem los en lagen hem op de aanrecht, tien minuten daarna lag ie te branden op de aanrecht, nou schiet mij maar lek, hij had nergens contact mee hihi

Terug
Bovenaan