***Klusbabes 33***

whahaha, je schrikt je toch te pletter!?
Ik hoop dan altijd maar dat ze geen kwaad in de zin hebben, want ze laten me erg schrikken.
Zit me inenen te bedenken dat er ook een keertje was dat ik maudy in bed had gelegd en dan doe ik altijd een speeldoosje aan. Die loopt een minuutje of 2.................
Ga ik na een kwartier weer naar boven om de was weg te brengen, loopt dat ding nog vrolijk te tingelen.......................ik vertelde het aan fons maar die gelooft daar niets van, die denkt dat dat ding kapot is..................dus ik zei, het is vast je vader..........moet hij vreselijk lachen............

Ben zo'n keurig meisje.............
Whahahaha!!!
Ben je een beetje bijgekomen van vanmorgen??
Was heftig he?

Ja dat is gewoon opa, die bij zn kleindochter op bezoek is, ik geloof daar heilig in hoor !

Had je gelezen dat we een striptease hebben zaterdag in de kroeg ? Kost gewoon 170 euries he voor tien minuten....toch niet normaal meer......pfff

Ja was erg heftig maar heeft weer zoooooooo opgelucht ! Echt heeeeel fijn, voel me gewoon sterker worden...ze leert me ook dat ik gelijk moet zeggen als ik het ergens niet mee eens ben ofzo en dat heb ik de afgelopen week ook gedaan, heerlijk hoor ! Dan vinden ze me maar niet allemaal lief....jammer dan, dat kan toch niet ! Ben altijd van de goede vrede he..........en kwam best voor mezelf op maar volgens haar nog niet genoeg,....werk er aan en bevalt me prima

170 euro!!!!????
Ik zeg mijn baan af en ga strippen geloof ik!  
10 van die stripbeurtjes in een week en je hebt een heeeeel leuk salaris!
Jammer dat mijn lijf nog niet in vorm is...............whahahaha, en mijn tieten zijn ook gaan hangen dus ik geloof niet dat ik veel geboekt ga worden..........helaas!

Fijn hoor! Klinkt super goed! Is ook lastig om nee te zeggen, vind ik ook, maar het scheelt je zoveel rust. Gewoon weinig dingen doen waar je geen zin in hebt, zalig!
En als mensen je dan niet aardig vinden, so be it....................
Ik kan het ook niet goed hoor................maar ben ook aan het leren, whahahaha!!!
Dertigers...........lastige leeftijd hoor, je ben toch nog zo bezig met jezelf he? Wat wil ik, waar doe ik het voor................dacht dat dat wel over zou zijn bij dertig maar het lijkt pas te beginnen...........

Nou dat     moet je niet zeggen hoor, wat vollere dames waren allemaal geboekt en die kosten 250 euries, er is nog hoop he whahahaha

Is toch bizar voor twintig minuten...ik hoop maar dat ie het leuk vind...het is door de klanten betaald dus hij moet wel hihi

Terug
Bovenaan