***Klusbabes 33***

Helemaal mee eens, het begint nu pas lijkt wel ! Moeilijke hap hoor ! Hoe is tie met kruimels, heb je nog wat leuks op haar hyves gelezen ofzo, zooooo jammer dat we dr hier niet meer zien ! Mis pipje en reneetje ook hoor.........

Whahaha! Er is nog hoop inderdaad...................ik ben wel weer terug op gewicht maar was toen ik zwanger werd eigenlijk een kilo of 5 te zwaar, die wil ik er nog wel af hebben............maar ja, niet in de winter........vind speculaas en chocola veel te lekker............

Tja dit is idd geen periode om te lijnen...staat hier ook ff op een laag pitje hoor.....probeer nog wel op te letten maar het ritme van de afgelopen weken is eruit....janauri wel weer........voorlopig is er 7 kilo af en probeer er niet teveel aan te komen, ach blijft een strijd he......pfffff

Ja, toevallig kreeg ik gister van kruimeldief nog een berichtje op hyves. Gaat ze super goed, ze klinkt erg gelukkig. Schattig jochie ook om te zien.
Pip vliegt hier af en toe nog wel voorbij.
Van Renee hebben we, sinds ze zwanger is, echt helemaal niets meer gehoord.......
Van Mamoet horen we ook niet veel op het moment..........

Wel jammer, de originele kern, zonder pip en kruimeldief blijft toch over, met anoes en phoebs erbij...............

Klaasje heeft het gewoon heeel druk met haar familie.
Linda2 zie ik af en toe op hyves, net als Essy.

Nou dat is mooi voor ons kruimeltje.......leuk ook hoor een jochie........reneetje zien we idd helemaal niet meer nee, jammer ! De " harde kern " blijft op pip en kruimel na idd aardig overeind.......ben benieuwed hoelang we dit vol houden ! ZOu me niet meer kunnen voorstellen dat ik jullie niet heb maar ja, misschien gaat straks toch ieder zn eigen weg met zn eigen gezinnetje....hoop het niet hoor, ik blijf whahaha

Klaasje zit nu idd in een hele moeilijke periode ja, sneu hoor ! Hoe is het met essy en die kleine, die lag toen toch in het ziekenhuis ?

Is inderdaad een rare gedachte, wat moet ik zonder jullie!!??
Zeker als fons weg is, zijn jullie mijn praatpaal.............beetje treurig, maar vriendinnen bel je niet met elk wissewasje...........dat je zo lekker in huis bezig bent enzo, whahaha! Ze zien me aankomen!

Met Essy en haar jongetje gaat het steeds beter gelukkig. Is nog wel wat onrustig geloof ik maar veel minder dan dat hij was..........groeit ook goed en maakt een veel tevredener indruk.

Jammer dat je geen hyves hebt! Kun je alles een beetje volgen! Kan je natuurlijk ook op de hoogte houden! Geen probleem.
Maareh, die shop date als je zometeen zwanger bent staat echt he? Ik kom die kant op en dan gaan we lekker leuke dingen kopen! Whahaha, en lekker eten natuurlijk! Ik taart en jij marsepein!

Nee beld e meiden ook niet voor ieder wissewasje op........zullen ze ook helemaal niet belangrijk vinden hihi.....fijn voor essy ook, vond het zo rot voor haar toen.......tja dat hyves, moet hier soms al tijd voor maken op de dagen dat ik werk....misschien dat ik ooit overstag ga haha maar, tot die tijd zou het erg fijn zijn als jij me op de hoogte houdt hoor haha........
Die shopdate staat op zeker, lijkt me echt heeeeeel leuk ! Als het bij mij nou nog heeeeeeeeeeeeel lang duurt gaan we gewoon ook een keertje hoor........ik ga super mn best doen, ok ?

Terug
Bovenaan