***Klusbabes 33***

Meisje, je doet al heel erg je best. Het lukt gewoon nog niet zo.
En die shopdate blijft staan tot dat je zwanger bent.
Net als dit topic trouwens, ik ga door tot de laatste zwanger is......................eerder stop ik er niet mee. Misschien in mijn eentje maar toch, doorlullen zal ik.
Zal er zometeen als ik moet werken ook wel weer minder zijn, maar ik werk natuurlijk maar drie dagen in de week. Dus ip zou dat gewoon moeten lukken!

Nou ik blijf mee lullen hoor, ga je nu verlaten want moet mn mams nog ff bellen en ga ff lekker douchen.........weet je niet hoelaat fons thuiskomt ? Was wel ff heeeeeel erg gezellie zo hoor !!!!!

Fons is ergens tussen schiphol en velp, zal over een uurtje wel thuis komen!
Die deal staat meisje, vond het ook gezellig zo!
Dikke kus voor jou!
Groetjes aan je mama!!
Lekker douchen!

Doei lieverd, bedankt voor de gezelligheid, de deal staat en vanacht heb je je fonsje met warme voetjes weer bij je hahaha....doei doei.......XXXXXXXXX

Meiden, fijne avond, heeeeeel leuk om bij te lezen dit voor jullie haha

Liefs happy

Nog heeeel ff snel rimke, spannend he voor joepie, lees het net pas !! Gun het haar zo, is echt een schatje ! NU ga ik echt mams bellen anders krijg ik klappen hoor whahhahaha.....doeggie

Kusssssssss

Whahaha, inderdaad leuk bij lezen!............sorry meisjes!!
Ik sms je hoor, als fons koude voeten heeft.............

Ga maar gauw je moeder bellen, want klappen krijgen is niet leuk!
Kus!

Nou ben ik weer ff, de rd s zijn er !!! Ben er wel blij mee, want nu kan ik verder........en ik wist dat ze zouden komen, kon haast niet anders   ! Wil iemand mn nieuwe nod ff op de wolk zetten........komt ie     31 december hahaha nou mooier kan ik niet verzinnen.....ik hoop dat ik heeeeeeel gelukkig het oude jaar uitga en dus ook heeeeeeeel gelukkig het nieuwe jaar inga...........knuf happy

Whahaha was ik weer.....wat is het trouwens mega rustig hier zeg.......Bambi, hoe gaat ie meisje ?

XXX

Terug
Bovenaan