***Klusbabes 33***

Jeetje, wat hebben jullie gekletst, IK las iets over mollige strippers,geesten,een buurvrouw die bevallen is middels een keizersnee, enz

Rimke;ieeehhh wat eng van die geest, misschien is het wel je schoonpa.MIsschien eens Derek van tv laten komen, OP zich geloof ik er wel in hoor

Happy;Hehe eindelijk je rd-tjes, kan je eindelijk weer gericht klussen.
Mijn mannetje slikt ook tarwekiemolie capsules,volgens hem heeft hij nu   een betere productie om het maar zo te zeggen haha
Als ik toch ongi wordt dan haal ik ook die andere pillen.Vindt het ook niet prettig om te slikken hoor,meestal gooi ik mijn hoofd ver naar achter,pil   erin en grote slok water

ben dus nog niet ongi, heb wel veel witte afscheiding en voel wel soort van ongi gevoel, heeeel lichte krampjes. BIj 1e zw.schap had ik ook witte afscheiding, maar volgens mij ook wel   een keer met ongi gehad (en ook ongi pijntjes trouwens)

grrrrr spatiebalk werkt niet goed, zit ietstussen ofzo

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.

November
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24)
25)Jacqy 18e ronde
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
           Happy, ronde 16, 1ste kindje
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)Happy,ronde16,1e kindje
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy ronde 19
24)
25)
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

happy:he,ikhad je naam toch   verwijderd bij de 28e,hmm opnieuw

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.

November
16)
17)
18)
19)
20) Phoebe afspraak gyn hoe en wat nu??
21)
22)
23)
24)
25)Jacqy 18e ronde
26)
27)
28) Jacqy-tom gyn
29) Phoebe ronde 19 1e kindje
30)

December
1)Happy,ronde16,1e kindje
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje  (alvast Sinterklaas cadeautje??)
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy ronde 19
24)
25)
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hoi meiden,

ik leef nog, was vanaf donderdasg al niet geweest dus moest een berg lezen..

heb net ff heerlijk zitten genieten van de chat sesie van rimke en happy...het is echt zo leuk dat gekeutel enzo....genieten...ik blijf ook hoor..

linda je hebt het nieuws wereld kundig gemaakt..

happy en phoebe ongie geworden...balen weer..

bieb hoest met jou nod...spannend hoor..hoop dat je gevoel juist is.

jacqy geen duidelijke oorzaak bij tom dus...heftige tijden voor je...neem de tijd , we zien je als je er zin in hebt...xxx voor jou.

klaasje meisje wat een moeilijke periode met je zieke schoonvader...gelukkig voel jij je al wat beter en de 12 wk berijkt...sterkte meis de komende tijd..

sterretje ook weer gezien...lekker aan het bijvoeren..je meisje gaat dus voor de stukken..dat kan goed..heb meer gelezen dat pakjes en prutjes minder aanslaan en meteen voor het grove werk gaan..jou meisje heeft natuurlijk al knaagertjes hahahah

ehm dat was wat ik onthouden heb voor even...ben vanaf 9 uur aan het lezen geweest hahaha..en nu zo moe...

drama weekend gehad hier...lois had 9 spuitluiers op een dag...zeer slecht drinken en veel overgeven...kan niet goed tegen de antibiotica...sorry maar zijn gisteren op eigen houtje gestopt en sindsdoen gaat het al beter...ze drinkt weer...nog niet der volledige hoeveelheden en heeft minder diarree..vandaag maar 2 dunne luiers..
verder oogt ze niet ziek..is heel vrolijk...maar wel veel moe en slaapt veel op een dag...gisteren op het punt gestaan om naar de 1e hulp te gaan....nog 1 fles afgewacht en die bleef erin...gelukkig...anders bang voor uitdroging he..maar goed verder is ze niet ziek en gaat dus beter...me ouders vinden dat ik morgen de dokter moet bellen omdat ze zo snel moe is en nog roggelt...maar ik heb niet het idee dat dat iets toevoegd...die zegt of medicijnen of gaat vanzelf over...me moeder gaat zelf voor elk wissewasje naar de dokter....ik zelf niet...en zolang ik zelf niet het idee heb dat lois ziek is wat dan ook....ze maakt me wel onzeker af en toe..

met mij gaat het verder oke...ben ook niet meer ziek..keelsnoepjes hebben goed geholpen hahah
vandaag weer gewerkt..was druk...en morgen ochtend naar de tandarts...brrr gaatjes boren...eng.......bleggg...wil niet...

sorry dat ik mezelf ook ff weinig laat zien, maar vind soms de tijd gewoon niet..en als ik tijd heb dan kan ik net ff lezen of check me mail en hyves....

tot snel weer..
dikke x Bambi

Ola meiden, goh gezellie, wou net afsluiten en had ik toch nog wat te lezen.....Biebje, ooohhhhh meisje, wat spannend joh....laten we het hopen ! Slik jij die tarwekiem zelf ook of niet ? Slikt hij die al lang ? Hij zat me eerst uit te lachen, zo van dat het van die grote pillen waren...lachen was snelklaar toen ik zei dat hij ze ook moest slikken !!! Bedankt voor de wolk...leuke nod datum heb ik nu he haha.......ik duim voor je hoor lieverd.........

Jacq, succes morgen meisje....laat je het aan ons weten ? Dikke kus voor jou

Bambi, he daar was je weer, miste je idd al....gelukkig voel je je wat beter en wat een gedoe joh met lois, arm ding ! Tja en wat die dokter betreft, ik heb altijd zoiets dat je als moeder aanvoelt wat je het beste kan doen ( niet dat ik uit ervaring spreek ) Snap dat je misschien gaat twijfelen als bv je moeder wat anders zegt...ik zou zeggen volg je gevoel meis.....

Liefs happy

O ja, succes bij de tandarts meisje....bah ! Ik moet de 19e, vind het nu al eng ! Moet je voor meerdere gaatjes dan..........? Sterkte lieverd

xxx

Terug
Bovenaan