***Klusbabes 33***

Ga nu echt slapen meiden........truste en tot morgen !

Liefs happy

Hey meiden,

Ik heb niks bijgelezen hoor, echt veel te veel hahahaha
maar wilde jullie allemaal ff welterusten wensen!
Maar het zal wel weer een goedemorgen worden hahaha

Liefs Phoebe

Goeiemorgen daar was ik weer....pfff nog wel erg vroeg hoor op mn vrije dag ! Mn paps moet zn auto om acht uur voor de keuring brengen en dan pik ik kem daar ff op anders moet ie met de tram en dat wil ik niet ! Mn mams zo naar het bloedprikken brengen en daarna wou ze nog ff op sjouw dus ben benieuwd waar ik nou weer eindig.....ben vanacht onwijs misselijk geweest en weet nu dus niet of dat door die pillen komt, zou dat kunnen rimke ???? ....Nou, ik hoef niks bij te lezen haha lekker hoor, meiden fijne dag en tot laterssssss, knuf happy

goede morgen kletsbabes

wat een heerlijk geklets gisteravond zeg,

happy: haahah ik moest zo lachen om je laatste regel wat ik net las, succes met bijlezen linnie haahahahah
Je ongi is doorgebroken en kan je eindelijk door, en je nieuwe datum is oud en nieuw. nou dat wordt knallend zwanger het nieuwe jaar in meid, en je hebt effe een lading pillen gehaald, hup gelijk mee beginnen en je mannetje moet er ook aan geloven, en het zijn grote pillen, pff zou niks voor mij zijn.
En wat een geld zeg wat die stripper kost ik denk dat ik ook maar stripper wordt hahahaha

rimke: wow de tv aan zomaar uit het niks, dan zit je wel effe te shaken zeg, misschien je schoonvader of die vriend die even wil laten weten dat ze over maudy waken, heb je er wel een beetje van kunnen slapen? en is maudy nog lekker gaan slapen na haar laatste flesje? omdat ze zo huilerig was,
en fons is weer lekker thuis en lekker een week vrij kan hij ook even wat doen nu heb jij even je handen wat meer vrij. Waar gaan jullie naartoe van het weekend?

bambi: jij bent beter maar met lois gaat het nog niet helemaal top, zelf gestopt met de antibiotica ach de arme schat zo aan de diaree en overgeven. kijk het gewoon nog even aan en als jij denkt dat het beter gaat zou ik het nog even aankijken en anders even langs de huisarts evengoed.
lekker druk op je werk, dat is altijd lekker dan draait de dag ook een beetje. succes vandaag met boren bij de tandarts

bieb; o meid wat wordt het spannend zeg, veel witte afscheiding, mijn duimen draaien op volle toeren.

zo me hutspot staat te pruttelen en zometeen even naar me pa toe, en dan om kwart over 10 naar de oogarts toe.
Mijn pa is weer ziek , hij hoest verschrikkelijk en moet dan allemaal slijmen uitkotsen, hij is al 2x bij de longarts geweest en ze weten niet wat het is, hij heeft een longfunctie gehad en die was niet goed, en die moet overnieuw maar dat kan pas als ie niet zo hoest, Mijn pa heeft wel astma, maar ze denken ook aan chronische bronchitus dat had mijn opa ook, maar goed als de volgende longfuncitie weer niet goed is dan moet ie weer naar de longarts toe. morgen dan gaan me schoonouders oppassen op joey want me pa kan het niet en ik moet dan alleen de 2 wijken van de spaarzegels doen maar goed dat maakt niet uit.
meiden fijne dag en ik ben er vanmidda gweer

xxx linda

fijne dag happy: en lief dat je je pa even oppikt zodat ie niet met de tram naar huis toe hoeft,

xxx linda

Whahahaha....jippie, ik was lekker eerder vandaag ............

Wat vervelend joh dat je vader ziek is, zoooooo vermoeiend dat hoesten, arme man ! Hutspot staat al op, vlotte mien hihi.....straks naar de oogarts, nou ben weer benieuwd hoor.......doei lieverd.......kus happy

Bambi; ik hoop dat het snel beter gaat met Lois en als je het toch niet vertrouwt dan zeker even naar dokter gaan. Met jou gaat het gelukkig wel al beter

Happy; nee, mijn mannetje slikt die pillen nog maar paar maanden

Linda; dat is ook niet niks met je pa. Helemaal niet als het chronisch is

Ef snel verder. Temp was vanmorgen weer lager. Wel nog op de hoge temp zoals die normaal is na eisprong. Maarja weet al voldoende. Zal wel ongi worden.
Heb niet meer het ongi gevoel, wel sinds gisteren rugpijn. Geen ongi rugpijn maar aan zijkant net onder schouderblad.  Na gisteravond  geen witte afscheiding meer gezien, speciaal zwarte onderbroek aan haha. Heb maar wel pak maandverband mee naar werk.
Heb trouwens ook hoofdpijn...

Gister niet meer gesport, mannetje had hoofdpijn, ging eerst uurtje slapen, en toen had ik geen zin meer, maar wel honger. Dus gegeten. Nu gaan we vanavond maar. Ook geen zin. Heb echt de afgelopen weken geen zin meer, zal wel door het weer komen

dames ga stoppen, moet zo naar werk

groenten

Terug
Bovenaan