goede morgen kletsbabes
wat een heerlijk geklets gisteravond zeg,
happy: haahah ik moest zo lachen om je laatste regel wat ik net las, succes met bijlezen linnie haahahahah
Je ongi is doorgebroken en kan je eindelijk door, en je nieuwe datum is oud en nieuw. nou dat wordt knallend zwanger het nieuwe jaar in meid, en je hebt effe een lading pillen gehaald, hup gelijk mee beginnen en je mannetje moet er ook aan geloven, en het zijn grote pillen, pff zou niks voor mij zijn.
En wat een geld zeg wat die stripper kost ik denk dat ik ook maar stripper wordt hahahaha
rimke: wow de tv aan zomaar uit het niks, dan zit je wel effe te shaken zeg, misschien je schoonvader of die vriend die even wil laten weten dat ze over maudy waken, heb je er wel een beetje van kunnen slapen? en is maudy nog lekker gaan slapen na haar laatste flesje? omdat ze zo huilerig was,
en fons is weer lekker thuis en lekker een week vrij kan hij ook even wat doen nu heb jij even je handen wat meer vrij. Waar gaan jullie naartoe van het weekend?
bambi: jij bent beter maar met lois gaat het nog niet helemaal top, zelf gestopt met de antibiotica ach de arme schat zo aan de diaree en overgeven. kijk het gewoon nog even aan en als jij denkt dat het beter gaat zou ik het nog even aankijken en anders even langs de huisarts evengoed.
lekker druk op je werk, dat is altijd lekker dan draait de dag ook een beetje. succes vandaag met boren bij de tandarts
bieb; o meid wat wordt het spannend zeg, veel witte afscheiding, mijn duimen draaien op volle toeren.
zo me hutspot staat te pruttelen en zometeen even naar me pa toe, en dan om kwart over 10 naar de oogarts toe.
Mijn pa is weer ziek , hij hoest verschrikkelijk en moet dan allemaal slijmen uitkotsen, hij is al 2x bij de longarts geweest en ze weten niet wat het is, hij heeft een longfunctie gehad en die was niet goed, en die moet overnieuw maar dat kan pas als ie niet zo hoest, Mijn pa heeft wel astma, maar ze denken ook aan chronische bronchitus dat had mijn opa ook, maar goed als de volgende longfuncitie weer niet goed is dan moet ie weer naar de longarts toe. morgen dan gaan me schoonouders oppassen op joey want me pa kan het niet en ik moet dan alleen de 2 wijken van de spaarzegels doen maar goed dat maakt niet uit.
meiden fijne dag en ik ben er vanmidda gweer
xxx linda