***Klusbabes 33***

bieb; dat wordt dan dus weer afwachten met je ongi, maar ik hoop zo van niet, en toch niet gesport gisteren , komt denk ik ook wel door het weer dat je geen zin hebt, pfff veel te koud om te sporten hahaha

zo bij de oogarts geweest en ze was tevreden, ik moet alleen weer beginnen met zijn linkeroog af te plakken een uurtje op een dag, want hij krijgt toch weer voorkeur met 1 oog, Joey heeft een bewegingsafwijking aan zijn beide ogen en dat houd in dat hij voordat hij was geopereerd zijn beide ogen los van elkaar kon bewegen, grappig om te zien maar hoort natuurlijk niet hahaah, en nu moet ik weer plakken, ach is een uurtje en het moet in de avond dus dat scheelt weer
ik ga me eten opzetten want tom komt zo eten en daarna lekker even in de bank naar gtst en onm kijken ik heb koppijn en ben moe, maar goed

meiden tot later

xxx linda

Linda; komt dat dan elke keer terug met zn oogje, of is hij er op een gegeven moment overheen gegroeid?

Ben trouwens nog niet ongi....

ga weer snel verder. Mag vandaag bij de cursus verkooptechnieken (in principe voor makelaars) zitten. Interessant, steek ik nog wat van op. Alleen dan wordt je gefilmd en dat is enggggg!

Effe snel laten weten dat ik nog leef.
Bram in de oppas dus geen tijd om bij te lezen en te reageren, tot vanavond of morgen!!!

Happy lieverd.....................denk aan je! Augustus kindje is echt heel leuk.............ook al blijven ze nog 2 weken langer zitten, septemberkindje dus........................dikke kus voor jou!

Bieb: niet ongi worden..................

Meisjes, leef ook nog hoor.....heb enorme buikpijn en koppijn bah...iedere keer als mn ongi te laat komt heb ik daar zo n last van...heb gelukkig vandaag de luxe dat ik vrij ben, dus ik neem een pil en ga ff lekker met een warme kruik op mn buik plat..........hier ook nog genoeg gedaan dus vind het mooi voor vandaag....tot laters lieve meiden...

Kus happy

rimke; veel plezier met je oppaskindje

happy: hopelijk zakt je hoofdpijn en buikpijn een beetje en helpt de warme kruik

bieb; nog niet ongi goed zo. en wat dat oogje van joey betreft, het kan zijn dat als het erger wordt hij misschien nog een keertje moet worden geopereerd, maar vooralsnog is daar absoluut geen sprake van gelukkig

ik ga een paracetomolletje nemen en ik heb niet geslapen op de bank maar ik ben kapot, maar goed zometeen even de tas met me spaarzegeltjes voor morgen alvast ophalen,

xxx linda

rustig hier,

ik ga brood met sate saus eten, vanavond komen ze weer hier kaarten,
ik heb honger.

xx linda

Ola, zeker rustig hier linnie....gezellie kaarten vanaaf...zal je je best doen haha ! Je hebt honger........hihi heb ik ook aldagen maar ik ben niet zwanger  neem je toch wat lekkers.....ik zit aan de chocolade kruidnoten, terwijl mn eten opstaat erg he pfffff. Ga lekker verse puree eten, met snijbonen en een snitzel........

Voel me iets beter maar mn koppijn is nog wel, wel minder hoor......buikpijn aardig weg !

Biebje, geen zin om te sporten, kan ik me helemaal voorstellen meis ! No geen rd s te bekennen ??????????????

Jac, hoe is het gegaan meisje.....heb veel aan je gedacht hoor !

Bambi, hoe is tie met je meisje ?

Kussss happy

happy: foei aan de kruidnoten terwijl je eten op het vuur staat, hahah maar wel lekker, en gelukkig gaat het weer wat beter met je.

het is toch maar een broodje met zalmsalade geworden haha,
meiden fijne avond, ik ga nog even een paar kerstkaarten schrijven

morgenochtend voordat ik ga werken lees ik alles bij.

xx linda

Terug
Bovenaan