***Klusbabes 33***

Goh, het is wel heeeeeeel stil zeg....ga zo lekker tv makelaar kijken, net thee gezet, kaakje erbij...pfff zit maar te snaaien haha.......latersssss, liefs happy

Meisjes, ben op sterven na dood, zo kapot.
Ben er morgen weer!!

Happy'lekker aan de kruidnootjes? foei haha. Gelukkig je buikpijntje weg

Rimke; doe maar rustig aan hoor meis

Linda; hopen maar dat het dan niet erger wordt met oogje van Joey. En vanavond weer aan de kaart, gezellig

Ongi nog niet gekomen. Wel weer de hele dat dat ongi gevoel. En last van rug. Waar de nieren zitten zeg maar
Morgen officiele NOD dacht, dus ben benieuwd. Van mij mogen de rd-tjes weg blijven hoor. Dan krijg ik ook een augustus kindje!!!

Heb vanavond gesport, goed he?

straks weer heerlijk de meiden series op net 5 kijken, altijd erg leuk

Jacqy; hoe was het vandaag?

Hey rimke, rustig aan he lieverd en tot morgen...beentjes omhoog en laat je maar lekker verwennen !

Biebje, nog geen ongi en morgen je nod......spannend he meis ! Knap hoor wezen sporten .......zit nu aan de tuc hier haha...had beter met je mee kunnen gaan he naar het sporten.....duim voor je !

Linnie, vergeet helemaal te reageren op joey zn oogje....je moet het dus weer afplakken, een uurtje is te doen he en zeker s avonds ! Hopen dat het daarbij blijft he meis........

Jacq, ???????????

Liefs happy

O ja, was vandaag bij het kruidvat en daar hadden ze ook die tarwekiemoliecapsules en die teunisbloem en die pillen waren veeeeeeeeeeeeel kleines, heb ik die gekocht hahahaha...werd kotsmisselijk van die andere.......Moest vanmorgen met mn mams naar de ass. van de ha voor haar bloeddruk en toen mn moeder in de kamer was, moest de ass. nog wat pakken en liep langs mij...vroeg hoe het was, zei over die pillen en zij zei dat ik gravitamon moest gaan slikken.....nou maar weer gehaald, hoef ik die van de etos ff niet te slikken........mag wel een baantje erbij gaan zoeken voor al die pillen whahahah

XXX

Meiden, tot morgen, ik ga hoog in de kussens hahaha.......Jacq, denk aan je meisje X

Liefs happy, slaap lekker allemaal !

Terug
Bovenaan