***Klusbabes 33***

goeiemorgen meiden

rimke; helemaal kapot gisteravond, lekker vroeg je bed ingedoken,

happy: nog meer pillen hahaha mag je zeker een bijbaantje zoeken haha, maar ja als het geeft ja toch.

bieb; toch nog gesport gisteravond, goed zo meid, pfff waar je zin in hebt hahaha. en nog niet ongi, nou hopelijk blijft het ook gewoon harstikke weg.

Ik heb me toch een partij geslapen zeg, ik schrok wakker om half 7 omdat joey riep dat ie moest plassen, dus dat houd in dat ik nu nog steeds niet wakker ben hahaah,
pfff ik heb echt geen zin om te werken, en daarna gelijk de spaarzegels doen, maar ja wat moet dat moet,
meiden iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag weer

xxx linda

vanmorgen temp weer normaal, en bij het plassen beetje lichtroze. Dus ik vul maar weer de roze wolk in....zucht, waarom lukt het nou niet?????

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.

December
1)Happy,ronde16,1e kindje
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje    (alvast Sinterklaas cadeautje??) nee dus....
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy ronde 19
24)
25)
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
Bieb 16e ronde, 1e kindje

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Goeiemorgen......verdorie zie ik die klote wolk weer met zo n rood rot poppetje..........biebje, verdomme, ik weet ook niet waarom het niet lukt lieverd........word er zoooooo verdrietig van........ik weet ook niet meer wat ik nog moet zeggen....het is gewoon kut ! Dikke kus meisje X

Linnie, lekker geslapen, das mooi he ! Geen zin vandaag........komt ook door dat weer hoor, iedereen klaagt erover. Vanmiddag ga je gewoon lekker met je beentjes omhoog, boekje erbij en wat lekkers.......fijn vooruitzicht toch haha....

Meiden, ik ga, de plicht roept hier ook weer he.......heb weer mega buikpijn, klote zooi ! Fijne dag en tot vanaaf lieverds........kus happy

Biebje, zie ik nou, onze nod op dezelfde dag.....das wel leuk ! Zou toch wel een hele mooie datum zijn he om positief te testen......zucht, zal wel weer dromen blijven maar, dat mag ook he !

XXX

Godver bieb! Dit was dus niet de afspraak.............

Ben er helemaal chagi van.............

Gister drukke dag met bram hier in de oppas! Tjongejonge..............maar mocht wel lekker uitslapen vanmorgen.
Moet zo even kadootjes kopen en een rijm maken............bleh!

He meiden,

De griep heeft mij thuis doen zitten vandaag. Hij hing al een paar weken boven mijn hoofd, en nu is ie toch echt duidelijk aanwezig.. balen, moet vrijdag piet spelen natuurlijk!

Happy, lekker veel pillen gekocht las ik. Tja, iedereen adviseerd weer andere. Ik vind die van davitamon zo duur! En ongie geworden zag ik. Kun je eindelijk weer verder... hoop het zo voor je meis!

Bieb, ongie geworden, kut zeg! Waarom he! Kan niets anders zeggen dan kut voor je, en hoop heel erg dat de volgende ronde beter gaat.
Inspectie is goed gegaan, fijn hoor!

Rimke, Fons weer lekker thuis. en wat las ik nou over de tv? Dat is eng! Heb ook een keer zoiets gehad, alleen dan met kloppen op mijn slaapkamer deur. Had het idee dat het opa was, en heb hem gevraagd dat niet meer te doen, en hij heeft het ook niet meer gedaan, dus denk dat dat helpt! haha

Lin, was dus goed bij de oogarts. En weer plakken, tja wel heel belangrijk, vind joey het niet vervelend?

Bambi, beetje druk de laatste tijd he meis. En lois is nog steeds niet de oude... arme schat! Hoop dat ze snel een beetje opknapt. Je moet nog wel tegen de HA zeggen hoor dat ze niet tegen die antibiotica kon, anders krijgt ze het de volgende keer weer!
En jij wel weer opgeknapt?

Hier alles goed, nouja, op de griep na! haha

Gister bij de gyn geweest, Tom had vrij genomen, en ik vervanging geregeld op het werk. Komen we daar, voor de intake, kregen we alleen te horen dat we een afspraak moeten hebben voor de IVF arts! Daar hadden we toch niet allebij vrij voor hoeven nemen! Er werd de laatste keer nog expliciet gezegd, dat we samen moesten komen enzo! nouja zeg!
Wel wat vragen kunnen stellen.
Heb besloten na ons trouwen te starten met ivf, maar voor die tijd alles al klaar te hebben, dus de rest van de onderzoeken enzo... dus dat we eind april start klaar staan.
Heb nu 8 januari afspraak met de ivf arts.

Verder druk bezig om dingen voor het trouwen te regelen. Wel erg leuk. Over een maand ga ik al in ondertrouw!! leuk!!

Liefs Jacqy

jacqy; ja, dat vindt ik ook een beetje stom hoor, kom je daar met zn 2-en, en dan moet je opnieuw een afspraak maken. Je hebt groot gelijk dat je na je bruiloft begint. Het is al druk genoeg die periode en als je daar ook nog eens mee bezig bent.
Wel de onderzoeken worden gedaan, heb je dat in ieder geval achter de rug.
Spannend, bijna in ondertrouw!! Krijg je een dag vrij voor hoor (je bent maar een kwartiertje bij gemeentehuis). heb je in ieder geval die dag terug die je nu verloren bent in het ziekenhuis

Sja meisjes, helaas de rd-tjes toch gearriveerd. Baal er natuurlijk wel van, maar ben niet zo down als ik had gedacht. Misschien door die temp. verlaging had ik er al rekening mee gehouden. Zoek nu maar weer de positieve punten op dat ik zaterdag een drankje kan drinken tijdens ons personeelsfeest.....

Happy; ja misschien nog een mooi cadeau zo op oudjaarsdag!!!

Alle meiden moeten gewoon dit jaar nog zwanger raken.....

Ik ga maar eens mijn vruchtbare dagen opzoeken. Mijn mannetje roept al de hele tijd dat het deze maand wel gaat lukken (riep hij vorige week al). Dus wie weet......
Heeft die therapeut toch gelijk gehad. Hij had het erover dat de 1e 2 menstruaties misschien nog rommelig waren en de 3e niet, maar daarna beter....met andere woorden, dan raak je zwanger haha, Moet wel zeggen dat ik niet zo een pijn heb. Alleen beetje dat ik voel dat ik het wordt, maar niet dat ik er ziek van ben, of dat ik een pil moet nemen ofzo

Anouska, hoest met jouw NOD?

Bambi: gaat alles goed meis?

Vanavond sinterklaasavond met werk, heb er zin in!!

Ik kom dus ook niet buurten

veel kletsplezier nog vandaag!!

Terug
Bovenaan