***Klusbabes 33***

Zo...........rust in de tent.

Jacq: wat is dat kloterig geregeld, kom je daar, vrije dagen geregeld en al...............gadver, zou er ook pissig om worden................en slim dat je nu alles laat onderzoeken enzo, en dat jullie na de bruiloft kunnen beginnen. Spannende tijden hoor.
Zal een kaars voor jullie branden. Kus.
Klote van de griep trouwens, slim dat je thuis bent. Wijze vrouw. Dan kun je vrijdag vast zwarte pieten.

Bieb: hoe positief jij het ook moge zien, ik ben boos. Whahahaha! Vieze vuile takke-tering zooi...............zo, das er ook weer uit.
Veel plezier bij sinterklaas vanavond. Ook een kus voor jou!

Linnie: lukte het wat met werken!? En weer goed geslapen vannacht, hoera!

happy meis, hoe is het daar?? Werkze! Wanneer was die strip act nou ook al weer??

Zo, ik wordt dus al weken snachts wakker met het idee dat ik een blaasontsteking heb. En dan gaat het overdag wel weer.................al 3 weken lang ofzo. Dus ik vannacht weer aan het rommelen, dus toch maar een plasje opgevangen. Zag het zelf al..................zucht. Antibiotica kuur is binnen. Ook meteen even naar mijn oren laten kijken want ik hoor niet zo goed, WAT????, op het moment, aan alletwee de kanten een prop. Dacht ik ook al. Dus laat morgen mijn oren even uitspuiten, lekker.

Ga zo lekker zuurkool maken, grote pan want fons eet morgen niet mee, en dan heb ik mooi een opwarm prakkie en hopelijk ook nog een keer voor volgende week als fonske weer moet vliegen..............mooi makkelijk!
Tot later lieverds

Meiden, ben thuis maar ben helemaal kapot...misschien tot straks en anders tot morgen.........

Liefs happy

sjongejonge!!
Waar is iedereen???

Nou, maudy is niet stil te krijgen vandaag..........de ziel.
Wij kruipen er hopelijk vroeg in met zijn tweetjes, morgen gaat maudy voor het eerst naar de gastouder...........alvast wennen voordat ik zo moet werken in januari.

Tot morgen meisjes!!

hey l.ieve schatten,

zo ik zit wat een takkedag

rimke; lekker zuurkool gegeten vandaag en fons eet morgen niet mee, maudy ligt alweer in haar bedje? heeft ze geen poepbroeken gehad vandaag?
heb je tegen fons gezegd wat er met de tv was gebeurd?

happy: toch weer buikpijn, he meid balen, lekker een warme kruik er tegen aan, fijne avond meis

jacqy: ook geveld door de griep, goed dat je bent thuis gebleven misschien dat je vrijdag dan gewoon kan zwarte pieten.
en je gaat na het trouwen met ivf beginnnen, knap meisje, eerst ook even lekker van het trouwen genietne, en lekker afgesproken bij dat ziekenhuis neem je alletwee vrij kom je weer voor jan doedel, en nu 8 januari een gesprek met de ivf arts, het zal mij benieuwen,

bieb; toch ongi, kut dat was niet de afspraak, en   hopelijk, krijgt die man gewoon gelijk, en ben jij ook eind van dit jaar gewoon samen met happy, en de rest, harstikke zwanger.

Zo ik ben rijp voor een bed, Ik heb tot 12 uur gewerkt en omdat me pa ziek is moest ik zelf de 2 wijken van de spaarzegels doen, en om 12 uur heb ik me regenpak aangetrokken en het kwam met bakken uit de hemel. op een gegeven moment heb ik me handschoenen uit moeten doen want dat gaf niet meer die kon je uitwringen,
om half 2 was ik klaar met de eerste wijk, en ging ik bij me pa even snel eten want dat had ik dus nog niet gedaan, Ondertussen was me hele broek en me ondergoed ook drijf en drijf nat, want er is zoveel regen naar beneden gekomen dat me regenpak het niet meer zo goed deed. Ik closetpapier in me onderbroek (string) gedaan, en geloof me dat zit niet lekker haha, maar ja ik moest toch wat. Toen om 2 uur begonnen met de andere wijk nog steeds met natte sokken en nat ondergoed enz. en toen was ik om kwart over 3 klaar en toen heb ik 20 minuten onder een kokend hete douche gestaan, en om 4 uur moest ik naar de fysio, toen heb ik daarna joey bij me schoonouders gehaald, en om 6 uur kwam me broer oppassen zodat ik degene van de spaarzegels kon doen die er niet inwaren. al met al, ben ik kapot hahah

xxx linda

rimke; o wat leuk dat maudy morgen voor het eerst naar de gastouder gaat, hopelijk vnd ze het leuk, en ik lees dat ze vandaag niet zo in haar hum is, zenuwen voor morgen haha

xx linda

meiden , ik ga onder een dikke deken liggen watn ik heb o zo verschrikkelijk koud, ik lees morgenochtend bij.

fijne avond

xxx linda

Hoi meiden, ff vlugtig want ben nog steeds kapot maar vond het zo sneu als ik helemaal niet zou reageren.....wel ff heeeeeel kort dus want ga lekker mn mandje in....

Rimke, maudy niet stil te krijgen......misschien de zeneuwen voor morgen haha...ben benieuwd hoor...lekker zuurkool zeg, proef het al !!!! Striptease is zaterdagavond.......

Biebje, zaterdag idd lekker een neut nemen hoor meisje ! Groot gelijk.......zou idd een mooie dag zijn he voor ons voor een positieve test....hup ook aan de pillen en dan gaan we ervoor !!!!!

Jacq, tjonge wat is dat nou weer voor raar gedoe...moet je daar nou samen voor komen ! Wel goed dat je alles al regelt dan kunnen jullie na het trouwen gelijk van start ! Spannende tijden he meis.....wel fijn dat je afleiding van je trouwen hebt, leuk volgende maand al in ondertrouw...beterschap. lekker binnen blijven dan kan je vrijdag pieten.....

Linnie, tjonge meisje, das me een dagje wel he ! Klein verzopen katje he...........lekker nu onder een deken, weer op temperatuur komen........hoe voel je je verders ?

Bambi, hoe is het met lois meisje, gaat het al iets beter ?

Meiden, truste en tot morgen, liefs happy

Meiden, sorry moet nog ff zeuren,........staat er weer zo n topic juni 2009 mama s hier geplaatst, wordt ik zoooooo moe van........heb een kutbui en dan kan ik dat niet hebben, erg he.....zwiep naar het zwanger zijn forum......zo, dat is er ook weer uit, slaat nergens op maar, lucht wel op !

XXX

Terug
Bovenaan