***Klusbabes 33***

goeiemorgen meiden

rimke; voor maudy succes vandaag bij de gastouder

happy; een kutbui gisteren, nou meid gooi ht er allemaal maar uit dat lucht lekker op

ik heb het nog al koud zeg hahaha, af en toe ben ik wel bang of die dag van gisteren wel zo goed voor de kleine is geweest, maar goed dan denk ik weer mensen gaan ook skieen als ze zwanger zijn.

zometeen effe joey naar de chreche brengen en dan even boodschappen doen en daarna nog 1 klant van de spaarzegels doen en dan effe een koppie bij me pa .

xxxx linda

Goedemorgen!

Linnie: jemig wat een toestand gisteren voor jou! En wat een schijtweer daar bij jullie!
Die uk van je zit hoog en droog hoor bij jou! Ik heb nog geskied met 20 weken en zie ons resultaat...........niet druk overmaken, dat kan waarschijnlijk meer kwaad dan die regenbui!
Lekker onder een dekentje kruipen.

Happy: vloek maar even lekker meisje! Lucht het op?? Er staat hier een bakje zuurkool op je te wachten hoor. Heb lekker veel gemaakt en in de koelkast (voor vanavond) en de vriezer gezet.

Bieb: is je ongi doorgezet? Of is het bij dat roze slijm gebleven?? Hoe was sinterklaasavond van je werk trouwens??

Jacq: bij gekomen van de teleurstelling van gisteren??

Anoeska: volgens mij vandaag je nod of niet?? SPannend weer meis.

Phoebs: hoe is het bij jou ondertussen??

Bambi!!! Hoe gaat het daar??? Het is zo stil vanuit jouw hoek??

Nou, maudy is gister na 2 uur jammeren in slaap gevallen. Zo zielig, zo ken ik haar helemaal niet. Echt een sprongetje ofzo. Of een tandje want een wangetje was vanmorgen nogal rood. Ik voel alleen nog niets..........
Vandaag voor het eerst naar haar gastmoeder, heb er gisteravond van gehuild.......vind het zo erg..........maar goed ze moet wel wennen want als ik zometeen ga werken moet ze er ook 1 dag in de week heen. Ip zouden we het nog zelf redden maar dan zien we elkaar nooit meer, fons en ik.......
Ben braaf elke keer mijn oren aan het druppelen, worden zo uitgespoten............ik hoor nu echt bijna niets meer, whahahaha!!!
Fons en ik gaan lekker lunchen als maudy zo weg is.............afleiding voor alles.
Tot later!!

O, en ik moest eigenlijk zelf om 8 uur naar de osteopaat............straal vergeten.....erg he? Niets voor mij maar nooit meer bij nagedacht...........volgende week had hij nog een plekje vrij............gelukkig.

Goeiemorgen, zo mn kutbui is weer weg gelukkig haha...was zoooo moe en daar kreeg ik die bui van ! Verder alles goed hier ...wel erg heftig ongesteld joh.....heb nog last.....trouw aan de pillen hier, moet ze zo weer innemen, gatverd maar, is voor een goed doel he !

Rimke, maudy zo weg, ben heeeeel benieuwd en snap dat het moeilijk is ! Lekker lunchen zo, ff je zinnen verzetten he....oren uitspuiten straks en een blaasontsteking, fijn he pfffff.......zuurkool kom ik zo wel ff halen want ik moet alleen eten vanaaf dus das wel makkelijk dan whahahah. Succes vandaag meisje !

Linnie, nog koud, ja niet zo raar........hier was het niet zo slecht hoor gisteren....vandaag heb je wat meer rust las ik he ! Hoe is het met je vader ?

Bambi, alles goed meisje........ben benieuwd hoe het met lois is en hoe je het bij de tandarts hebt gehad !

Meiden, fijne dag allemaal, ik ga wieberen........tot vanaaf, kus happy

Goedemorgen meiden,

Lin, wat een dag gister zeg! pf.... helemaal een verzopen linnie was je dan! Arme jij!
En straks ff een bakkie bij je pa. Kijk maar uit dat je niet ziek word na gister!

Rimke, ja, snap heel goed dat je het moeilijk vind maudy uit handen te geven. Succes meis!

Happy, had je zo'n kut bui meis? gelukkig gaat het nu weer wat beter met je.

Nou, ben nog steeds thuis.. hoop dat ik morgen gewoon kan spelen!
Verder niet zo veel mee gemaakt hier. Ben even uittreksels aan het opvragen voor ons ondertrouw. Moet ook gebeuren he!

Liefs Jacqy

rimke; succes met je oren uit laten spuiten, gaat er zometeen een wereld van gehoor voor je open hahaha, en tot hoe laat moet maudy naar de gastouder? ik vond en vind het nog steeds rottig als joey bij een ander gaat logeren hahah

happy: je kutbui weer over gelukkig maar, en zo heftig ongesteld dat is minder, en je hebt je lading pillen ook weer genomen hahaha

jacy: al een beetje opgeknapt meid, vandaag nog braaf de hele in huis blijven en dan kan je morgen weer voor zwarte piet spelen

bieb; hoe was het gisteren op je werk met de surprise? was je surprise nog in de smaak gevallen

zo ik ben mijn voorraad kast nou tegenwoordig rommel hok een beetje aan het uitruimen en wat de zolder op kan de zolder op doen en wat ik bij me pa nodig heb neem ik alvast vanmiddag mee, moet toch zachtjes aan gaan ruimen nu hier in huis

xxx linda

Dag dames,
daar ben ik weer. Ik heb even een gaatje gevonden. Even snel lezen.

@happy: aan de chocolade kruidnoten. ik krijg er spontaan zin in.
Wat moet je slikken van gravitamon? En idd die dingen zijn niet bepaald gratis, haha.
@linda: En hoe is het met jou? Hoe voel je je? Al bezig met de kerstkaarten lees ik. Ach ja, dat moet ik ook nog doen.
En goed geslapen lees ik. Ja dat hoort erbij.
@ rimke: hartstikke moe lees ik.
En allerlei lichamelijke klachten. Ach ja, als het je troost: ik moet toch weer naar de tandarts, grrrr. En ook naar de ha.
En je bent alvast vooruit aan het koken, slim!
@jacqy: voel je je al beter meid? Ziek maar goed uit.
En idd maar goed om voor april alles af te hebben.
En bijna met ondertrouw. Gaan jullie dan iets peciaals doen?
@bieb: wat rot voor je dat het dit keer niet zo mocht zijn. Dan gaan we mar hopen dat het een mooi nieuwjaarscadeau wordt!!!! Ik ga een kaarsje branden, nu!
Hij brandt.
Veel plezier vanavond met sinterklaas!
En gelijk heb je om positief te blijven. Ik bewonder je erom dat het je nog lukt.

Wat lees ik over deuren kloppen en tv's? Schei uit. Hier gebeuren de laatste tijd ook vreemde dingen.

@bambi: hè, lois aan de antibioica? Ach gut. Hoe gaat t nu met haar?

Ik moet er vandoor, de kleine wordt wakker.

lin, lekker aan het opruimen? Heerlijk zo af en toe he! En ja, je hebt de ruimte straks hard nodig!!

Sterretje, wat goed je weer te zien. Hoe is het met jullie? Volgens mij ben je hardstikke druk!

Voel me wel ietsjes beter inderdaad... maar kan niet zeggen dat ik me goed voel...

x jacqy

Terug
Bovenaan