***Klusbabes 33***

Rimke; nou dat gaat goed bij jou, een blaasontsteking en je oren die dicht zitten. Wattttt!!! Ik hoor t ef niet!!!!!!!!!!!!!!!
En hoe is het vandaag gegaan bij de gastmoeder? Die kleine moet er toch aan wennen en jij ook hihi

Linda; al helemaal opgedroogd. Haha, moest wel lachen dat je helemaal wc papier in je onderbroek moest wrutten

Happy; lekker sjaggie? Moet kunnen, nu toch niet meer?

Sterretje; Nu ben ik ook wel benieuwd over wat er allemaal in jullie huisje gebeurd

Ik ben lekker ongi, dus gewoon doorgezet. Wel weer precies met 28 dagen, dus dat is mooi

Sinterklaasavond was super! echt gezellig. We vierden het bij onze bazen zeg maar (hebben relatie), was goed verzorgd qua eten en drinken, en iedereen had zo zijn best gedaan met suprise en gedicht. We hadden gezegd of gedicht of surprise, maar uiteindelijk had iedereen alle2. We hebben gigantisch in een deuk gelegen met die gekke gedichten. Voor mij had collega een soort van weegschaal met zo een houten speelgoed telmachine gemaakt. Omdat ik altijd wil lijnen met de punten van Weight watchers. Had als cadeau een theepot met bekers, een grote sjaal, en 2 fotolijstjes. Dus was erg geslaagd

Vanavond werken , we eten mac drec. Goed voor de lijn haha

Jeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Ik ga even mijn kleine meisje bevrijden van de oppasmoeder!!!
Het is dan toch eindelijk kwart over 4!!! Nu kan ik gaan lopen..........
Zucht.................kleine schat van me!
Tot later!!!

@linda: jee, wat een weer om te werken. En moeten die spaarzegels echt op woensdag of mag t ook een dag later? Pas maar op dat je niet ziek wordt.
@happy: striptease zaterdag?? Mis ik iets?
@rimke: zo druk bezig geweest dat je de osteopaat vergat. En je hebt t er moeilijk mee dat maudy morgen naar de gastouder gaat. Geloof me dat t minder erg wordt. Vooral als je aan haar ziet dat ze het naar haar zin heeft. Tjee, dat is wel omgevlogen. Nu is jouw verlof ook al bijna ten einde.
Van hoe laat tot hoe laat is ze geweest?
@happy: een k..tbui van de moeheid. Ik kan het me voorstellen. slaap is toch heel essentieel.
hoe is t op t werk?
@bambi: moest je naar de tandarts?
@jaqcy: ziek ze dan lekker uit, meid. En jullie waren samen ziek, toch?
Hier is t idd erg druk momenteel.
@bieb: wat leuk zeg zo'n surprise-avond. En wat een grappige surprise.

Tja, wat gebeurd er hier allemaal.
wordt vervolgd, de kleine huilt

Joepie!!! Ze heeft zich keurig gedragen! Wel haar normale huilbuitjes maar verder niet!
Lieve griet! Zelfs gebrabbeld en gelachen, teken dat het goed was dus.

Sterretje meid! Fijn weer van je te lezen!! Alles goed bij jullie? Je reageert braaf op iedereen maar je vertelt niets, whahahaha!!!! Kus voor u!

Linnie: lekker opgedroogd? Je trof het vandaag ook niet echt met je laatste klanten voor je zegeltjes of wel??
Wat een lieve reacties krijg je op je hyves he? Hartverwarmend hoor!!

JAcq: he schijt, nog steeds niet lekker! Vroeg onder de wol en dan morgen wel beter zijn voor het zwarte pieten!

Bieb: wat klinkt dat ontzettend leuk, jullie sinterklaasavond! Je lijkt daar echt op je plek he? Fijn hoor!

Happy: hoe is íe meis, je zuurkool stond klaar maar heb je niet gezien! Je kun tnog aanschuiven, ik eet ook alleen! Gezellig! Trekken we een rood wijntje open, heerlijk!

Bambi!!!!! Ik begin me ongerust te maken!!

Ga zo effe mijn meiske op bed werpen, toch weer veel nieuwe indrukken voor haar.
Ben zo blij dat het goed is gegaan! Oef.......
Ze is van 10 tot 16.30 geweest, doen we volgende week weer, waarom vroeg opstaan als het nog niet echt hoeft!?
Als ik zo aan het werk ga, 5 januari, kunnen we nog vroeg genoeg opstaan.........bleh!

hey meiden

rimke; maudy heeft zich keurig gedragen bij de gastouders, nou dan breng je haar volgende week met een gerust haar weer heen, het is voor jezelf even wennen want je hebt in ene je handen weer even vrij, Hoe gaat het met je gehoor? heeft het uitspuiten geholpen?
en ik had vanmorgen geluk met me spaarzegels haha

bambi: hoe gaat het?????????

sterretje; fijn weer wat van je te horen, en er gebeuren bij jouw ook vreemde dingen in huis, vertel vertel

jacqy: hoe voel je je nu?

Bieb: dus het was een geslaagde avond geworden gisteren, gelukkig maar, is toch afwachten altijd vind ik, en je hebt mooie kadootjes gehad

ik schiet al op met me kast   ik heb een hele grote tas die al naar me pa toe kan die moet me broer zometeen even met de auto halen en de rest kan de zolder op dat gebruik ik nu toch niet meer,
zometeen even eten, ik ga brood met sate saus eten daar heb ik trek in hahaha

xxx linda

Nou, ik reageerde braaf, want na 3 ego-berichtjes durfde ik me er niet meer zo vanaf te maken  (hahaha)
Ik had het erg druk op het werk met besprekingen en zo.
Daarnaast moest ik alweer nieuwe kleding halen en wassen, want ze gaat richting maatje 74 en ik heb haar jas en vest in maat 80 gekocht. En gezien het zo koud was heb ik een soort ski-pakje gekocht, zodat ze die in de kinderwagen aankan. (Bambi, ik koop dus geen voetenzak, want dit pakje is te groot, waardoor haar voeten niet uitsteken.)
Verder hadden we de gewone dingen zoals zwemles, visite, huishouden en boodschappen.
oh ja, en we zijn gestart met bijvoeding. Wat een onderneming zeg. boodschappen doen, thuiskomen en erachter komen dat de soepstengels en rijstwafels zout bevatten. Daar heb ik dus niks aan.

en oh ja, we hebben nu eindelijk echt een vast ritme. Eerst vergaten we regelmatig nog iets, maar nu ies het braaf de kleertjes klaarleggen voor de dag erna, etc.

Terug
Bovenaan