***Klusbabes 33***

Zucht, heel bericht getikt, jack loopt over het toetsenbord en ik kan weer overnieuw beginnen!

Linnie: fijn dat je droog overgekomen bent! En lekker aan de brood met satesaus, mjammie! Fijn dat je ook opschiet met je kast, wat een toestand als je zwanger bent he? Zo'n verbouwing!

Sterretje: wat goed om te lezen dat jullie een ritme lijken te hebben gevonden! Geeft weer rust in de tent hopelijk! En weer allemaal nieuwe kleertjes! Het is uitverkoop nu he? Misschien al wat voor volgend jaar herfst kopen? Ik ben al druk aan het inslaan met truitjes en broekjes in maar 74/80, als ze zo doorgroeit kan ze dat van het voorjaar aan, en het scheelt toch vaak 30-50%. Bij de bijenkorf hebben ze erg leuke dingetjes, ben daar heel goed geslaagd met twee broekjes, een rokje en 5 shirtjes..........sprokkel langzaam weer wat voor het volgende maatje bij elkaar. Hoop dat ze even in maat 68 gaat passen, want daar hebben we vrij veel van, maar als ik de groeicurve mag geloven moet dat wel lukken, daar gaat ze vrij lang in passen hoop ik.

En erg druk gehad met besprekingen enzo, kun je dingen af gaan ronden voor het einde van het jaar of heb je niet zo'n baan??
En by the way, ego berichtjes zijn toch niet erg? Vindt het leuk om af en toe eens te lezen hoe het met je gaat!
En ik wist niet dat soepstengel en rijstewafels zout bevatten, hoewel, het is natuurlijk logisch maar ik dacht dat onze ukkies dat gewoon mochten eten? Niet dus........mmmmmmm. Wat dan wel? Whahahaha!!

Ik ga even mijn sauerkraut mit bradwurst in de magnetron gooien, tot later.
Hoewel ik nog een rijm moet maken voor morgen..............zucht.

sterretje; een ritme gevonden, dat scheelt veel vind ik, jullie weten waar je aan toe bent en de kleine ook, ik heb met joey nog steeds het ritme vanaf dat hij klein is, op dezelfde tijden eten vooral.
en je hebt het maar druk meid, neem ook af en toe wat tijd voor jezelf hoor

rimke; was de zuurkool lekker? en hoe staat het met je rijmpje?
gaan jullie nou morgen al weg of een zaterdag?

me brood met sate saus was lekker, maar ik ben zo duizelig niet normaal meer, zo in ene dus ik hoop wel dat het wat afzakt

xx linda

Linda; hmm, lekker brood met sate saus. Eet je toch wel wat vaker toch? Ik hoorde je er vorige week ook al over. Of soms echt een zw.schapskwaaltje? haha

Sterretje; Je hebt het er maar druk mee, maar gelukkig begin je al in het ritme te komen. En ook alles vtv klaarleggen enzo, heb je smorgens tenminste meer tijd
Net als Rimke zou ik ook lekker alles in de uitverkoop kopen, zo een kleintje is toch overal zo uitgegroeid
Enne, af en toe een ego bericht is helemaal niet erg hoor

Rimke; joepie, alles goed gegaan met Maudy. Zorgen gemaakt om niks, maar je weet nu wel dat het goed gaat

nog een kwartiertje en dan naar huis, Zie ik mijn man ook nog eens. Gisteravond al niet thuis, vanavond niet en zaterdag ook al niet ivm pers.feestje, Straks maar even goed met hem kennis maken haha
Macdrec was weer lekker, maar thuis maar weer eruit p**pen

bieb: nog laat aan het werk meid, en vanavond maar even kennismaken met je man hahaha, en dat brood met sate saus zou ik vorige week ook eten maar toen is eht uiteindelijk wat anders geworden hahahaha
fijne avond meid

xxx linda

meiden ik ga in de bank liggen hopelijk zakt de duizeligheid wat af, kan ook komen omdat ik moe ben maar goed

iedereen een fijne avond en morgenochtend voordat ik aan het werk ga lees ik bij

xxx linda

Zo, zuurkool was heeeeerlijk! hoe kan dat toch dat het de dag daarna altijd lekkerder smaakt? Waarschijnlijk omdat je dan niet hebt hoeven lopen sloven in de keuken.......whahaha! En niet zoveel afwas hebt.................ook niet onbelangrijk!

Biebje! Heerlijk bij de mac geweest! Moet je daar altijd zo van sch**ten?? Whahaha! Is natuurlijk ook vet en als je darmpjes daar niet zo goed tegen kunnen moet er gepoept worden! Veel plezier met je hubbie zo meid, zo te lezen ook een lat-relatie.........net als wij, gelukkig wel in hetzelfde huis!

Linnie: duizelig? Laat je hb even checken anders van de week, en je bloeddruk effe meten....................zusters orders. Ben blij dat je vette broodje lekker was, ben ook zo dol op sate saus!

Wij gaan morgen middag na de fles van 16 uur rijden, is hier niet zover vandaan. Heeft mijn zus express zo geboekt, zodat wij met die kleine niet zolang hoeven te rijden.........luxe hoor. Ben benieuwd hoe het gaat.
Moet zo echt even aan de rijm, gadverdamme! Heb geen inspiratie..................

Sjezus, wat een rust hier........

Maar goed, ik ben klaar met rijmen............viel wel mee dus.
Kom morgen ochtend nog wel effe buurten.
Kruip zo lekker mijn nestje in!

Kus!!

@bieb: of moet ik zeggen poeperd, haha. Wat raar dat jullie de surprise en t personeelsfeestje in dezelfde week hebben. Ik bedoel jullie hebben elkaar dan toch net al heel intensief gezien?
@bieb en rimke: Wat de uitverkoop betreft groeien ze idd heel snel. Maar ik kan niet echt vooruit kopen. Zo heb ik maat 80 voor de lente gekregen en of het nou aan dat setje ligt, maar de broek past haar nu. Echter als ik haar dat dunne broekje nu aan doe dan heb ik de kinderbescherming op bezoek. Ik koop dus kort van tevoren in zeg maar. Ik koop op de 2e maandag bij prenatal met korting of ook bij h&m of de zeeman.
@linda: flink op aan het ruimen lees ik. Al vroege nesteldrang, hihi. Alhoewel als je gaat verbouwen is t wel nodig.
En die rare dingen die hier gebeuren. Lichten die flikkeren, maar de lamp is nu kapot, dus zal wel daaraan liggen. Laatst stond de wekker een uur verkeerd en 's ochtends stond ie weer goed. En sindsdien loopt ie goed, dus de batterij moest niet vervangen worden of zo. De gsm gaf plots midden in de nacht licht. En nee, de accu was niet leeg en er probeerde niemand te bellen. vreemd, maar ja.

Terug
Bovenaan