hoi meiden,
weer ff snel want zag dat jullie ongerust werden..
rimke fijn dat het zo goed is gegaan bij de gastouder, geeft toch een prettig gevoel he
sterretje, soepstengels enzo moeten toch kunnen ? fijn dat het ritme nu gevonden is.
jacqy arme ziel, ben je zo ziek, hoop dat je morgen wat opgeknapt bent om piet te spelen.
bieb fijne sinterklaasgehad dus, en ongie geworden, das wel weer klote zeg...zucht
happy ook, maar je volgende nod is wel heel gaaf als het dan raak is..
linda verzopen katje, pas je op dat je niet ziek word...
nou hier gaat het al beter, moest wel lachen toen rimke zei dat Maudy een rood wangetje had, Lois vandaag ook 1 knal rode wang...en ze jengelt de laatste dagen erg...denk ook tanden...heb camodent of hoe je dat schrijft aangeschaft...verder is de diarree over gelukkig nu nog al der flessen leeg drinken en dan zijn we weer terug waat we horen..maar goed drinkt wel, maar spuugt soms nog aardig wat uit of laat zonder pardon een halve tot kwart fles staan...eet wel der fruit en kijkt verder het eten uit onze mond...gsiteren heeft ze lekker op een banaan gesopt hahaha...todat ze de schil interesanter vond, toen pakte ik hem af...
Ze is dus wat jengeliger en aanhaliger als normaal en word soms 2x per nacht wakker, gelukkig is het dan speen erin en klaar, maar toch, is niet het meisje wat ik gewend ben...en die nachten slaan toch wel in..heb het idee soms achter mezelf aan te lopen...het huis is puur onderhoudend schoonmaken en elke keer ff snel snel..maar die ramen moeten ook eens gedaan worden en de keuken en badkamer kunnen wel een peotsbeurt gebruiken, de keukenkastjes en over en dat soort dingen, maar word al moe als ik er aan denk...de dagen dat ik niet werk wil ik het liefst slapen en bank hangen als Lois ook slaapt...
van de week bij de tandarts heel stoer 2 gaten laten boren zonder verdoving, normaal kan ik dat echt niet hebben, heel gevoelig gebit, maar zat zo op tegen die lamme bek de hele dag en was presies aan beide kanten boven, dan maar ff pijn leiden, heb een kind gebaard dus hoeveel pijn doet zon gaatje nou he....vond mezelf toch echt heel stoer...
nou toch weer een heel verhaal geworden, maar moet nu echt naar bed...morgen weer werken..
savonds lekker met me man samen gourmetten, vieren we toch een beetje sinterklaas..
iedereeen morgen een fijn sinterklaas feest
dikke x bambi