***Klusbabes 33***

@linda: oh last van avond misselijkheid. ik hoop niet dat je er zo'n last van krijgt zoals bij joey destijds.
Trouwens wat voor rare dingen gebeuren er bij jou?
@rimke: weer lekker gegeten en gerijmd. Fijn gevoel.
Nou, voor het werk hebben we piekmomenten. En rond kerst is er inderdaad 1 van.
Wat de voeding betreft kun je een baby tot 1 jaar oud beter geen zout geven ivm de nieren. Ik moet even kijken of ze die producten dan wel mag, want daar zit ook zout in. Zolang ik dat niet weet, beter van niet.

Ik ga even bij mijn mannetje zitten.
trusten alvast

hoi meiden,

weer ff snel want zag dat jullie ongerust werden..

rimke fijn dat het zo goed is gegaan bij de gastouder, geeft toch een prettig gevoel he
sterretje, soepstengels enzo moeten toch kunnen ? fijn dat het ritme nu gevonden is.
jacqy arme ziel, ben je zo ziek, hoop dat je morgen wat opgeknapt bent om piet te spelen.
bieb fijne sinterklaasgehad dus, en ongie geworden, das wel weer klote zeg...zucht
happy ook, maar je volgende nod is wel heel gaaf als het dan raak is..
linda verzopen katje, pas je op dat je niet ziek word...

nou hier gaat het al beter, moest wel lachen toen rimke zei dat Maudy een rood wangetje had, Lois vandaag ook 1 knal rode wang...en ze jengelt de laatste dagen erg...denk ook tanden...heb camodent of hoe je dat schrijft aangeschaft...verder is de diarree over gelukkig nu nog al der flessen leeg drinken en dan zijn we weer terug waat we horen..maar goed drinkt wel, maar spuugt soms nog aardig wat uit of laat zonder pardon een halve tot kwart fles staan...eet wel der fruit en kijkt verder het eten uit onze mond...gsiteren heeft ze lekker op een banaan gesopt hahaha...todat ze de schil interesanter vond, toen pakte ik hem af...
Ze is dus wat jengeliger en aanhaliger als normaal en word soms 2x per nacht wakker, gelukkig is het dan speen erin en klaar, maar toch, is niet het meisje wat ik gewend ben...en die nachten slaan toch wel in..heb het idee soms achter mezelf aan te lopen...het huis is puur onderhoudend schoonmaken en elke keer ff snel snel..maar die ramen moeten ook eens gedaan worden en de keuken en badkamer kunnen wel een peotsbeurt gebruiken, de keukenkastjes en over en dat soort dingen, maar word al moe als ik er aan denk...de dagen dat ik niet werk wil ik het liefst slapen en bank hangen als Lois ook slaapt...
van de week bij de tandarts heel stoer 2 gaten laten boren zonder verdoving, normaal kan ik dat echt niet hebben, heel gevoelig gebit, maar zat zo op tegen die lamme bek de hele dag en was presies aan beide kanten boven, dan maar ff pijn leiden, heb een kind gebaard dus hoeveel pijn doet zon gaatje nou he....vond mezelf toch echt heel stoer...

nou toch weer een heel verhaal geworden, maar moet nu echt naar bed...morgen weer werken..
savonds lekker met me man samen gourmetten, vieren we toch een beetje sinterklaas..

iedereeen morgen een fijn sinterklaas feest

dikke x bambi

Hey meiden,

Ik leef nog hoor.....  sorry sorry sorry.....
We zijn de hele week al bezig met het samen stellen van een nieuwe auto.....
Afgelopen zaterdag zijn we langs de dealer gegaan om te kijken voor een auto van augustus 2008, dus bijna nieuw.... gaan we met die vent praten kan hij ons een nieuwe auto aanbieden voor het zelfde geld!!!!!
Nou, wij naar huis, over nadenken maar dan komt ook gelijk het gevaar.... bij een nieuwe auto's heb je weer allemaal keuzes en opties die allemaal extra geld kosten....
Nou, gisteren avond dus "onze versie" samen gesteld en vanavond ff terug naar de dealer gereden....
Komt die vent met een sport uitvoering, geen blaasbak hoor, maar getint glas, sport stoelen, interieur wat sportiever en verder alles erop wat we wilde, en op voorraad.....
Nou, die gaat het waarschijnlijk worden..... hij is dan wel duurder dan wat we gedacht hadden, maar dan hebben we wel een spinternieuwe auto en in januari al!!!
Kan ook wel in december al, maar ik wil hem dan pas in januari, dan is hij van bouwjaar 2009 ipv 2008....
Er zitten een paar dealers in de buurt, en de dealer die ons de beste prijs kan geven mag ons een nieuwe auto verkopen!!!!
Dus zaterdag gaan we een dagje dealer pesten hahahaha

Slaap lekker!

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

sterretje; ik koop voor joey ook nooit ver van tevoren nieuwe kleren ze kunnen in ene een groeispurt gaan krijgen en dan zit jij met te kleine kleertjes in je mik.
en wat gebeurt er bij mij in huis haha, er staat regelmatig iemand in mijn keuken, en me moeder is er regelmatig, want dan voel ik een hand op me schouder, en een aai over me gezicht. Soms dan ruik ik in ene een sigarettenrook van caballero, dat rookte me moeder altijd, en soms de lampen maar ik ben er niet meer bang voor, want ik weet dat het familie is.

rimke; gaan jullie gezellig met je ouders en zus een weekend weg? en jullie hoeven niet zover te rijden met de kleine,d at is wel fijn geregeld.
Als ik hier voor de tijd niet meer ben vanmiddag dan wil ik jullie ontzettend veel plezier toewensen en ga lekker genieten.

bambi: was je er weer even we werden al ongerust. en lois nog steeds niet wie ze zijn moet, maar gelukkig is de diaree over, en het eten komt ook vanzelf wel weer goed, en misschien wil ze wel helemaal geen fles meer maar gewoon lekker vast voedsel. neem je rust meid, en ga lekker rusten als lois even slaapt je hebt het gewoon nodig

phoebe; zo dus het wordt een nieuwe auto toe maar hahahaha, en zaterdag nog   even langs andere dealers, je hebt gelijk er zal er gerust eentje nog wat goedkoper zijn haha,

Zo ik heb weer als een blok geslapen en ik heb nu krampen in me baarmoeder. zal wel groei zijn moet ik maar denken, god wat kan ik toch onzeker zijn, maar ik weet het niet meer van met joey haha. Me duizeligheid ging gelukkig weer over gewoon vervelend en misschien me bloeddruk iets te laag, nou ja liever te laag dan te hoog toch?
Mijn broer komt zometeen me papa hier brengen want me pa stond erop dat hij oppaste vandaag dus hij wordt lekker met de auto gebracht en gehaald.
vanmiddag met jeoy naar de fysio en om 5 uur bij me schoonouders zijn want dan is de sinterklaas geweest.
meiden fijne dag en tot later, moeten jullie trouwens ook sinterklaas vieren vanavond?

xxx linda

Ha meisjes!

Bambi! fijn weer even van je te lezen! En lois ook een rood wangetje..........ligt ze ook zoveel te sabbelen, ik vind het voor een tand bij ons nog wel vroeg en ik voel ook niet zoveel...........raar!
En gebroken nachten, zwaar he? Kom maar bij wanneer je kan, het forum loopt niet weg.

Phoebs: wauw! Een nieuwe auto! Welke hebben jullie op het oog! Ik denk dat je grote kans maakt op nog lagere prijzen want het gaat erg slecht met de auto verkoop........ik denk dat ze staan te springen om jullie er eentje te verkopen!

Linnie, niet meer zo duizelig en je pa komt oppassen! Fijn hoor. Fijne dag vandaag!

Sterretje: lekker griezelig ook, whahahaha!! Het is idd wat lastig inschatten wanneer ze wat passen, maar met behulp van de groeicurve hoop ik het toch een beetje goed ingeschat te hebben.........

Nou, ik moet zo even de laatste boodschappen doen, en dan de boel gaan inpakken..........
Ben er vast nog wel effe want we vertrekken vanmiddag na de fles van 16 uur pas.......

He meiden!

Phoebe, leuk een nieuwe auto! Wat voor auto gaat het om?

Lin, last van je buik, ja je baarmoeder is aan het groeien natuurlijk! En je pa komt oppassen! fijn!

Bieb, heb je kennisgemaakt met je man? hahaha tja, ken het!

Rimke, ging dus goed bij de gastouders! Fijn te horen. En volgende week weer. Wel moeilijk he!

Vanmiddag piet spelen. Heb er erg veel zin in. Ben alleen nog steeds niet lekker. Schiet echt niet op! Begon mijn moeder gister te zeiken dat ik dit, en dat en zus en zo nog moet doen vanmorgen. Toen heb ik terug gebeld, dat ik toch niet alleen verantwoordelijk bent voor de sint spullen, en dat ik nog ziek ben, en heel veel te doen heb. Want dit weekend ga ik kerstshoppen!!! was echt een beetje boos!

Dit weekend dus kerst shoppen. Met mijn moeder en zusje in Brussel. Heb er wel zin in. Maar baal wel dat ik nog niet opgeknapt ben!

Dus jullie zien mij niet voor maandag denk ik!

Dikke kus, en een fijn weekend!!

x Jacqy

Goeiemorgen dames, moet de deur alweer uit......sorry...voor de mensen, die vanaaf sinterklaas vieren ,gezellige avond meiden...ik ga het bij mn schoonzus vieren en daarna met de meiden ! Ben er dus waarschijnlijk vanaaf ook niet en heb een heeeeeeel druk weekend dus weet ook niet precies wanneer ik er weer ben......rimke, gezellig wekend meisje, zal je missen  Linnie, hoe is tie nog duizelig ? Bieb, je eigen voorgesteld aan je man ? Anoes, je nod, en en en? Bambi, stoer wijf hoor zonder verdoving.........ik doe het ook altijd, als je dan klaar ben ben je echt klaar he ! Eetse vanaaf........buuf, nieuwe auto, leuk wat voor ? Jacq, nog niet lekker balen, toch veel plezier vandaag en ook morgen moet kerstshoppen meis !.....nou, toch netjes ff vlug gereageerd haha...fijne dag meiden, liefs happy

Ha allemaal!

happy, werkze meis, en veel plezier van het weekend met het strippen enzo, hoop dat het een geslaagd feestje wordt!

Linnie: hou je kalm he....................ik praat tegen een muurtje geloof ik, whahahaha!!

Voor iedereen, een heel fijn weekend, met veel en leuke kadootjes, whahaha! Ben dol op kadootjes...................

Ik ga even verder met inpakken enzo.............wat een toestand met een kindje...........

Terug
Bovenaan