***Klusbabes 33***

O en lieve jacq, speciaal voor jou:
Een heeel fijn weekend, hoop dat je je wat beter gaat voelen, en dat het zwartepieten gewoon lukt.
Lekker een weekendje weg met je moeder en zus, laat je niet opnaaien hoor!

Dikke kus!

rimke; ben je al helemaal klaar voor vertrek vanmiddag, ik hoop voor jullie dat het weertje ok een beetje meezit, nogmaals heel veel plezier van het weekend

happy: fijne sinterklaasavond bij je schoonzus en daarna met de meiden, veel plezier

jacqy: veel plezier met zwarte pieten ondanks dat je je nog niet top voelt, en voor van het weekend ook alvast heel veel plezier met kerstshoppen, en niet teveel kopen he hahahaha

zo me werk is weer klaar zometeen even met joey naar de fysio toe, en daarna gooi ik hem effe op bed want dan kan ie vanavond langer wakker blijven.
meiden ik weet niet of ik vandaag nog op het forum kom, maar iedereen heel veel plezier vanavond en van het weekend en morgenochtend lees ik dan weer bij

xxx linda

Bambi; heel stoer zonder verdoving in de kies,
je hebt gelijk, zo een verdoving is alleen maar irri en vies

Linda: krampjes in de baarmoeder en onzekerheid,
het is echt allemaal goed, misschien wel een kleine meid?

Jacqy; speelt vandaag voor zwarte piet,
wie kent hem niet...

Phoebe; is voor een nieuwe auto aan het shoppen,
nou nou, dan zal je wel bij de bank aan moeten kloppen

Sterretje; krijgt de kinderbescherming op haar dak,
moest er wel om lachen, wat een bak

Jaja, sint en piet gaan vandaag de huizen rond,
ik denk niet dat ik wat krijg, helaas ben geen bofkont

Misschien toch een chocoladeletter in de schoen,
dan krijgt de Sint van mij een dikke zoen

Voor iedereen die vandaag Sinterklaas gaat vieren,
ik hoop niet dat alle kinderen nu gaan klieren.

Ik als vrouwelijke Piet geef  alle niet zwangere dames een vruchtbaar zaadje,
te gebruiken voor elk gaatje

Voor de mama's onder ons,
geef ik een dweil en een spons.

Ik weet niet waarom, maar het rijmt zo goed,
en anders misschien voor het opruimen van poep, ja wat moet dat moet

Van de baas mogen wij vandaag eerder naar huis,
Ja ik hoorde het goed, het was geen ruis

Dus daarom ga ik nu afsluiten,
even opruimen en dan ga ik naar buiten.

Dames, veel plezier met sint en piet,
Ik vier het in ieder geval niet....

hahaha bieb, je bent me er een. en een spons kan ik wel gebruiken voor de poep. Er komt hier een lucht vanaf. Ik ga maar even de kleine verschonen.

Ik heb alles gelezen en probeer straks nog te posten.

Meiden, moet vliegen maar was vanmorgen helemaal vergeten om sterretje te noemen terwijl ik het juist zooooo leuk vond dat je er weer was........sorry meisje !  Dames, sorry maar moet echt weg......fijne avond

Liefs happy

Lekker druk hier......iedereen Sinterklaas aan t vieren?

Sterretje, volgens mij vroeg je waarom we 2x een feestje van werk hadden deze week? We wilden eigenlijk iets leuks doen voor het eind van het jaar, en dus kwam a.s.zaterdag uit voor het pers,feestje, omdat bijna niemand een andere zaterdag kon En voor sinterklaas wilden we ook wat doen. Naderhand hadden we bedacht om sinterklaas a.s. zaterdag te doen, maar we hadden al lootjes getrokken, en woensdag kon iedereen en a.s. zaterdag niet, dus hebben we het zo gelaten.

Vandaag was ook weer gezellig. We hadden allemaal paar euro bijgelegd en hadden lekkere broodjes en beleg gehaald, hadden we samen geluncht. Leuke filmpjes van you tube opgezet. (jaja erg druk op het werk haha) s middags hadden we nog stukje staafbanket. Hoe bedoel je lijnen???....
Het is echt leuk om daar te werken, alleen nadeel dat het nu superrustig is. Woningmarkt is gewoon helemaal ingestort.

Echt geen reet op tv vanavond, allemaal films die ik al gezien heb, zelfs op filmnet niets leuks.
Had lekker appeltaartje gekocht, net opgewarmd in oven, bolletje ijs erbij hmmm
(hoe bedoel je lijnen??? haha)

Anouksa, hoest met je NOD?

He meisjes!

Bieb, lekker bezig geweest! hahaha, goed zo!

Phoebs, mooie auto hoor!

Iedereen een leuke sinterklaas avond gehad?

Ik ben gesloopt! Was super gezellig en super vermoeiend! Zit nu met zwarte kringen onder mijn ogen, en onder mijn nagels te typen!! nu nog tom proberen te verleiden, ben dit weekend vruchtbaar.. maar ik zie er niet uit! hhahaha
Morgen ochtend half negen word ik opgehaald.. heb er zin in!

Fijn weekend!

x Jacqy

Terug
Bovenaan