***Klusbabes 33***

goeiemorgen meiden

bambi: was ik vergeten op te reageren, knap hoor dat je geen verdoving hebt gehad bij de tandarts, ze moeten mij dus wel plat spuiten als ik moet boren hahaha

jacqy: het zwarte pieten was weer geslaagd, en heb je tom nog kunnen verleiden hahaha, veel plezier dit weekend,

bieb; wat was je mooi aan het rijmen zeg, en jij hebt gisteren geen kadootjes gehad. lekker vroeg je bedje ingegaan.

happy: heb   jij ook nog een gezellige avond gehad? en ook nog wat gekregen?

rimke; is al lekker een weekendje weg heerlijk hopelijk zit het weer een beetje mee

Nou   het was gezellig gisteren, de kinderen waren helemaal door het dolle heen, Joey heeft een groot krijtbord gehad met aan de ene kant kan je magneten doen en aan de andere kant krijten, hij heeft een duplo politieburo gehad en een duplo politieauto, hij heeft hotweels autootjes gehad met een opbergbox daarvoor, en een garage.
We waren om kwart voor 10 thuis gisteravond en joey wilde dus niet slapen en om half 12 viel ie uiteindelijk in slaap en was om half 7 alweer wakker want hij wilde heel graag met het krijtbord hahah
zometeen even boodschappen doen, en bij me pa schoonmaken, en even bij me schoonzus kijken wat die hebben gehad vanmorgen.
Als tom op tijd thuis is van zijn werk gaan wij vanavond met me pa en broer en schoonzus sinterklaas vieren, en anders morgenmiddag na de wedstrijd van Volendam-Ajax, want me broer gaat naar die wedstrijd toe,

xxx linda

Meiden, alles goed...ga de deur uit.....vandaag surprise party voor mn baas.......mag om vijf uur ff douchen en omkleden en dan weer werken...denk dat ik niet voor vanacht vier uur weer thuis ben.....arme voetjes ! tot laterssssssss.........fijne dag

Kussss happy

@phoebe: wat een mooie auto. En ik ben benieuwd in welke kleur. De kleur van de auto op de foto is trouwens ook heel mooi. Maak ze maar gek vandaag.
@bieb: idd complimenten voor het dichten. Was jij dat nou die vorig jaar ook een gedicht had gemaakt? Destijds heb ik er toen ook 1 gemaakt.
@rimke: er meot idd een boel mee, maar wacht maar tot de voeding komt en ze een lievelingsspeeltje hebben, dan wordt het nog meer, hihi. Ik hoop dat je een heel fijn weekend hebt.
@jacqy: kringen, zwarte randjes, pas maar op in brussel, voordat ze je de winkels uitstaren.
En wat Tom betreft, verleid hem in het donker  
@linda: sint heeft dus flink uitgepakt voor sint. Leuk hè! En vanavond met de familie, gezellig.
@happy: surprise feest voor de baas. Is dat die striptaese waar jullie het steeds over hebben?

ff lezen.

@bieb: klinkt trouwens heel gezellig bij jou op het werk. Gelukkig heb je een leuke werkplek gevonden.
@bambi: zonder verdoving is idd fijn. Ik doe het ook altijd, want vind t zo'n rotgevoel als mijn  mond scheef hangt. En volgende keer weer zonder?

Nou, hier was sint ook geslaagd. De kleine had de baard van Sint wel vast. We waren net op tijd. En bij piet of sint zitten vond ze niks. Die  andere Piet had wel een interessante stem (herkenning?) Ze kreeg leuke muizenslofjes en een grote sprekende en zingende nijntje.
Zometeen op kraamvisite en naar een verjaardag, dus ik ga ervandoor!

sterretje; haha, die kleine had alweer de baard van onze beste sint te pakken. zou een leuk filmpje voor funniest homevideos kunnen zijn.
en ja, ik had vorig jaar ook gedicht. altijd leuk haha

linda; Joey ook weer flink verwend, en jij alweer aan de poets. Veel plezier vandaag of morgen met een ander sinterklaasavondje

Jacqy; sexy hoor, zwart omrande ogen en zwarte nagels.....haha. Dus je mag weer aan de klus....zal voor jullie duimen dat het straks eens raak is

happy; veel pleziet met de surpriseparty

Phoebe; stoere auto hoor! erg mooi

rond 17.15 uur wordt ik opgepikt door collega. We hebben busje gehuurd en gaan dan naar Aqua Best. hebben we als spel Fight Night gekozen en luxe bbq. Dus ben erg benieuwd. Heb er zin in! is iemand daar wel eens geweest??

Als het goed is komt mijn mannetje zo thuis, gaan we nog even de stad in.

Zeg dames, hoe zit het met ons uitje?? ik hoor er niks meer over, maar als het doorgaat wil ik het graag weten. Moet mijn dagen inplannen en wil nog met vrienden een weekendje weg in januari.

ga ef de oven aanzetten voor uienbrood voor mijn mannetje...toedeloe...tot later

happy; veel plezier met de surpriseparty vandaag, en de stripper hahaha,

bieb; dat klinkt gezellig wat jullie vandaag gaan doen, heel veel plezier meid en gedraag je he hahahaha

phoebe; dat is een beste auto zeg heel erg mooi, super

sterretje; hahah de kleine had de baard van de sint te pakken, zou inderdaad net wat bieb zegt een mooie zijn voor funniest home video's hahah, en veel plezier vandaag op kraamvisite en de verjaardag

pfff ik ben kapot, vanmorgen alle boodschappen gedaan en om half 9 was ik al aan het schoonmaken bij me pa, en nog effe snel een kadootje gekocht voor hem die krijgt hij van mij alleen voor alles wat ie doet, een mooie trui en een overhemd.
Net nog even gestreken en gestofzuigd, en ik moet nu de wc nog doen maar dat doe ik straks wel.
Om 5 uur komen me pa en broer en schoonzus, en om 6 uur ongeveer gaan we beginnen.

xx linda

goeiemorgen meiden

wowwww wat een rust hier gisteren zeg,

bieb; Hebben jullie het gezellig gehad gisteren? en hoe was de luxe bbq?

happy; hoe was de surpriseparty en de stripper??

heeft iedereen een mooie pakjesavond gehad? JOey heeft weer een aantal dingen van cars gehad helemaal geweldig, we moesten om kwart voor 7 van bed af vanmorgen om de vrachtwagen van cars in elkaar te zetten hahaha,
we hebben een gezellige avond gehad.
Vanmiddag ga ik me kribbe neerzetten en niet me kerstboom want dat vind ik nu teveel werk omdat we met oud en nieuw overgaan naar me pa en dan blijf ik net in en uitpakken.

xxx linda

@bieb: ik ben benieuwd hoe je het gehad hebt. Aqua best en dat spel, zegt me niks.
@linda: dan moeten jullie al snel om zeg. geen wonder dat je zoveel bent op aan het ruimen.
Ik ben ook niet bang voor die dingen die hier gebeurden, maar vind t wel vreemd.
@rimke: hoe is je weekend?
@happy: hoe was de party?
@bambi: hoe is t bij jullie?

hier was t gisteren druk maar gezellig. De kleine had goede zin. alleen t eten verloopt soms wat moeizaam. t is dat ze nog niet: "zelluf doen!" kan zeggen, maar ze bedoelt het wel, haha. Als wij eten eet ze liefst zelf iets uit het vuistje. Nou, het bevordert de zelfstandigheid zullen we maar zeggen.

Terug
Bovenaan