***Klusbabes 33***

hoi meiden,

sterretje zo leuk he dat zelf eten en het bijvoeden in zijn geheel..de ontwikkeling maakt een reuze sprong...het is nog een beetje zoeken naar wat allemaal kan en lekker is he.ze zeggen dat een kindje 10x iets gegeten moet hebben..Lois had gisteren voor het eerst bloemkool..ze at het, maar niet met plezier, soms zelfs ff kokhalzen hahaha, maar toch blijven eten...kleine vreetzak..

ja ze is momenteel schade aan het inhalen, ze schreeuwt de hele dag al de boel bijelkaar van de honger...drinkt tot op de laatste druppel der flessen binnen 10 min leeg en heeft daarna nog honger...gaat daardoor heel slecht slapen ondanks dat ze moe is, ze heeft ook honger...gisteren een hele fruithap en een halve warme hap 3 flessen van 210 en 1 van 240...pfff

happy hoest de party geweest...ben zeker wel gesloopt nu.
.
rimke hoop dat je weekend geslaagd is, hoe was het logeren gegaan...en maudy kan best al aan de tanden zijn...meisje van sterretje had er al 2 bij 3 maanden geloof ik..., maar kan ook gerust nog maanden duren..

phoebe mooie scoda hoor..als ik het goed zag...nog geslaagd voor de laagste prijs hahah

jacqy veel plezier vandaag en morgen met kerstshoppen...en gisteren nog tom verleid met je zwarte ogen hahah..hoop dat je wat beter voelt meid..

bieb   geslaagd feestje ?? klinkt wel leuk dat werk van je..tja de heuzen markt ingestort, halve auto wereld op zijn kop...heleboel bang makerij van de regering vind ik het ....gelukkig loopt ons bedrijf geen gevaar...hebber er iig geen last van...auto's vliegen de deur nog uit..ooh en je gedicht was weer super, dacht er donderdag nog even aan, vorige jaar wel 1 gemaakt, maar kon nu de puf niet vinden..

linda ook geslaagde sinterklaas zo te lezen. en joey weer lekker verwonnen zo te lezen..en de kerstkribbe dan maar dit jaar..

hier gisteren me boom neergezet...en de rest...ben er super blij mee..mooi geworden heerlijk...zelfs me man was helemaal trots en zei ; dit is echt jou ding he...
eerst liep ik voor 9 uur inde supermarkt me boodschappen te doen en toen ben ik thuis aan de slag gegaan...rond 4 uur pas klaar. maar goed ook schoongemaakt en de ramen achter gedaan...hahaha..vandaag een rustig dagje...straks ff was was weg werken, streiken als ik zin heb...en er zit nog een wasje in de machine en droger....pfff was dag en ben zwaar ongie....heb dus geen zin, maarja dan word het pas dinsdag voor de streik....ach we zien wel...Lois ligt nog te slapen, had eigelijk al der fruit gemoeten, maar mevr. wilde vanmorgen niet op bed meer...dus die was vanaf 7 uur wakker tot 10 uur en toen is me man gaan wandelen en viel ze in slaap..met jas uitrekken werd ze wakker, maar ging op bed meteen weer slapen gelukkig, nu laat ik haar maar, we zien wel straks ....moet ook nog douchen en Lois moet nog in bad...
zo zie je maar, moet ik toch nog een heleboel....zucht...

xx bambi

Hey meiden,

Het is gelukt, we hebben een nieuwe auto gekocht!!!!!
Hij is zo super mooi.... en volgens mij hebben we wel goed onderhandeld met die dealer.
3 januari gaan we hem ophalen. We kondenhemooh volgende week al krijgen maar dan staat het bouwjaar nog op 2008, en nu op 2009.
Hij is antreciet grijs,  en zo veel luxer als wat we nu hebben, ik ben echt super blij..
Nou nog 4 weken geduld hebben hahahaha
Ik ga me vriendje  wakker maken, we gaan zo de kertboom optuigen.
Wilde ik eigelijk gisteren al doen, maar ja, er was wat tussen gekomen hahaha

Liefs  Phoebe  

Phoebe; gaaf dat jullie de auto gekocht hebben, alleen nog ef een paar weekjes wachten

Iedereen al de kerstboom opgezet??? Volgend weekend gaan we er 1 halen. Heb altijd een echte, vindt ik toch nog het leukst.

Pff ben aan het bijkomen van gister. Was weers supergezellig en was pas om3 uur thuis. Ruik het bier nu nog haha. We gingen armpje drukken, sumoworstelen, boxen met van die grote handschoenen, en nog een aantal van die dingen. Had verloren met armpje drukken!!! Van mijn collega die veel kleiner en magerder is. haha. Ach, moet eerlijk zeggen dat ik niet van die krachtspelletjes hou, ben wel sterk in dingen tillen enzo, maar niet in dat soort dingen, maar heb daarna revanche genomen hoor hihi. Ons team had natuurlijk gewonnen. Bbq was ook lekker, en daarna mochten we gratis zuipen tot 00.,15 uur. Maar volgens mij hadden we om 1 uur nog gratis drank. Hadden behoorlijk wat op, heb geen kater maar voel me wel duf. Stond om 11 uur was op. Ben wel helemaal stijf, krijg je spierpijn van, van die spelletjes. Heb wel 100 fotos gemaakt, leuk om terug te zien.
Alleen binnen en buiten komen was erg moeilijk. Heenweg moeilijk aangegeven, stonden 2x voor dichte poort, en terugweg dus ook!!! belachelijk. Maar na een kwartier ging dan toch eindelijk de poort open, we waren ook de enigste groep daar.

En nu? nu lekker relaxen. Mannetje aan het werk. als hij niet op tijd is, ga ik lekker pannenkoeken eten (kant en klaar hoor). en anders halen we wat.

Het is trouwens mooi weer vandaag, maar niet zo een mooi weer dat ik lekker kan zonnen in de tuin haha

Ik heb gister mailtje gestuurd naar vrienden of we samen iets met Oudjaarsavond gaan doen, en 1 stelletje heeft zin, dus dat wordt gezellig. Beter dan moet schoonfamilie haha, die zie ik al genoeg.

Mijn mannetje is zich al aan het verheugen dat we weer kunnen gaan klussen. Viezerik haha. Laatst lag ik wakker en toen moest ik de hele tijd denken aan het moment dat het niet gelukt is en dat we dus IUI gaan doen. Dat ik dan weer vaker naar ziekenhuis moet, en dat tijdens werktijd, dat ik dan een fiets bij het werk neerzet, zodat ik snel heen en weer kan (auto kan ook, maar duurt dan langer dan fiets). Pff ga me daar nu al druk over maken. Ik moet gewoon hopen dat het nog voor die tijd lukt. Het lijkt me echt zo mooi om 1 januari een pos. test in handen te hebben. Dan begint het jaar toch fantastisch?

Kreeg hyves berichtje van nichtje, zij is dus zwanger en vertelde dat het op Bali is verwerkt, en haar vriend super blij en dat zij moest wennen maar nu toch ook wel blij is.....Ik begreep juist van mijn moeder dat   ze ook al tijdje bezig waren, maar blijkbaar dus toch niet.Als ze niet wilt, geeft ze het vruchtje maar aan mij hoor....

Heb trouwens ook mail gehad van vriendin die getuige zou zijn, maar niet kon ivm hernia. ze vroeg of ik nog lang boos bleef, en dat ze er erg mee zat enz enz. Heb maar teruggemail dat ik niet meer boos ben, maar nog steeds teleurgesteld, maar dat ik het wil vergeten. Weet niet of we nog goede vriendinnen worden maar we zien wel

zo. ga nu ef tv kijken

ha meiden,

Het is weer lang geleden maar wil het hier toch ook veven melden
Inmiddels is de operatie van manlief achter de rug]
Helaas zonder succes er waren geen zaadcellen die goed genoeg waren om mee verder te gaan
We zijn dus klaar
Nou ja we hebben besloten om met KID verder te gaan
uiteraard een heel moeilijke beslissing, we zijn nog steeds informatie aan het zoeken
Volgende week gaan we het onze ouders vertellen best spannend hoe die zullen reageren we vinden wel dat ze het horen te weten
Nu maar hopen dat dit wel goed gaat
Hoop dat bij jullie ook alles goed gaat zo te lezen wel
Bij ons staat ook de boom al hoor en alles wat eromheen hoort hihi

grt Marianne

He meisjes!

Zo te lezen heeft iedereen een erg leuk weekend gehad!

Bambi: fijn dat Lois het weer goed doet! En goed eet...........zei het de oren van je kop, ze heeft vast wat in te halen!
En je boom staat al?? Whahahaha!! Ga het van de week doen!

Linnie: heerlijk dat joey zo verwend is! Staat je kribbetje mooi!? Ook gezellig hoor! Je hebt gelijk, niet al die zut in huis nu..........

Phoebs: wauw!!! Wat een prachtige auto! Wat een luxe zeg........

Bieb: lekker gratis drank en het was erg gezellig! Fijn hoor, en gelijk heb je van je vriendin die getuige zou zijn........

Sterretje: je meisje heeft lekker aan de baard van sinterklaas gehangen........whahahaha!!!

Happy zoef zoef................hoop dat het feestje gezellig was??

Marianne: tjemig meis, dat is ook niet niks...........wat heftig voor jullie! Heel veel sterkte!

Ons weekend was erg gezellig, ben erg verwend, Fons had mij getrokken!
Leuke kookboekjes voor kinderen, met ook recepten voor baby's, lekker iets van de bodyshop, lekkere thee, een thee ei, een nijntje-hoodie voor maudy, chocola, geld van oma...........kortom, verwennerij alom.
Maudy heeft zich weer keurig gedragen, wel spuitluiers en verhoging, rood wangetje, veel naar oortje grijpen, maar ik zie geen tandjes..................morgen eens op het CB vragen. Moeten we toch heen voor haar prikjes...........lekker schat van me.

Nu lekker wassen aan het draaien enzo...............

Bezig Bijtje; Wat een vervelend nieuws zeg voor jullie. heb even snel gegoogled wat KID precies betekend. Moeilijke beslissing die jullie hebben genomen. Ik hoop in ieder geval dat het op deze manier voor jullie wel gaat lukken. succes meis

Rimke; nou nou, jij bent ook door sinterklaas verwend.

Rimke; ik zeg ook altijd over mijn nichtje (2jr) dat ze een lekker ding is haha. Iedereen vindt zijn kind (of neefje/nichtje) het liefst hihi
Morgen maar even goed vragen ivm rode wangetje enzo

Mannetje nog niet thuis, zal eens sms-en, anders wordt het heerlijk opgewarme pannenkoeken hmmmm.
Heb net de kaarsjes weer aangedaan, gesellie hoor zo in mn eentje....

waar is iedereen?

We hadden het trouwens toch laatst over monnikspeper en tarwekiemoliecapsules? Die laatste slikt dus mijn mannetje. Nu las ik net dat tarwekiem ook goed is voor de vruchtbaarheid van de vrouw. Dat ik er niet eerder aan heb gedacht om deze ook te slikken! Maarja, ga morgen eerst maar even naar de Etos, want slik nu al foliumzuur en visoliecapsules, en om dan ook nog die tarwekiem en monnikspeper te nemen, is misschien een beetje te veel van het goede

trouwens over die monnikspeper. Ik las dus dat het goed is voor de cyclus op gang te brengen, maar als je eenmaal zwanger wilt worden, dat je ze dan juist niet moet slikken???? even goed navragen dus morgen. want cyclus is goed, dus dan zou ik ze niet hoeven te nemen

mannetje is over uurtje thuis, denk frietjes halen. Had ook wel zin in pannenkoek trouwens, volgende week dan maar

Terug
Bovenaan