***Klusbabes 33***

drama met dat kind hier, slaapt gewoon niet meer....vreet me arm en ben al gaan badderen, word ze lekker moe van, maar nee hoor...ligt nog te janken in bed...zucht...bij opa en oma geweest..miss ligt het aan ons bed, maar nee daar ook brullen...en dan tussen door eten eten, en maar lachen en vrolijk zijn, maar ohh zo moe...hoelang nog....zo is een dag best zwaar...

rimke lekker verwonnen meid..
bieb net niet te veel gedronken gisteren hihih
bezig bijtje heftig nieuws meid..sterkte ermee en succes..
phoebe gelukt dus...fijn he ...

ga nog maar eens buurten bij der...maar ze is al wakker vanaf 11.45 das toch niet normaal......en blijft ze maar huilen en jengelen...wat is er toch ???? vind dat zo erg dat ze niet kan zeggen wat ze heeft...

xx bambi

Meisjes, sorry maar heb eecht geen puf...gisteren was geweldig maar slopend......kwam vanmorgen om half zes thuis.......was klarwakker, heb drie uur geslapen en vandaag ook weer op de zaak bezig geweest....nu net thuis en morgen gesprek, boodschappen doen en dan naar de zaak voor de kerstversiering......ben er dus ff wat minder maar probeer wel bij te lezen, fijne avond meisjes, liefs happy

hey meiden

bambi; lois eet de oren van je kop maar blijft huilerig, anders toch maar even langs de ha voor de zekerheid.

rimke; een mooi weekend gehad en leuke dingentjes gehad, en maudy grijpt naar haar oortjes en heeft rode wangentjes, misschien een oorontsteking?

happy: wow om half 6 vanmorgen thuis en 3 uuurtjes geslapen nou ik zou zeggen weltrusten meid, haha en succes morgen met het gesprek

bezig bijtje ; wat een heftig nieuws meid heel veel sterkte.

phoebe; gefeliciteerd met de aankoop van jullie auto meid, en over 4 weken krijgen jullie hem al heerlijk haha, en je hebt gelijk dat je hem pas in januari ophaalt anders is ie gelijk een jaar ouder en dat is niet de bedoeling.

bieb; jij hebt het zo te lezen ook gezellig gehad zeg hahaha, en geen kater vandaag maar wel een beetje slapjes haha, en je hebt een mailtje van je vriendin gehad of je nog lang boos blijft, natuurlijk vergeet je het niet, en ik denk dat de vriendschap niet hetzelfde wordt als daarvoor want er is gewoon teveel gebeurt .

zo me kribbe staat en ik vind het wel heel saai zonder kerstboom hoor, ik heb me kersttakken ook allemaal niet opgehangen alleen hier en daar wat lichtjes. maar ja over 2 weken moet het allmeaal weer weg en ik blijf niet aan de gang.
Vanavond hebben we gechineest altijd lekker met me vriendin en haar vriend, en voor de rest weinig gedaan. morgenmiddag bij me pa de boom neerzetten,
meiden fijne avond allemaal en morgenochtend lees ik alles bij

xxx linda

bleggg wat een rare avond...kom net van de wc met diarree, zware krampen...broodje viel verkeerd denk ik...ongie als de pest...letterlijke leeg loop...maar gelukkig slaapt lois..
na mijn vorige berichtje heb ik lois bij ons op bed gelegd en zijn we met zijn 3e in slaap gevallen...werden we om 20 uur pas wakker...niet gegeten niks..Lois had toen wel honger....grote fles erin en hup half 9 lag ze er weer in...tja als ze de hele middag wakker is geweest..gelukkig hadden wij ook ff rust hahaha..maar goed nu brak als wat...ga toch ook me bedje opzoeken...

lin have fun met de boom opzetten bij je pa...heb je toch nog het kerstgevoel...gewoon lekker veel naar je pa gaan komende weken hahaha

meiden...trusten en tot snel...

xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi; zo verschrikkelijk ongesteld blegh gaat zo snel weer vervelen als je het weer bent, en jullie zijn even lekker met z'n drietjes in slaap gevallen heerlijk hahaha

happy; succes met je gesprek vandaag

ik heb vannacht wel lekker geslapen, JOey werd om 2 uur wakker vannacht ik moet plassen en toen had ie een heel klein beetje in zijn broek geplast, een druppeltje maar meneer moest een nieuwe onderbroek aan en een andere pyjama hahaah

zometeen komt me buurmeisje even hier want me buurvrouw moet weg, en dan gaat ze hiervandaan naar school toe, daarna even boodschappen doen, en ik hoef niet schoon te maken want dat heb ik het hele weekend al gedaan.

xxx linda

Even snel een teken van leven, we moeten zo naar het CB voor prikken enzo, moeten er om 9.15 zijn.......ben benieuwd!

Tot later!!

Hier ook ff en teken van leven......ga zo naar mn gesprek, daarna boodschappen doen en dan naar de zaak, bleh voor de kerstversiering.....zal vanaaf weer niet voor achten thuis zijn denk pffffff.........hoop dan ff hier te kunnen reageren op jullie verhalen...sorry meiden, maar december in de horeca is een chaos.........ben thuis ook bezig met de versiering...boom staat me lichtejes, de rest moet nog en de rest van spullen liggen op de grond hahaha.....stomme kaarten ook allemaal nog schrijven en ook namens de zaak nog heeeeeeel veel......leuk leuk leuk

liefs happy

rimke; hoe is het gegaan op het consultatieburo??

happy; hoe is je gesprek gegaan? en succes met de kerstversiering ophangen in de kroeg, wel een lekker klusje hahaha, en bij jouw thuis staat ook alles al

zo de boodschappen zijn gedaan en me pa belde net om te zeggen dat ie al bij de huisarts is geweest, voor dat hoesten en het zijn volgens de ha uitsluitend slijmen die er in zijn longen zitten die eruit moeten en nu heeft ie een antibioticakuurtje gehad en slijmoplossers dus ik hoop dat dit geeft want hij ziet er niet uit de arme man, maar goed dit even afwachten maar weer.
Me goulash staat te pruttelen dat gaan we morgen eten, heb ik nu al trek in hahaha.
ik ben moe moe moe, gisteren viel het wel mee maar vandaag weer niet, ach het is niet anders, en me broek gaat een beetje strakker zitten hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan