***Klusbabes 33***

Zo, daar was ik weer!
Meisje was weer goed gegroeid, maar niet zoveel als ik dacht, ze gaat in haar groei wat afzwakken, en dat is heel goed, want anders wordt ze echt een reusje!
Ze is 6,5 kilo en 63,5 cm. Keurig, nog steeds boven het gemiddelde maar prima in proportie en absoluut niet dik.
De arts had blijkbaar nogal haast want alles moest vlug vlug, en dat is niet fijn als een kleintje prikken krijgt.........maudy was dus totaal over de zeik...........zielig. Ben ook wel een beetje boos, maar goed, ze ligt nu lekker in bed te maffen, had ze de vorige keer ook, heel veel slaap na haar prikken...........wel nog een flesje gekregen en hopla, met papa onder de douche en slapen maar.
Fons gaat zo weer weg en is woensdag weer terug.
Van het oortje kon ze niets maken, geen oorontsteking iig.
Zal dan toch wel een aanloop naar een tandje zijn, maar daar had dat mens allemaal geen tijd voor.............
Maudy haar hartruisje is wel wat uitgebreid, ze hoorde hem nu over verschillende velden, maar nog steeds maak ik me niet zoveel zorgen, het ruisje is namelijk wel zachter geworden. Zal binnenkort eens een afspraak maken bij de huisarts, die heeft dan wel de tijd om even rustig te luisteren........

Happy: tuurlijk is het in de horeca druk in december, we zien je wel verschijnen, neem rustig de tijd voor jezelf ook! Hoop dat je gesprek goed is gegaan..........sterkte vanmiddag in de kroeg!

Linnie: ben blij dathet kribbetje mooi staat, toch eeen leuke tijd he, december. Hoop dat je toch een beetje kan genieten van de gezelligheid in huis. Hoe voel je je verder?? Nog zo moe en avondmisselijkheid?

Bambi: ik hoop dat lois snel weer haar oude zelf is..................ze moet wel slapen overdag..........heb je ook effe tijd voor jezelf! Sterkte ermee!

Phoebs: nogmaals wauw!! Wat een wagen........

Biebje: hoe is het meid?? Lekker weekend gehad??

Jacq: hoe was je weekend in Brussel??

Nou, Fons is zojuist vertrokken, ik heb al boodschapjes gedaan en ben wassen aan het draaien.
Gisteravond nog Thais gehaald dus ik hoef de komende twee dagen niet te koken, mooi een opwarm prakje! Lekker!! Een rode curry en een zoetzuur iets van fons met ook lekker veel groenten en rijst...........heerlijk!
Tot later, ga nog effe opruimen!

Rimke'; leuke foto weer. Ik vindt r wel gegroeid hoor! maar wel goed dat ze geen reus wordt haha.
Stomme dokters, af en toe wordt je echt als een nummertje behandeld.

Bambi; weer flink ongi, bleeh. En samen met meisje geslapen, wel gezellig, maar voortaan niet meer vergeten te eten, foeii haha

Happy; druk druk druk

Nou hier op t werk helemaal niet druk. Heb je eens een afspraak, komen ze gewoon niet!!! Domme mensen

Vanmorgen kreeg mijn ventje te horen dat hij morgen examen heeft van 1 of andere cursus!!! Das lekker, wist hij helemaal niets van, en de 6 collega's die ook op moeten    ook niet. Hij is mooi op tijd naar huis gegaan. Schijnt niet zo heel moeilijk te zijn, maar je moet je natuurlijk wel kunnen voorbereiden. Lekker zooitje daar op het werk. Ze moeten hem niet raar aankijken als hij niet slaagt.....

We hebben allemaal spierpijn op het werk van het pers.feestje haha. Iedereen is nog zo duf als een .....weet ik veel wat

nog een uurtje.....

rimke; ik wist helemaal niet dat maudy een hartruisje heeft, het hoeft ook niks te betekenen en anders inderdaad de ha er even rustig naar laten luisteren.
En ze heeft weer lekker geslapen na de prikken, grote meid, en wat stom zeg dat die arts alles snel snel snel afraffelden, hoort niet want ze horen gewoon de tijd voor je te nemen, stom consultatieburo.
en fons is weer weg maar komt een woensdag alweer thuis gelukkig maar,
en wat een mooie foto weer van jullie kaboutertje

bieb; hahaha allemaal spierpijn van een zaterdag, daar kan ik inkomen hahaha, en wat is dat nou voor ongein bij je man op het werk, lekker om effe een dag van tevoren zeggen dat ze de dag erna examen hebben, hopelijk kan ie zich even goed voorbereiden vandaag en slaagt ie gewoon

zo ik ben gebroken zeg, de kerstboom staat bij me pa, ik kwam om 1 uur toen is me pa even lekker 2 uurtjes op bed gegaan de arme man is kapot, hij heeft even kunnen slapen dus daar ben ik wel blij om,
Joey is nu bij buurjongentje/vriendje aan het spelen en vanavond weer yoga.
Meiden ik heb trouwens echt het gevoel dat ik de pan uit groei hahaah

xx linda

meiden ik ben weer weg,

jacqy: hoe is je weekendje kerstshoppen geweest????

misschien nog even tot vanavond maar ik ben bang dat ik morgenochtend alles weer bij lees.

xxx linda

Tjemig meisjes!
Wat een rust hier!!!

bieb: wat is dat voor iets raars van je vriend zijn examen! Dat kan toch niet zomaar??
Hoop dat het toch gaat lukken voor hem! Wat is het voor een examen??

Linnie: wat waardeloos dat je pa zich zo slecht voelt! Hoop dat het langzaam toch wat beter gaat en dat hij geen longontsteking krijgt of zo!

Nou, maudy dronk net haar fles helemaal niet leeg.........ze is toch niet helemaal lekker.
Van het weekend waren er ook een paar verkouden, en haar oppas donderdag ook. Nu wordt ik ook verkouden dus misschien dat ze daar toch iets van mee krijgt. Maar ik hoop van niet en ik hoop dat dit slechte drinken gewoon het gevolg is van de prikjes.........
Ook hoop ik dat ze niet vannacht wakker wordt, en gewoon lekker doorslaapt..........Meiden, ik kruip er ook vroeg in vanavond! Morgen weer een dag!
Fijne avond!!

@rimke: heeft maudy oorpijn? Dat zou een voorbode van een tandje kunnen zijn. daar had de kleine ook last van. Ik zou voor de zekerheid zorgen dat je paracetamol zetpillen en spul voor doorkomende tandjes in huis hebt. En rot dat ze geen tijd hebben.
@happy: succes met de kaarten. en die van t werk ook. ik benijd je niet.
@phoebe: gefeliciteerd met de nieuwe auto.

ff verder lezen.

Terug
Bovenaan