***Klusbabes 33***

He sterretje! Hoe is het bij jullie? Bijgekomen van een druk sinterklaas weekend?
Welk spul gebruikte jij voor de tandjes? Camodent of dentinox?
Wilde morgen inderdaad wat gaan halen...........gewoon maar als preventie........

@rimke: haha, tegelijk.
Het is altijd zo moeilijk te zeggen of het van de prikken komt of dat ze ziek worden. Met wat geluk slaapt ze nu de nacht door.
@bieb: lekker zeg voor je man. als hij t niet haalt ligt het niet aan hem.
en iedereen moe daar bij jullie. dan is t toch ook lekker als er een afspraak uitvalt?
@linda: bij de 2e schijn je in het begin sneller te groeien, zeggen ze. Hoeveeel weken ben je nu?
@jacqy: hoe was t in brussel?
@bambi: ja met die bijvoeding is idd weer anders.
wat een geluk dat je op t werk niks merkt wat de crisis betreft. ik heb t idee dat men het erger maakt door er zoveel aandacht aan te besteden. geld moet rollen anders komt de economie tot stilstand.

nou, hier weer geshopt. ik kwam weer kleding tegen die te klein was en ik kom de week nauwelijks door met de kleding die ze heeft. en daarnaast moest ze nog iets voor kerst hebben.

hé, rimke:
wij hebben dat  spul gehaald van vsm.
sint was leuk en bij jullie?
we hebben hier de boom opgezet. en vandaag bij v&D kerstbal gehaald met"mijn 1e kerst" erop.

succes!

Leuk, leuk, leuk!
Een kerstbal met mijn eerste kerst.........whihihihi! Grappig!
Ik heb vandaag ook de boom opgezet en er een kwartier met maudy naar zitten kijken.........lampjes!!! Ons kleine motje..........dol op lampjes!
Wat heb je allemaal voor kleertjes gekocht?
Ik heb voor maudy voor de kerst een heel schattig jurkje van lief! gekocht........met allemaal heel stoere/kleurige streepjes en daaronder een maillotje en laarsjes..........te schattig!

sterretje: weer lekker geshopt, leuk toch
Nou, als ik nou elke dag meerdere afspraken had, maar nee, dit was de enigste afspraak deze week (tot nu toe), en het ziet er niet naar uit dat het meer wordt. Het is echt naadje bij de makelaardij, rustig rustig en nog eens rustig

Rimke; ach, vergat ik nog te reageren op dat hartruisje. Het zal zoals je zelf al denkt niet zo ernstig zijn, anders hadden ze er wel wat aan gedaan toch? Ze zal er wel overheen groeien. Ik had vroeger ook een hartruisje, maar gewoon weggegaan

Brrr heb 1 koude hand.

Heb vanavond in 10 minuten boodschappen gedaan voor de hele week. Had t weekend geen zin, en omdat ik vanavond niet ga sporten, dacht ik, kom laat ik boodschappen doen.Dacht dat de winkel tot 8 uur open was. Niet dus. Dus ik in sneltreinvaart naar de winkel, had nog 20 min, maar heb er 10 min over gedaan.Lekker wel een treintje haha. Normaal doe ik er ook niet lang over hoor, maar nu wel extreem.

Mannetje is nu aan het leren, examen is voor VCA ofzoiets

ef de roze wolk updaten

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.

December
1)Happy,ronde16,1e kindje
2) Jacqy gyn
3) Bieb, 15e ronde, 1e kindje    (alvast Sinterklaas cadeautje??) nee dus....
4)
5)
6) anoeska 15eronde 1e kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)Jacqy ronde 19
24)
25)
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
Bieb 16e ronde, 1e kindje

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

ik moest er even vandoor, sorry!

@rimke: wat leuk en passen de laarsjes echt al? Nou, ik heb wat truitjes gehaald en maillots en een rokje. ik moet echter nog 2 broekjes hebben, maar die haal ik van de week wel.
we hebben dit jaar plastice kerstballen en maar goed ook met de kleine, haha.
@bieb: oh dat is idd balen als je maar 1 afspraak hebt. is er wel nog genoeg werk?
en in 10 minuten boodschappen. des te meer tijd voor andere dingen, hihi.

zo, even nog tv kijken. ik ben bekaf. van t opstaan tot t slapen gaan, geen rust.

Terug
Bovenaan