***Klusbabes 33***

Hey meiden,

Ook hier staat de kerstboom hoor, gisteren gedaan.
Zo gezellig weer!
We hebben een volledige kat bestendige boom hahahaha
Ik zou ook het liefst een echte boom willen maar met vier van die mormels is dat echt niet te doen.
We hebben het 1x gedaan.... kat in de boom.... de enige die er blij mee was was me moeder, die had een kerstboom voor niks.
Dus nu een kunstboom met roze, paarse en goude plastic ballen hahahaha
Hij is wel leuk hoor!
Lichtjes weer buiten aan... nu alleen nog sneeuw en het plaatje is compleet!

Slaap lekker meiden ( of goedemorgen maar weer)

Liefs Phoebe

hoi meiden,

ff snel want ben moe en heb buikpijn, eten viel niet zo goed..
Lois vreet me arm hahah, maar verder gaat het beters, heb wel het idee dat ze soms last heeft van der tandvlees, heb ook camodent in huis en druppel er af en toe en dat vind ze wel lekker hahah..mevr heeft vanavond boontjes op, en vandaag zelf uit een flesje wat water gedronken..ga rosevice voor der halen en liga 1e stap want ze wil zelf drinken en zelf vast houden...eens kijken wat mevrouwtje allemaal wil..ze vliegt echt enorm in sprongen momenteel gaat zo hard...vond haar net achterste voren in   der bed en zie der een rondje draaien in de box...rolt  nu ook terug van der buik naar rug...en wil momenteel alles pakken en vasthouden...heeft een speelbord aan de box hangen met een bal eraan..als ze daar tegen slaat, gaat de bal draaien, klinkt ingewikkeld, maar mevr had het door en bleef maar slaan erna hahaha.. echt gaaf om die ontwikkeling zo snel te zien..ze kan ook al aardig blijven zitten en als ze op schoot ligt en je legt je handen over haar benen, komt ze zelf al omhoog...zo knap..

toch nog een heel verhaal geworden en pretty ego..

happy de kerstversiering op je vrije dag doen. pffff, en hoe was je gesprek ?
bieb klinkt niet best. die rust op het werk...staks moeten jullie reorganiseren...alweer..
rimke mauy toch gegroeid..en een stomme arts met weinig tijd..ach die bobo's van het cb ook..pffff..hoop niet dat ze ziek word...lois was na der laatste prikjes ook zo ziek en is nog steeds niet helemaal zich zelf...kreeg ff alles tegelijk..
sterretje de uitverkoop is begonnen hahaha..lekker shoppen voor de kleine...merk dat 62 echt niet meer gaat hier..jammer sommige dingen heeft ze amper aangehad..68 heb ik aardig wat, maar ook veel zooi die niet leuk ik of veel te koud voor dit weer..gekregen van de kraamviste...of kleuren waar ik niks mee kan...pfff...van de week ff naar de c&a weer, ook ff voor mezelf..hihihi
linda, leuk je merkt al dat je dikker word..lekker toch, nou mag het....laat je pa maar rustig aan doen meid...

nou meiden ga nu echt..

xx bambi

goeiemorgen meiden

sterretje; weer inkopen gedaan voor de kleine. ik vind het gezellig dat je er weer wat vaker bent . Ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger

rimke heeft maudy de nacht nog doorgeslapen? en iedereen om haar heen verkouden dan kan je je er op instellen dat ze dat uiteindelijk ook gaat worden, Gaat ze deze week nog naar de gastouders toe?

bieb; rustig bij jullie op het werk, dat is flink balen voor jullie dan draait de dag ook niet. en in notime boodschappen gedaan hahaah
wens je man succes voor vandaag met zijn examen, heeft ie het een beetje kunnen voorbereiden gisteren?

bambi; zo lois gaat met sprongen vooruit zeg, heel leuk is dat he om te zien, dan worden ze echt groot en jij gaat ook nog effe shoppen voor haar.

April: hoe gaat het bij jouw?

zo de yoga was weer lekker, en daarna lekker vroeg ons bedje ingegaan. Ik ben nog moe, maar goed, zometeen om 10 uur naar de voetreflex toe, dat is wellekker en me goulash heb ik gisteren al gemaakt dus dat kunnen we vandaag lekker eten
fijne dag allemaal en tot later vandaag

xxx linda

Goedemorgen!

Bambi: lekker dat lois het zo goed doet hoor! Is toch leuk om te zien, lijkt me heerlijk!

Sterretje: ook goed geslaagd dus, misschien voor de broekjes eens bij de Bijenkorf kijken, ik ben daar leuk geslaagd, beetje joggingstof maar toch een mooi model met rechte pijpjes......En die laarsjes, ik hoop dat ze die gaat passen zometeen, ach alles voor de eerste indruk.........whahaha! Laat ze toch niet de hele dag aan, slecht voor de voetjes.

Linnie: lekker vroeg naar bed dus, heerlijk toch! En vandaag weer naar............ik weet het niet mee, voetzoolreflex of reiki??
Lekker hoor, goulash, als je wat over hebt.........ik hou me aanbevolen! Al weer bijna 10 weken, jemig.........gaat hard he, en dat is maar goed ook, nu al een dikke buik! Tja, ik had ook met 6 weken al positiebroeken aan, was geen houden aan, zulke opgezette darmen.

Phoebs: hihihi, klinkt vrolijk, die boom! Hysterisch eigenlijk, whahahaha!!!
Ik heb ook plastic ballen hoor, toen davey nog leefde vond die het altijd heerlijk om met ballen te spelen, jack vindt het niet zo leuk, maar ik ga niet weer nieuwe ballen kopen...........maudy vindt hem prachtig.

Happy: overleefd gisteren, heb je natuurlijk over de sms gesproken.......kus meis.

biebje: je hebt gelijk, de nod van anoeska was er.............ben ook benieuwd!
Jij deze maand ook goed aan de slag en met je pillen. Weet eigenlijk niet meer wat je vraag er over was, maar bij sommige moet je inderdaad even goed lezen wanneer in je cyclus je ze moet slikken! Maar ik gebruikte ze ook allemaal tegelijk hoor, is wel een reuzenbaby geworden, maar wel een baby..................if you know what I mean..........slikken die troep dus.

Ik hoef vandaag niet zoveel, even een rondje dorp als het weer een beetje normaal blijft natuurlijk. Hoef niets echt te hebben dus hoef ip de deur niet uit, maar voor maudy-meisje is een frisse neus wel even lekker.
Donderdag gaat ze trouwens weer naar de opvang, linnie. Weer een paar uurtjes wennen!

Tot later meisjes, nog even met mijn meisje brabbelen.............

Jemig!!!
Iedereen sneeuwpoppen aan het bouwen???

Het sneeuwt hier namelijk alweer!!!!

rimke: het sneeuwt bij jullie, als je het maar daar laat haha ik ben blij dat het hier nu droog is takkeweer.
Ik heb nog wat goulash over ik stuur het jouw kant uit haha, en donderdag gaat maudy weer gezellig wennen bij de gastouders.

voetreflex was heerlijk heb totaal geen pijn aan me voetjes gehad dit keer heerlijk haha, ik heb een beetje last van me eten, pff zit harstikke vol maar goed, Zometeen me spaarzegeltjestas even halen en dan morgen gelijk na me werk weer aan de spaarzegeltjes, me pa kan zijn wijk nog niet doen vandaar, maar goed

het is hier inderdaad rustig vandaag zeg.

xxx linda

moet ik nog effe vertellen, ik kwam om half 12 bij de voetreflex vandaan en me pa had joey al zijn regenkleding enz. aangedaan, Na het eten moet joey van mij plassen want hij moest even slapen zie ik allemaal poep in zijn onderbroek, ik zeg heb je in je broek gepoept hoe kan dat nou, toen zegt ie, nee ik heb bij opa boven gepoept en ik zelf mijn gat afgeveegd, goed he, Ik me pa opgebeld om te zeggen dat joey zijn gat helemaal nog onder de poep zat toen zegt ie ja hij zei dat ie had gepoept en dat ie dat allemaal zelf kon, ik zei als je nou de volgende keer even nacheckt want dit is niet fijn. pfff me pa is ook af en toe wel heel erg makkelijk hoor maar goed, joey was een sote songen zei hij zelf hahhaha

xxx linda

Hoi mieden, sorry dat ik jullie o verwaarloos maar heb het zooooooo druk en als ik dan thuis kom probeer ik ook echt ff mn rust te pakken voordat mn bloeddruk weer op hol slaat .....denk aan jullie meisjes ! Sorry.....kusssss happy

Terug
Bovenaan