***Klusbabes 33***

happy; doe maar rustig aan meis, denk aan jezelf. fijne avond

echt rustig hier zeg, ik ben effe aan het eten en vanavond weer kaarten, blegh moet ik de deur uit, koud brrrrr

xxx linda

.................................!!!!!!!

Linnie: fijn dat de voetzoolrefl. lekker was! En wat een verhaal van je vader en Joey nou weer! Gedver..........

Happy: no worries meid, denk idd maar om je bloeddruk!

Nou, maudy wordt ook snipverkouden, en ze wil nu niet slapen. Had zelf ook het plan er erg vroeg in te duiken, heb mijn elektrische dekentje al aan gezet! Heerlijk.
Kruip er zo ook in, lekker nog effe tv kijken vanuit bed en dan lekker vroeg maffen. Ik hoop dat het mag van mijn meisje...........zielig hoor, van die traanoogjes en snot uit haar neusje, en altijd niesen als ze net een slok melk heeft gehad............whahaha, overal melk!

Tot morgen meisjes!

Linda; haha, moest toch wel lachen om je verhaal met poepende Joey. maar goed, kan me voorstellen dat je er op dat moment niet echt blij mee was.
En je wordt al dikker. Leuk toch, dan gaat iedereen het echt zien. Ben je nu 10 weken?

Happy; rustig aan meis, we horen je wel weer

Rimke; Maudy snipverkouden aan het worden. En jij ook lekker onder je dekentje. Goed jezelf en de kleine verzorgen hoor! (en dat doe je vast wel hihi)

Bambi; Lois die is haarzelf flink aan het ontwikkelen. Nog ef en ze zegt 'mama' . Leuk om te lezen

Hier verder geen spannend nieuws. Mannetje heeft om half 9 examen. Straks nog maar ef een succes sms-je sturen. Heeft nog wel kunnen leren vanmiddag, maar natuurlijk niet zoals het moest. Maarja, we zullen zien. Bij het oefenen had hij maar elke keer paar fout.

He,vanavond komt Ugly Betty weer. Leuk om te kijken, eerst single, dan samantha who en dan Ugly betty. Ja hoor, mijn tv avondje is weer compleet

Vandaag weer rustige dag. Als het zo blijft weet ik niet hoe lang we nog zo kunnen doorgaan. Wij zijn te groot om zo even failliet te gaan, bij reorganisatie is er ook weer veel geld ingepompt, maar ik denk dat kleine makelaars zo niet lang kunnen overleven. Maar voor 2009 moesten we persoonlijke  target opgeven,maarja, als je geen afspraken hebt, kan je ook niets binnenhalen. Iedereen zegt, ik wil nu niet verkopen/kopen ivm crisis. De verkopers durven niets omdat niemand wilt kopen, en de kopers wachten tot de huizenprijzen zakken, pff bangmakerij door de media

ga morgen even nieuwe kerstballen halen, zwart met zilver. Zaterdag kerstboompje halen en zondag opzetten. Doen we altijd weekend na sinterklaas

vraag me af hoe het met Anous haar nod is....

goeiemorgen meiden

wat een rust hier gisteren zeg, ik heb verloren met kaarten hahaha

bieb; dat is gewoon klote voor de makelaars, kan me de verkopers en kopers van huizen ook begrijpen, en hopelijk trekt het gewoon weer snel aan maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren.
en hoe is je man zijn examen gegaan gisteren? en jij had de tv voor jezelf hahah

rimke; ach de arme schat snipverkouden aan het worden, heeft/hebben jullie wel lekker geslapen vannacht? en fons komt vandaag ook weer thuis toch?

ik ga me broodje even opeten en dan me klaarmaken voor naar me werk te gaan, ik heb helemaal geen zin, maar ja wat moet dat moet hahaha
meiden ik ben er vanmiddag laat pas weer, want ik moet om 12uur gelijk de spaarzegels doen want me pa kan dat nog niet en voordat ik dan weer thuis ben zal het wel weer 6 uur zijn, maar goed als het maar droog is en niet zo slecht als vorige week.

fijne dag allemaal en tot later

xx linda

Goedemorgen!

Nou maudy heeft ondanks veel snot keurig geslapen, ik daarentegen maar weer eens waardeloos, was continu wakker..............slaap toch lichter als fons er niet is..........bang dat ik haar niet hoor. Gelukkig is Fons weer thuis vandaag........zaterdag ga ik maar eens lekker uitslapen en mag fons haar eerste fles geven enzo.........
Morgen gaat ze weer naar de gastouder en vrijdag heb ik heel vroeg een afspraak bij de osteopaat voor mezelf........

Linnie: weer verloren met kaarten, jammer! Succes met werken he!!

Bieb: kan me voorstellen dat het spannende tijden zijn in de makelaardij............in alle sectoren is het erg spannend op dit moment, behalve de gezondheidszorg, die gaat eigenlijk altijd door...........hoe je is man zijn examen gegaan??

Nou, ik heb verder niet zoveel te melden, worden een hoop snotneuzen afvegen vandaag..........wil wel even met haar naar buiten, effe frisse lucht, nu het droog lijkt te blijven vandaag..........gister met die sneeuw was het echt niets, maar vandaag lijkt beter en dus een mooi moment voor een frisse neus.........eerst even wakker worden!

Meiden, goeiemorgen, hier alles goed ! Ga de deur nu uit en als alles blijft gasan zoals het moet ben ik vanaaf lekker thuis......heerlijk zeg....ben om half vijf klaar, ff wat boodschappen doen en dan naar huis. Probeer hier vanaaf ff langs te komen hoor, moet alleen wel al mn kerstkaarten gaan schrijven vanaond....bleghhhhhhhhh...ik haat dat...fijne dag allemaal lieve schatten, kus happy

O ja mn vriendin heeft kaarten besteld voor de toppers voor met de meiden onder elkaar.......dit jaar hebben we staanplaatsen want anders had ik niet gegaan.....80 euries pfffffff...........vind ook eigenlijk jeroen van der boom helemaal niet zo leuk ,maar je gaat om de sfeer he....haha

Goedemorgen meiden!

zo, eindelijk weer ff tijd voor jullie!!

Rimke, het ging dus goed bij het CB. Wel dat hartruisje nog. Zou het gewoon nog ff bij de ha na laten kijken, als die arts zo veel haast had!

Bieb, rustig op werk. tja, inderdaad bangmakerij door de media denk ik. En het feestje was gezellig!

Lin, begin je al te groeien! haha leuk hoor. En straks weer de spaarzegels, ik duim voor je dat het droog blijft meis.

ehm... de rest ben ik vergeten... heb maar half bijgelezen..

maar, bambi, happy, sterretje, phoebe (oja, gefeliciteerd met je nieuwe auto) ik ben jullie niet vergeten hoor. Denk altijd aan jullie!!

Anous hoe is het met je nod?

Nou, brussel was heel gezellig. We waren daar om te kerst shoppen, alleen was er nog niet zo veel van. Toen zagen we een optocht, dus we dachten gaan we daar ff kijken, was dat een sinterklaas optocht!!! Maar die wou ik niet meer zien! ik had m al op de boot gezet! ahah en manneke pis had ook nog zijn sint kostuum aan... haha ach.. was wel super gezellig.

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan