Linda; haha, moest toch wel lachen om je verhaal met poepende Joey. maar goed, kan me voorstellen dat je er op dat moment niet echt blij mee was.
En je wordt al dikker. Leuk toch, dan gaat iedereen het echt zien. Ben je nu 10 weken?
Happy; rustig aan meis, we horen je wel weer
Rimke; Maudy snipverkouden aan het worden. En jij ook lekker onder je dekentje. Goed jezelf en de kleine verzorgen hoor! (en dat doe je vast wel hihi)
Bambi; Lois die is haarzelf flink aan het ontwikkelen. Nog ef en ze zegt 'mama' . Leuk om te lezen
Hier verder geen spannend nieuws. Mannetje heeft om half 9 examen. Straks nog maar ef een succes sms-je sturen. Heeft nog wel kunnen leren vanmiddag, maar natuurlijk niet zoals het moest. Maarja, we zullen zien. Bij het oefenen had hij maar elke keer paar fout.
He,vanavond komt Ugly Betty weer. Leuk om te kijken, eerst single, dan samantha who en dan Ugly betty. Ja hoor, mijn tv avondje is weer compleet
Vandaag weer rustige dag. Als het zo blijft weet ik niet hoe lang we nog zo kunnen doorgaan. Wij zijn te groot om zo even failliet te gaan, bij reorganisatie is er ook weer veel geld ingepompt, maar ik denk dat kleine makelaars zo niet lang kunnen overleven. Maar voor 2009 moesten we persoonlijke target opgeven,maarja, als je geen afspraken hebt, kan je ook niets binnenhalen. Iedereen zegt, ik wil nu niet verkopen/kopen ivm crisis. De verkopers durven niets omdat niemand wilt kopen, en de kopers wachten tot de huizenprijzen zakken, pff bangmakerij door de media
ga morgen even nieuwe kerstballen halen, zwart met zilver. Zaterdag kerstboompje halen en zondag opzetten. Doen we altijd weekend na sinterklaas
vraag me af hoe het met Anous haar nod is....