Klusbabes 34 *********************************

he bieb,

wat onwijs klote zeg van je pasje, leverd toch weer een hoop gedoe op..en net je laatste centen voor de kerst. zucht....waarom lopen er van die mongolen rond op de wereld...zucht...
en je voelt je ook niet super...ik hoop op je ei en niet een of ander aankomend griepje ofzo..
die man van mij...ach heb er zelf voor gekozen...en veranderen kunnen ze niet of willen het niet,, hoeveel en hoelang ik ook zeur.....wil alleen niet dat het steeds een probleem vormt, want iets dat terug keert is een probleem en problemen moeten opgelost worden..
hij zegt steeds dat ie er op zal letten, maar belooft nooit iets..omdat ie weet dat ie zijn beloften niet waar kan maken..

heb hem pas over het roken gehad...op zijn kamer mog nog gerookt worden, maar ging me er zeer aan ergeren..de stank..vergat soms gewoon de deur dicht te doen..als het regende kon het raam niet open, dus stonk die kamer nog meer...over een jaar ofzo moet dat Lois kamer worden....die lucht gaat er nooit meer uit man..
en dan het probleem van ff een shaggie roken..zit vervolgens een half uur of langer op zijn kamer achter de pc...daar pas ik voor...dus heb hem vriendelijk gevraagd voortaan buiten te roken, of op zijn minst bij de achterdeur...hij zo er op letten...een paar dagen later...kon ik weer opnieuw beginnen, want nothing happend...nu kleine verandering...1e en laatste shaggie van de dag op zijn kamer...ben ik het niet mee eens, maar laat het toe...als ik merk dat ie er weer meer op een avond doet of die van na het eten daarheen verplaats dan komt evel bambi weer hahaha...mijn man is soms net een klein kind..moet hem echt opvoeden, die jongen doet veel te veel wat ie zelf wil...best,ego....leeft samen met me, maar soms niet met mij..snap je...ik ben toch zijn vrouw niet zijn persoonlijke slaaf....zucht..
ach soms moet ik het ff kwijt...en dat kan zo lekker bij jullie...thanks alvast...
tips zijn ook welkom..vooral als het een probleem van mij is en niet van me man, maar dat ik dat niet ziet ofzo ?
lijkt me sterk....whahaha

xx bambi

hey meiden

ik heb gelezen, maar ik kreeg me pa en me broer op visite dus ik hoop dat er wat is blijven hangen

rimke; een chatsessie met fons haha klinkt romantisch, en je vroeg of we een nekplooimeting laten doen,   nee dat doen we niet we laten geen testen of wat dan ook doen, en ik ben vrijdag alweer 11 weken haha

jacqy: druk druk druk meid, en weinig tijd om over dingen na te denken is soms wel eens handig maar niet altijd hahaah,

bambi; je knapt al wat op gelukkig maar, en tja je man, je zegt je hebt er voor gekozen maar dat neemt niet weg dat hij zich ook even mag aanpassen, mannen vergeten dat wel eens, mijn man doet ook soms iets zo zeggen net of ik de hele dag op me reet zit dan zegt ie maar ik werk de hele dag, en dan zeg ik o ja en ik doe niks, ik denk dat mannen over het algemeen wel een beetje hetzelfde zijn, en ik ben ook bang dat het niks veranderd, en wat een te lieve fo'to's van lois zeg wat een dotje

happy: je bloeddruk was weer goed heb ik begrepen, en ik ben benieuwd naar je bus verhaal haha

bieb; jezus zeg dat is effe wat dat er op je bankpas is gepind, wel netjes van de rabobank trouwens dat ze je effe bellen, en dat je het vergoed krijgt ook lekker, en hoe is het gesprek met je schoonmoeder afgelopen voor de operatie?
en ik hoop dat je je zo voelt door je eitje dat het goede zaadje door gaat laten en niet dat je ziek wordt.

ik hoop dat ik nu iedereen heb gehad, ik ben gesloopt, pff was om 2 uur klaar met de spaarzegeltjes, ik had gisteravond al een paar klanten gedaan dus dat scheelde weer, en om half 3 even naar een kinderverjaardag geweest, neefje van tom werd alweer 9 en om 4 uur moest ik naar de fysio en daarna naar huis toe. straks lekker in de bank ligge, en ik ben zenuwachtig voor morgen hahaha

xxx linda

lin, dacht dat de echo vandaag was. Succes voor morgen meis. Gaat tom mee? en weer druk met de zegeltjes aan de slag geweest. je moet t maar volhouden!

bambi, hier kun je even lekker over hem zeuren. Maar snap het wel. Is niet gezellig als hij steeds heel lang in die kamer aan het roken is. snapt hij dat wel? en die stank, duurt heel lang ja voordat dat eruit is....

zuurkool was heerlijk!

x jacqy

god gloeidende kutzooi!! heel stuk getypt, druk ik wat verkeerds in. Pff weet t al niet meer...

Oja, ging over Bambi. Kan je helaas geen tip geven. Mannen vinden ons toch al snel een zeur. Als ik aan man vraag of hij iets op zijn vrije dag wil doen, stofzuigen of boodschappen ofzo, neeee dat kan hij dan niet, want druk druk druk. Ja hallo, en ik dan??? ik ga toch ook s ochtends poetsen en boodschappen doen, en dan mn eigen ding. |Waarom hij dan niet?
En wat dat roken betreft. Het is ongezond voor de kleine en het stinkt. En als Lois straks in dat kamertje moet, dan moet het wel een fris kamertje zijn.
Mannen, je kent niet met ze en ook niet zonder ze

Ik denk echt dat het aan mn eitje ligt dat ik me zo voel.Als het een griepje was, dan voelde ik me wel anders. Nouja, als het goed is, is vandaag laatste dag, dus merk morgen wel of ik me beter voel

Rimke en Bambi; leuke fotos trouwens, schattige meisjes hoor

Heb net snel even getelebankierd. Verder niets vanaf gehaald gelukkig. Hadden net belastinggeld gehad, dus die hebben ze nog eraf gehaald. Had wel al 2x geld van spaar overgeboekt, en vond het de laatste x al vreemd dat we zo weinig geld nog hadden. Ja, nu weet ik waarom. Morgen maar s bellen dat er niet meer vanaf is gehaald, en hoe lang t duurt voor ze dat geld terugboeken

Mijn schoonma wordt dus ergens in jan. geopereerd. Lange operatie van ong 4 uur. Nieuwe hartkleppen en omleiding en nog iets. Ze blijft dan 4 dagen in Eindhoven en dan weer hier in Roermond. Is dichter bij voor ons, dus beter haha. Anders 40 min in spits rijden en nu nog geen 10 min. En dan ga je ook sneller overdag op bezoek

hoihoi,

ja bieb je ken niet met en niet zonder ze, helemaal goed ..
check het maar goed, of er indd niet meer vanaf gehaald is...maar heb je enig idee hoe ze dat bij de bank weten ? vind dat wel knap, en netjes dat ze je inlichten..

en je schoonmoeder in jan voor de operatie..best heftig op deze leeftijd zon zware operatie..
niet te vroeg stoppen met klussen me...2x heeft geen nut hahahah. iedere dag voor gaan hihihi

lin, die dagen van jou zijn veel te druk meid...die miljoenen verjaardagen, echt die hadden van mij de pot opgekunnen...hahah..nee tuurlijk niet, maar mensen lief wat ben ik blij dat dat wij niet zoveel mensen kunnen waar we op viste kunnen..hahaha.. drukke meid..vanaaf lekker relaxen en nogmaals succes voor morgen he

jacqy een lekker zuurkooltje dus..ach wil af en toe gewoon ff zeuren..

heeft me man net wat liefs gedaan, is uit zich zelf naar leenbakker gegaan. heb het van de week maar 1 x gezecht dat ik het camping bedje wil dat nu maar 20 euro is..en heeft er 1 gehaald net..en me auto getankt...tja hij heeft er 3 dagen mee gereden hahah..
ze hadden alleen nog maar licht blauwe bedjes..ach maakt het uit, hoe vaak zou ze er in moeten...denk de 27e voor het eerst of 2e kerstdag al, bij me schoonouders..
we deden eerst altijd nog de kinderwagen bak, maar die is naar de zolder verhuisd..snik...kleine afsluiting alweer, maar ze ligt nu dus in de wandelwagen..nog wel helemaal plat, die van mij kan op alle standen..heel handig..maar goed ze ligt tegenwoordig vaker in de maxi vanwege wegbrengen met me werk enzo...en als we op viste zijn bij me schoonzus zet zij altijd hun camping bedje neer, maar goed 1 vooronszelf ik ook wel handig..en voor 20 euro dus....

komt niks op tv vanaaf..straks na gtst lois der laatste fles en dan ga ik samen met me man een filpje kijken..die laatste van batman geloof ik...van me ouders..een download, hoop dat ie hier werkt, want hun leveren meestal zooi....hahaha..anders wat anders kijken en dan zoeken we die film zelf wel..doet me man ook meestal,..

fijne aaf meiden..

xx bambi

Terug
Bovenaan