Klusbabes 34 *********************************

Godver, heel epistel geschreven, 1 verkeerd knopje, weg!!!!

Nu maar effe kort.
Wandelwagen is prima zo, maudy ligt als een koninginnetje.
Net effe koppie soep met fons gedaan, die is nu naar dat concert.
Ik eet na het flesje van maudy wel gewoon. heb een magnetronmaaltijd voor mezelf gekocht, iets met foe yung hai.

Bieb: groot gelijk hoor, lekker een burgertje voor jezelf bakken! Ik werk trouwens ook op zaterdag en zondag...............ziekenhuis he? Maar niet normaal als je idd de hele week al gewerkt hebt!

Linnie: zo, jij hebt lekker lang geslapen meid! Kun je er weer lekker even tegen.

Jacq: lunch was effe lekker ja, gewoon hoor, eigenlijk als ontbijt bedoeld": croissantjes, justje, eitje.........jij je nog vermaakt vandaag?

Nou, ik ga zo het meisje even haar flesje geven, tot later waarschijnlijk!!

bieb; je hoofdpijn is gelukkig bijna weg, en je hebt gelijk datje voor jezelf een hamburger gaat bakken, anders heb je niks, en dan kan je man later eten, zo gebakken toch haha
en de film was leuk, ik ken die film niet van ben stiller, normaal gesproken vind ik zijn films meestal wel leuk

rimke; fons naar zijn concert toe, nou waar hij heen gaat ligt mij ook niet helemaal hahaha, en maudy ligt als een koningin in haar buggy hahaha zal ook denken wat een ruimte wat ik in ene heb haahah

happy; waar ben je?

Tom is waarschijnlijk om half 8 thuis vanavond, dus die zal ook wel weer vroeg zijn bedje opzoeken en dat vind ik niet erg want ik ben allang weer moe hahaha
joey zit nu een broodje te eten en ik wacht wel tot tom thuis is misschien dat we een chineesje halen maar ook daar heb ik geen trek in, zal wel weer brood worden

xxx linda

Hallo meiden,
Hier gaat alles goed. Ik ben de bv aan het afbouwen, maar t gaat langzamer dan ik dacht.
We zijn weer wezen shoppen, want baby's, hapjes en kleding gaan niet samen. Zeker niet als ze eten op  het kdv. Je krijgt de rotzooi soms gewoon niet meer eruit.
Daarnaast hebben we kinderstoeltje 2 al voor in de auto. Deze zit nu bij manlief in de auto, zodat we voorlopig niet steeds het ding moeten omzetten. En in de maxi-cosi mogen ze tot 13 kilo en in deze vanaf 9 kilo, dus er is een overlap.
Met de kleine gaat alles goed. Ze leert steeds weer dingen bij. Ze reageert op haar naam en reageert op woorden als zwaaien, aaien en klappen. Oh ja en ze kan al een tijdje zitten of geleund ergens tegenaan staan.
De groentehapjes gaan goed, de fruithapjes vindt ze iets minder.
Voor de rest is het hier druk, druk, druk. Ik heb boven 3 wasmanden vol met schone was en er moet ook nog gedweild worden. Ze slaapt overdag maar 2 uurtjes, dus het is dan echt rennen.
ik probeer 1 dezer dagen bij te lezen. Is er niet echt van gekomen tot nu toe.
dikke kus,
sterretje

he meiden,

kom ff snel als het lukt, L,ois ligt op der bedje maar geloof niet dat ze nog even slapen wil en straks moet ze nog badderen en laatste flesje, nu ligt ze hard te kletsen. dis das niet zo erg..
Hier gaat alles wel redelijk goed weer...we gaan morgen weer werken dus ben weer druk met alles klaar leggen en op schema te komen...gisteren een hele berg boodschappen gedaan natuurlijk en savonds toch even naar de housewarming geweest..waren met een man of 10/12 dus viel allemaal wel mee.. 12 uur waren we thuis..alles met Lois goedgegaan...me zusje en der vriend hadden opgepast en dus de laatste fles en bedritueel gedaan..kan ze alvast oefenen he

in me hoofd al druk bezig met kerst...mijn kerst diner klint miss wat vol, maar veel is al kant en klaar of zo klaar hahaha..
amuse hapjes van gevulde dadels met room en even in de oven met spek....broodbonbons met forel...
voorgerecht...heerlijke carpaccio met de hele mikmak wat daar bij hoort hahah
hoofdgerecht....varkenshaas...haricots verts met spek..een ruccola stampotje....en wat paddestoelen e.d met een jachtsousje..
nagerecht..creme bruleetje, ijs en slagroom, verse vruchtjes...
en voor savonds tijdens het spel, lekker diverse kaasjes...

ooh krijg nu al trek ....jammie hahahah...

verders zag ik dat rimke ook een heerlijk kerstdiner gaat bereiden..en ook de wandelwagen tevoorschijn haalt..tja met jou reusje loop je gewoon gelijk met lois denk ik...die 1.5 maand verschil is niks joh..

bieb hoofdpijn had, balen is dat he...had het van de week ook elke dag...pas nou maar op dat je niet ziek word, want het heerst enorm....kotsen en koppijn..

jacqy ook niet te druk he, misselijk ?? zou het...23 toch ?

phoebe...die drukke week overleeft en je pa ook nog ziek...gelukkig is ie weer thuis..nog een paar drukke dagen, maar die worden leuk he

linda gelukkig 2e kerstdag niet die stomme verjaardag hahaha...gaat alloes goed ?

happy ? heb je niet gezien ? of ik heb te snel gelezen..

nou Lois is stil...ff een half uurtje slapen nog..8 uur gaan we douchen...
ga nog ff wat surfen en rommelen in huis..

xx bambi

Bambi; nou, jij maakt er ook al een feestmaal van met kerst. Goed hoor van jullie haha.Ik denk dat mannetje en ik samen gaan gourmetten 1e kerstdag, lekker makkelijk.
En oppassen met je zus ging dus goed, kan ze alvast wennen hihi

sterretje; druk druk. Gaat dus supergoed met de kleine.slim gedaan met die stoeltjes, anders blijf je ook maar bezig

linda; misschien heb ik t gemist, maar weet Joey het nu al dat hij een broertje of zusje krijgt??

net gelukkig bon gevonden van waterbed, gelijk mail gestuurd.

pff verveel me, niets op tv. Ga maar ef ugly betty van afgelopen maandag kijken, en dan om half 9 ghost wisperer...

hallo meisjes!

Sterretje, goed t ehoren dat het goed met jullie gaat! en de kleine word al groot zo te lezen! leuk hoor allemaal!

Bambi, jouw kerstdiner klinkt heerlijk!! reken er maar 2 personen bij!! ahahah en weer in het werk ritme komen.

Bieb, je bonnetje gevonden! mooi, hoelang zal het duren voor ze het komen maken? je kunt ern u zeker ook niet op slapen?

Lin, tom zal inderdaad wel moe zijn, en ach, jij dan ook gelukkig!

Heb samen met tom spelletje op pc gedaan, vind ik altijd wel gezellig. Net lekker zweedse gehaktballetjes zelf gemaakt, met aardappelpure en komkommer, heerlijk!! straks filmpje kijken, christmas carol, lijkt me wel leuk.

fijne avond nog!

liefs Jacqy

ben ik weer even

sterretje; fijn weer wat van je te horen en je hebt het maar druk meid, en kleine meis gaat ook snel zeg, en borstvoeding aan het afbouwen vind het heel knap dat je het zolang hebt volgehouden zeg, petje af hoor, hebben jullie nog kerstplannen?

bambi: morgen weer werken en gisteren evengoed naar de housewarming geweest, foei, niet werken en toch naar een feestje hahaha, en het oppassen met je zusje ging goed, kan ze inderdaad alvast oefenen, en je hebt een kerstdiner zeg klinkt lekker.

bieb; de bon gevonden van het waterbed, nou zal mij benieuwen wat ze zeggen, en joey weet dat hij een broertje of een zusje krijgt,maar hij wil dus een broertje en een zusje hahahah

ik zit aan de stokbrood met kruidenboter en stokbrood met wiskeysaus hahaha

xx xlinda

Terug
Bovenaan