Klusbabes 34 *********************************

lin, jamjam, stokbrood ben ik gek op! bewaar wat voor mij!!

sterretje, dank je wel!

film is niet zo leuk, lijkt heel erg op een film die we gister al gezien hebben. Dus maar niet verder gekeken...

kus

was ik ook nog even...

jacqy film niks aan dus, er is indd niks op tv....ach moet toch vroeg naar bed..

lin, tja toch gegaan..maar zie er geen foei in hoor....housewarming is zaterdag en dan werk ik toch niet...en had anders ook geen boodschappen mogen doen....vind als ik werken moet moet ik wel kunnen werken en als je op vrijdag nog zo slap als een vaatdoek bent, nee dank je dan kan ik niks...maar goed das allemaal ook wel goed gekomen en morgen er weer tegenaan..

bieb..bon gevonden en nu snel regelen..net wat jacqy zegt, kan je er nu wel op slapen dan..word de boel niet erg nat nu ?

sterretje je meisje doet het goed zeg...en de bv aan het afbouwen maar lukt nog niet echt..

nou zo ff haren doen en wenkbrouwen nog ff plukken...en dan ook lekker in me bedje...morgen aaf visite, dus moet ff kijken wanneer ik weer tijd heb..

xxx bambi

goeiemorgen meiden

bambi: ik bedoelde het niet verkeerd hoor over wat ik zei van niet werken en wel naar de housewarming toe.

jacqy; helaas alles stokbrood heb ik opgegeten hahaha, en je had inderdaad gisteravond waardeloze tv.

zo ik heb weer een waardeloze nacht achter de rug, flinke pijnlijke steken aan de rechterkant bij me liezen en en soms aan de linkerkant, zal wel groei zijn maar deed wel zeer, en als ik wakker ben dan ben ik wakker
maar goed niks aan te doen hoort er allemaal bij.

xxx linda

Goedemorgen!

Heb eigenlijk niet tot nauwelijks bijgelezen..........
Zag wel sterretje voorbij komen! Slaapt jouw grietje nog zo weinig overdag? Wel gezellig maar je komt idd nergens aan toe............

Bambi: werkze weer vandaag meid, je menu ziet er heerlijk uit!!

Bieb: werkze vandaag! Was je burgertje lekker??

Jacq: werkze vandaag!

Linnie: nog wat geslapen?? Moet jij ook aan de slag vandaag?

Had happy gister op de sms, ze leeft nog! Erg druk bij haar dus geen tijd voor het forum!

Ik ga zo meisje wegbrengen naar de oppas, dan moet ik als een dolle aan de slag om de laatste inkopen te gaan doen voor kerst.........kan morgen ook nog wel hoor en woensdagochtend. Woensdag avond ga ik een avondje werken, een uitzenddienstje........
Kom later nog effe buurten..........

rimke; succes met de laatste dingen voor de kerst in huis halen, en woensdag avond werken dat zal wel weer even wennen zijn.
en met happy gaat het goed gelukkig maar, logisch dat ze er niet zo vaak is in deze tijd

zo me boodschappen zijn binnen, de was is bijna klaar en ik ben rijp voor een bed haha, ik keek gisteren toevallig even op de kalender, moet joey vandaag niet naar de chreche toe, ze hebben vakantie anders had ik daar vanmiddag gestaan hahaha had wel een stunt voor mij geweest trouwens

xxx linda

Wat een rust!!!
Is iedereen kerstinkopen aan het doen??

Wij hebben zojuist de laatste boodschappen gedaan, verder zijn we niet gekomen.........zouden het autootje nog opschonen, maar we liggen alletwee met de laptop op schoot, whahaha!

Nog een lading kleertjes voor Maudy besteld, ach, de eindejaarsuitkering is binnen zullen we maar zeggen. Vond er nog zulke leuke shirtjes en broekje tussen staan die ik niet kon laten liggen...........whahaha!!
We gaan om 16 uur het meisje weer ophalen, heb een bos bloemen voor de gastmoeder gekocht, als veredeld kerstpakket..........ach ja, weet het anders ook niet hoor!

Vanavond lekker verse worteltjes met een pofaardappel en een lekker biefstukje........

Terug
Bovenaan