Klusbabes 34 *********************************

inderdaad rustig vandaag zeg

rimke; heeft maudy zich gedragen hahaha, en vond ze de bloemen mooi de gastouder, het gaat om het idee toch>
en toch weer een aantal kleertjes gekocht hahaha, ze heeft ze toch nodig, en niet de auto schoongemaakt

zo ik heb vanmiddag weer heerlijk op bed gelegen en daarna bij me pa even geweest en bij me tante want die is jarig, en ik heb net even vitamines voor de zwangere vrouw gekocht, ga ik morgen mee beginnne,
ik ga nu effe een broodje eten en dan zometeen naar de yoga toe,
morgenochtend lees ik alles weer bij, iedereen een fijne avond

xxxx linda

Wat is het hier rustig, iedereen al de kerst aan het voorbereiden

Iemand belt nu op onze huistelefoon, maar die is kapot, kunnen we niet opnemen. Ach als het dringend is bellen ze maar mobiel

Heb vanmorgen voor waterbed gebeld. Krijg een nieuwe hoes toegestuurd, de kapotte moet ik een stuk van terugsturen, alleen waar kapot is.Krijgen zij natuurlijk vergoed van de fabrikant. Pfff weer legen en vullen. Kan er gewoon op slapen hoor, hebben ze provisorisch gemaakt dat het niet lekt.

verder geen nieuws....

goeiemorgen meiden

wat een rust hier gisteren zeg,

bieb; lijkt me inderdaad wel een klus het waterbed weer laten legen en vol laten lopen, maar je krijgt in ieder geval een nieuwe dus dat scheelt,

jacqy: vandaag je nod hoe voel je je? ik hoop het zo voor je meis zou toch een super mooi kerstkadootje zijn,

gisteren lekker yoga gedaan, en daarna vroeg naar bed, Tom die snurkte niet normaal dus die heb ik effe wakker geschopt en hij natuurlijk boos, ik zei je moet nu keel pijn hebben ook dat kan niet anders, dan gaat ie mokken want nu kan ik niet meer slapen, hij is daarna gewoon weer in slaap gevallen maar dan doet ie vandaag net of dat niet zo is, maar goed daar ben ik niet gevoelig voor hahaha
straks effe boodschappen doen, en vanmiddag de spaarzegeltjes in plaats van m orgen omdat morgen zo'n rare dag is.

xxx linda

Goedemorgen!

Bieb: sjonge wat een klus! Dat waterbed, oke, netjes dat je een nieuwe hoes krijgt maar jij zit met de gebakken peren! Hoe kan het dat ze zo snel lek zijn??
Vandaag nog werken?? Werkze dan meis!

Linnie: heel goed dat je Tom hebt wakker geschud, whahaha! Jij wakker, hij wakker! Was ook altijd mijn motto............daarom sliepen we zeker aan het einde van de zwangerschap zo ongeveer de hele nacht apart. Whahaha!!
Wat is er morgen voor bijzonders, dat je vandaag alle boodschappen doet?? Is toch alleen kerstavond, of gaan jullie iets leuks doen??

Jacq: je nod is vandaag! Ik duim vrolijk door he, dat weet je........

Ik heb gedroomd vannacht dat ik weer zwanger was..................had gister ook vreselijke vreetbuien, maar goed, zal wel komen omdat ik aan de pil ben gegaan. We hebben het in het begin met condoom gedaan, daarna aan de pil en met condoom, en nu de pil moet zijn ingewerkt, alleen nog met de pil. Zou goed moeten zijn zou je zeggen............Zal ook wel komen, die droom, omdat ik er zo mee bezig ben. Eerst een vast contract en dan zullen we verder denken.
Vandaag niet zoveel op het programma, fons gaat even bij zijn moeder wat karweitjes doen, en ik ga niet mee want zie haar al op eerste kerstdag. Bovendien moeten we altijd daar heen, en ze is maudy nog niet komen op zoeken, tja, net na haar geboorte. Dus heb ook tegen fons gezegd, ze komt nu eerst maar eens hier. Ze heeft een auto onder haar kont, en het is een half uurtje rijden. Ja maar ze wil haar zo graag in bad doen en met haar wandelen, dan komt ze maar hierheen...............zo, das er ook weer uit!!
Ik blijf dus lekker met maudy thuis, gaan nog even wat laatste boodschapjes doen.
Morgen een avondje werken in een oud ziekenhuis van me, toch leuk wat extra centjes..........

rimke; je hebt gelijk wat je schoonmoeder betreft, als ze maudy wil zien moet ze ook eens een keertje initiatief tonen om jullie kant heen te komen, zo denk ik er ook over,
en de reden dat ik vandaag alle boodschappen   moet doen is dat ik morgen moet werken en de winkels hier vroeg dichtgaan en ik   morgenavond 10 man krijg te brood eten dus ik moet alles nog kopen en organiseren haha dus ik ga dat morgen allemaal niet tegelijk redden.
en wat een droom meid, over de andere kant wel positief vind ik dat je er over droomt, als het tenminste een mooie droom is geweest, misschien alvast een voorbode je weet maar nooit wat er in het nieuwe jaar allemaal gaat gebeuren

wat denk je wat ik gisteren had, ik ben al een tijdje op zoek naar een blauwe eyeliner, maar die verkopen ze zowat niet meer, dus ik gisteren bij ons naar de ici paris xl, ik heb van die irischeques gekregen en die namen ze daar aan, Ik een blauwe eyeliner en een blauwe mascara gevonden en er stonden al geen prijzen bij, dus ik afrekenen zegt ze dat wordt dan 49,95 euro, ik zei he wat zo duur voor een eyeliner en een mascara, het is een goed merk zei ze, ik van ja hallo sorry maar dit ga ik er niet voor betalen ook al heb ik waardebonnen, dus ze was een beetje beledigd maar ik ga echt niet voor 50 euro een mascara en eyeliner kopen dus ik ben maar weer zonder weg gegaan hahahaah

xxx linda

Hallo meiden,
Wat een rust hier zeg. Vorige week het laatste bericht. Goh wat is er aan de hand?
Nou, ja, ik ben er mede schuldig aan.
Vorige week idd de kerstdagen, de voorbereidingen, etc.. Daarnaast ben ik gestopt met de laatste (avond)voeding. Ik hoop de komende dagen de 1e voeding te kunnen afbouwen en dan zit het er weer op.
Daarnaast nog uit eten geweest met vriendinnen.
Manlief is momenteel ziek. Ik hoop dat hij zich morgen beter voelt. Morgen boodschappen voor de fondue halen. Druk, druk, druk.
Hoe waren jullie feestdagen tot nu toe?

@linda: ik kan me voorstellen dat je dat niet betaald mvoor eyeliner en mascara. Zit er goud in of zo?
@rimke: hoe was het werken? Ach, voor jou zit het verlof er ook op 'hè? En ja, als ze nauwelijks slaapt kom je echt nergens aan toe en ben je aan het eind van de dag kapot. Ondertussen krijgt ze door de vaste voeding weer een ander ritme en met wat geluk slaapt ze eenmaal per dag 2 uurtjes. Maar ja wat zijn 2 uurtjes als je de rest van de dag bijna alleen voeding bent aan het geven, hahaha. Maar ze doet het goed, de schat. We waren afgelopen week uit eten geweest en zij ging mee en mocht in het kinderstoeltje zitten. Ze kreeg haar (meegebrachte) eten terwijl wij op het onze waren aan het wachten en daarna een bambix-koek en stokbrood. Daar heeft ze zich de hele avond mee geamuseerd.
@jacqy: geen leuke films? Ik zag wel dat er heel veel herhalingen zijn.

Terug
Bovenaan