Klusbabes 34 *********************************

Ha lieve meisjes!!!

Wat een feest dat het forum het weer doet en dat jacq eindelijk die wolk kan aanpassen en het van de forumdaken kan gillen! JEEEJ!!!!

Sterretje: whihihihi, moest zo lachen om je reactie "wat is het hier rustig geweest.........." whahahhaha!!! Lekker wijffie ben je!!! Hoop dat je hele fijne dagen hebt gehad, met je mannetje en kleine meisje samen! En dat 2009 maar heel veel lange nachten voor jullie mag brengen, met ontzettend veel slaap en rust!!!

Jacq: lekker ziek, ontzettend vervelend trouwens.......denk niet dat je er niet over mag klagen he?? Soms is zwanger zijn gewoon niet zo heel fijn........maar ik weet voor 10000000000% zeker dat je het er allemaal voor over hebt.........en nogmaals, tegen ons mag je zeuren he? Hou je niet goed..........

Linnie: had nog niet gereageerd op hyves, maar wat een meneertje zeg, die man van jou!! Geef hem van mij maar een trap onder zijn billen...........

nou, ik heb een erg auto-rijk dagje achter de rug, maar het kindje is bewonderd......schattig grietje hoor! En moeders was erg trots op haar meisjes............
Maudy heeft zojuist haar hele fles op, 270 cc!!! Maar had overdag bij de gastmoeder bedroefend gedronken dus dat mocht ook wel.
Fons is weer lekker thuis, maar ook niet zo lekker.........
Wij kruipen er goed in, ze voorspellenn hier min 10 vannacht, ik woon in het oosten des lands............brrrr!!!!!
Truste lieverds en tot morgen!!!!

Sterretje: diepe buiging voor jou trouwens dat je de borstvoeding zolang hebt vol weten te houden...........zeker met die slapeloze nachten denk ik dat menigeen er al de brui aan had gegeven.................veeel, heel veel respect voor jou!!!!

@rimke: thx voor de complimenten. Als ik haar nu zie ben ik t ook meteen vergeten. Maar dat zul jij ook wel hebben met maudy, ik bedoel, je had een rustigere start kunnen hebben.
Ik was net op t andere forum en zag dat je al vragen krijgt over de sprongen-bijbel. Ik vind het zo grappig hoe woorden worden overgenomen.
Ik heb verder niet gereageerd. Lukt me al niet om het hier bij te houden. En ja, ik had echt niet door dat er storing was. Ik dacht dat t aan de kerstdagen lag. Was er vorig jaar rond deze tijd niet ook een storing? Hebben we lang niet meer gehad.
Hoezo ben je weggeweest met de auto?  tja, heb hyves niet gelezen, dus waarschijnlijk veel gemist.
dikke kus voor maudy

goeiemorgen meiden

rimke; maudy heeft bij de gastouder ook slecht gedronken, anders maar even bij het consultatieburo vragen ofzo, en fons thuis maar ook niet lekker, ik denk zo dat de hele wereld ziek is zeg, en het was gezellig in grootebroek, dat is voor jouw wel even een ritje in de auto zeg, maar wel weer even gezellig als je er eenmaal bent, en vond z eje eten lekker?

jacqy: ach lieverd zo ziek, ik hoop dat het van een griepje is en niet van de zwangerschap, en net wat rimke zegt jemag hier altijd klagen als je je beroerd voelt want dat is echt niet lekker,

sterretje; ik vind het ook heel knap dat je zolang borstvoeding hebt gegeven petje af,

ik heb nu definitief besloten om geen borstvoeding te gaan geven. met jeoy is dat zo verkeerd gelopen en heb het 12 weken gedaan, maar van die 12 weken heb ik ongeveer 10 weken gekolft elke voeding want hij krijste zo erg dat hij de borst neit wilde, het zegt natuurlijk niet dat dit kindje dit ook gaat krijgen maar ik doe het toch maar niet.
Gisteravond kwam ik in huis en tom lag weer te snurken dus ik heb me dekbed en kussen gepakt en heb me in de bank geinstaleerd, ik ben een beetje kapot nu maar ja heb in ieder geval wel geslapen, tom is ook weer verkouden aan het worden, maar ja ik kan nou eenmaal niet tegen gesnurk.

ik ga me klaarmaken om te gaan werken, en ik kom vanmiddag iedereen nog even een hele fijne jaarwiseling toewensen, hebben jullie trouwens nog plannen voor vanavond? wij niet wij blivjen lekker met z'n drietjes in huis en de kans is groot dat ik voor 12 uur al op bed lig hahahaha

xxxx linda

Hier een berichtje van een verwarde Bieb....

Vandaag is dus mijn NOD. Vanmorgen temp gemeten en shit...weer laag 36,2 en gisteren nog 36.7. Dus met een sjaggo smoel naar de wc maar toch maar een test gedaan. Je weet t nooit met die drank vanavond....
Ef gedoucht en ik kijk naar de test.....ik zie toch echt een roze streep.....??????

Huh, is het dan echt zo? Maar het is echt een roze streep, niet zo heel donker maar goed genoeg dat je   de test niet tegen het licht hoeft te houden om hem te zien...
Maar nu ben ik dus bang....Waarom is mijn temp zo laag? Toeval of gaat het nu weer mis? Heb zo een midstream extra gevoelige test gebruikt. Misschien was ik zwanger, maar nu niet meer. Maar aan de ene kant heb is er wel een streep, en normaal kan je het beste vanaf je NOD testen, anders niet betrouwbaar. Nou, dat heb ik toch gedaan?
Pff ga ik teveel op mijn temp af???

Ik moet zeggen dat ik er wel goede hoop op had dat het raak was. Mijn kat kwam opeens de afgelopen dagen bij me liggen, heb een paar lichte strepen boven en onder navel (weet niet of het echt bij zw.schap hoort, maar heb ik normaal ook niet), regelmatig maagzuur naar boven (heb ik wel eens als ik honer heb, en dan wordt ik misselijk), maar nu kreeg ik het wel regelmatig terwijl ik net gegeten had, en natuurlijk zere borsten (alhoewel ik dat ook bij ongi heb haha)

Pfff hoe wordt je gek? Ga toch alvast de gyn bellen voor afspraak, dan kan ik het gelijk vragen

Ga ef proberen de foto te plaatsen

Ben ik echt zwanger????

lukt ef niet de foto te plaatsen, en moet zo weg naar werk

dames, tot later. Ik hou jullie op de hoogte

ow!!!! Biebje!!! een streep!!!! nou, volgens mij ben je dan echt zwanger!!! En die temp zegt niet alles hoor! dat heeft mijn gyn ook gezegd.
En mijn poezen komen ook sinds ik zwanger ben bij me liggen! haha

o, wat zou dat geweldig voor jullie zijn! Doe anders nog een test!

Jippie!!!!

ga ff verder lezen, heb alleen jouw berichtje nog gelezen! haha

kus jacqy

Terug
Bovenaan