Klusbabes 34 *********************************

Rimke, wat fijn dat ze haar hele fles op heeft. En een flinke autorijdag gehad! haha En, ben je vastgevroren vannacht??

Sterretje, dank je wel voor de felicitatie, heb 1e kerstdag positief getest.

Lin, zo kut dat tom zo snurkt! zou hem echt naar de huisarts slepen gaat er maar wat aan doen!

Meiden, hoelang duurde het bij jullie na inschrijving bij MvM voordat ze contact opnamen??? Heb me zaterdag ingeschreven.

Zo, ben weer aardig opgeknapt! Koorts is gelukkig weg, nu heb ik alleen nog de "gewone" kwaaltjes! haha maar die mogen er zijn!

Ga zo ff oliebollen bakken bij mijn moeder. Vanavond gewoon thuis, want tom is nog ziek!

Kom nog wel ff buurten!!

Kus Jacqy

Oal schatten.....moet weer weg maar ff een teken van leven...jacq heb gereageerd bij je topic lieverd !!!!! JOEHOE...........Biebje ......?????????????????????? o lieverd, hoop het zo.........duim voor je schat.....
Hier minder nieuws, ben ongesteld geworden  Meiden, wens jullie een goede jaarwisseling en kijk uit allemaal he ! KOm morgen ff langs voordat ik moet werken......ga nu ook werken tot zeven uur en dan naar huis want krijg visite..ben die dagen spuugzat, heb me de blaren gewerkt pffffffffff. Doei lieffies...............fijne jaarwisseling !

Kussssss happy

He Happy!!

Ach, arme meid, niet te hard werken he! Gelukkig zijn deze dagen bijna voorbij. Hoelaat moet je morgen weer beginnen?

Balen dat je ongie geworden bent zeg! Kut kut kut!!!

Bieb..... ik wil wat van je horen!!!!!!

liefs Jacqy

Bleeeeeeeeeeehhhh!!! Ben gewoon niet lekker, de keuze voor vanavond wordt heeeeel makkelijk gemaakt zo, zeker omdat Han ook ziek blijkt te zijn en ws ook niet gaat.

BIEB!!!!!!!! Laat die temp maar even varen...................ga duimen draaien en kaarsjes branden..............die test is gewoon goed, je hebt het hormoon in je lichaam, we gaan er gewoon van uit dat het goed gaat goed?? Niet te veel bij nadenken......maar begrijp dondersgoed je angst hoor..........weet het bij mij nog als de dag van gisteren........WAAAAAAAAHHHH!!! Het zal toch niet..................woehaaaa!!!!

Jacq: gelukkig voel je je weer beter........wat ik nog zat te denken, je kunt bij koorts beter een paracetamolletje nemen is mij altijd verteld, want koorts is slechter voor je kindje dan een paracetamolletje.

Linda: sleep die man van je aan   zijn oren naar de huisarts, dit is toch niets???

Happy: zucht................op naar een spetterend 2009 voor jou. Dikke knuffel en sterkte nog eventjes met wwerken, denk aan je lieverd, maar dat weet je wel he???

Nou, ik gga mijn meiske zo uit bed plukken........
Ben later terug.........

hoi meiden,

ff snel want me meisje zit op schooot....en probeert mee te typen..
hier komt ze

uqqqqqqqqqq

zo die was van haar hahaha

bieb, spannneeennndddd....ik zeg zwanger...fuck die temp...snel testen meid...
leuk   31 dec....

jacqy en rimke rustig aan he zieken.....

happy balen van je ongie

linda balen van je snurkende man...mee eens ..sleep hem naar de ha

sterretje wat gaat het afbouwen goed zo te horen..knap dat je het zo lang heb volgehouden hoor...

alle dames ook hier en spetterend nieuwjaar gewenst,,,en vooral voor de nog niet zwangere dames...2009 word hem voor jullie he.

ga er van door...lois wil aandachtttttttt.....
de groeten
xx bambi

Heb net even de gyn gebeld voor afspraak, kreeg secretaresse aan de lijn. Zij kon niets zeggen over de temp, maar zei ook al , een pos test is een pos test. Heb alvast afspraak gemaakt voor 12-1, stel dat het dan nog mis gaat, kan ik altijd nog afbellen.

Poehhh wat een gedoe he? Ik hoop toch zo dat gewoon echt is haha. Ga zo toch maar ef een test van clear blue halen, maar ben toch wel beetje bang haha

Ik werd net toch wel beetje emo, want ben waarsch gewoon zwanger!!!!!!!!

Terug
Bovenaan