Klusbabes 34 *********************************

hey meidne

bieb; wauwwwwww wat spannend meid, heb je de clearblue test al gedaan???????????????? ik hoop het zo verschrikkelijk voor jemeid ik ben helemaal zenuwachtig, laat even wat van je horen nog

jacqy: de koorts weg gelukkig en jullie blijven lekker thuis vanavond want tomis nog ziek, je hebt gelijk hoor meis,

rimke; ook nog steeds niet lekker meid, en blijf je nou nog thuis nu die meid waarschijnlijk niet komt?

happy: klote klote, dat je ongi bent geworden, 2009 wordt jouw jaar.

bambi: wat een mooie tekst wat lois heeft neergezet hahahahah

meiden, voor iedereen een hele fijne jaarwisseling, en een heel super goed gezond, en vruchtbaar 2009.

xxxx linda

Bieb!!!!! Weet dat je aan het werk was maar toch....................we wachten hier vol spanning!!

Linnie: niet die trut is ziek hoor, Han is ziek, vriendin van me...............en ik ga dus ook niet, heb net de gastvrouw afgebeld............

nou, ik heb net toch maar eens een oliebol gegeten, wil toch 1 oliebol eten   dit jaar................was niet zo'n goede zet.......whahaha!
Nee, heb even snel boodschapppen gedaan vanmorgen, Fons is gaan karbietknallen, en ik heb een ultrarustige dag met mijn meiske en mijn katertje................heb 1 blikje redbull voor mezelf gekocht voor vanavond en wat tucjes................whahaha, gekkenhuis!!!
Ach, lig er gewoon om 21 uur in denk ik..............

rimke; sorry ik dacht dat die andere ziek was, nou meis je hebt gelijk dat je lekker thuis blijft en je hebt inkopen gedaan hahaha, ik denk dat ik samen met jouw om 9 uur op bed lig hahahahah,
ik ga nog effe me was opvouwen.

xxx linda

he miesjes!

Rimke, wat is karnietknallen??? nooit van gehoord. Wel lekker hoor dat je thuis blijft, blijft fons nu ook thuis?

Bieb, we wachten vol spanning!! Tot hoelaat moet je werken??

Zo, de oliebollen zijn gebakken!

Liefs Jacqy

Whihhihi, linnie ligt er dus ook vroeg op vanavond, zijn er in ieder geval nog mensen die oud en nieuw kut vinden, whahaha!!!!

jacq: karbiet schieten, is heel hard knallen maken met karbiet (soort kruit volgens mij) en een melk bus.................vraag me niet wat er aan is, maar het is dus zo hard mogelijke knallen fabriceren...........ach, het jong is pas 40..........heb gezeg dat hij wel moet gaan vanavond, is wel om 12 uur thuis had hij beloofd.
Wordt enorm mistig en glad vannacht, nog een goede reden om thuis te blijven met mijn meiske.

Tot later!!

rimke; ik had al eens van dat karbietschieten gehoord, en wel erg lief dat fons om 12 uur thuis is vanavond en er wordt inderdaad heel slecht weer opgegeven, goed dat je lekker thuis blijft met jemeisje hoef je de deur lekker niet uit,

Ik ben inderdaad neit zo'n oud en nieuw mens, ik vond het vroeger al nooit wat aan, bij ons koop je een kaart voor in het verenigingsgebouw of voor in de kroeg met oud en nieuw. en later als je ouder wordt ga je met je vrienden en vriendinnen in huis bij elkaar zitten, Maar toen we 16 waren en kaarten hadden voor in dekroeg met oud en nieuw dacht ik ook elk jaar al wat doe ik hier is het al 12 uur dan kan ik naar huis toe hahaha,
ik vind het gewoon een zomaar wat dag

xxx linda

Terug
Bovenaan