Klusbabes 34 *********************************

meiden ik ben er vandoor,

allemaal nogmaals een fijne jaarwisseling veel plezier vanavond.

ik kom vanavond misshcien nog effe spieken of bieb een berichtje heeft achtergelaten

xxx linda

ha dames,

heb nog niet getest verder.Ben nog plas aan het verzamelen haha. Ben toch wel beetje bang voor uitslag...Is eigenlijk de clearblue beter dan de andere testen?
IK laat het jullie nog weten hoor!

Ik wil wel alvast iedereeen een te gek nieuwjaar wensen!!!!!!

oohh bieb zo spannend..zit steeds te kijken, heb nog even doe die test joh hahaha
heb je de cb digi of niet ? ach ze zeggen wel eens dat de ene test gevoeliger is..ik weet dat predictor het minst gevoelig is..maar een cb is wel net als alle andere testen denk ik

dus ik   ben nog een half uur thuis hahaha
daarna naar me ouders, met vrienden en me zusje en der vriend..gezellig denk ik..

fijne aaf iedereen...

xx bambi

Ha Bambi, nou dan ben je nog even op tijd om dit te lezen
...

ZWANGER
gaf de test aan....

Joehoe!!!
Kan toch niet met 2 versch testen pos zijn, terwijl ik niet zwanger ben?? (denk ik toch de hele tijd ivm die stomme temp).

Maar nu ga ik er ook gewoon van uit...

IK BEN ZWANGER!!!!!!

Heb dus de digitale test gebruikt, echt binnen een half minuut stond er zwanger....

Hebben al die rare standjes die mijn mannetje had verzonnen toch geholpen, haha

fijna avond iedereen...

Ga nu naar vrienden gourmetten en de avond doorhalen. En geen drank voor mij haha

WAAAAAAAAAAAAAHH!!!!!!
biebje is zwanger, biebje is zwanger, biebje is zwanger!!!!!

BIEB IS ZWANGER!!!!!!!

Lieverd, ik zit met de tranen in mijn ogen!
Laat het deze keer maar lekker goed gaan met je, in september een mini bieb!!!!!

Ik ga even een potje janken!!!
Ben zo blij..............

Ook voor jou gelden de woorden die voor jacq geldden, ik ben trots op je meid, voor alle tegenslagen die je gehad hebt, krijg je nu iets moois terug, eindelijk!!!

Terug
Bovenaan