Klusbabes 34 *********************************

Hallo meiden:
even gauw tussendoor. Ik heb helaas geen tijd gehad. De kleine is ziek en we hebben zo slecht geslapen dat we slaap moesten inhalen. Naast de gewone dingen blijft er gewoon super weinig tijd over. Ik kan je dus goed begrijpen Bambi. Het is geen onwil.

@anous: ik ben heel benieuwd wat er voor jullie uit gaat komen. Ik denk aan je.
@rimke: gefeliciteerd met je mannetje.

De rest heb ik helaas niet kunnen lezen.
Maar ook hier betekent het niet dat ik niet aan jullie denk.

ff mega ego, maar mensen lief wat ben ik ziek....heb vanaf gisteren aaf de longen uit me lijf gekotst en lig met koorts op bed, zomaar opeens....
ga straks ff de HA bellen, zullen op het werk wel willen weten wat er is he...echt waar de laatste keer dat ik zo aan het kotsen ben geweest is zeker 10 jaar geleden, ben niet zon goede kotser zeg maar....vanaf vanmorgen half 5 niet meer gekotst, maar goed aleen een beetje thee en een droog kaakje gegeten...voel zo slap als een dweil...Lois is bij me ouders...gewoon alsof ik werken moest..dus heb tot 11 geslapen, stond net dus met koorts op...mmhh virusje zeker...kruip er weer lekker in...als jullie me missen, weten jullie waarom he..

xx bambi

Jemig meisjes, wat een ziekenboeg hier!!
Iedereen is ziek of onderweg, of heeft een kind wat ziek is of onderweg, en in het ergste geval.................... beiden...............
Wordt tijd dat de lente weer in het land komt, whahah, maar dat duurt nog effe.

Fons is naar een autootje voor mij kijken, in tilburg. Waren we gister inderdaad ook in de buurt...........hebben een leuke mazda 121 cabrio gezien..........whahaha! Voor weinig, met weinig op de teller, en ziet er nog erg goed uit..........nou ik ben benieuwd. Hij gaat kijken en reserveert hem dan, dan kunnen we hem volgende week wel ophalen ofzo. Misschien is het ook wel niets...........we'll see.
Verder niets hier, eten uit de vriezer, maudy op bed, en moeders op de bank met laptop op schoot!

Later!!!

hey meiden

bambi: jeetje meid zo ziek, het wordt zo op je lijf gegooid, en lekker dat lois bij je ouders kon kan je lekker je bed weer in, hopelijk geeft de ha wat aan je zodat je snel weer opknapt, beterschap meid

rimke; fons aan het kijken voor een auto voor je. altijd handig toch? en een lekkere rustige dag gehad vandaag, ook wel eens lekker hoor.

sterretje; Je meisje ziek ach de arme schat. probeer maar een beetje bij te slapen meid,

happy: hoe is je gesprek gegaan vandaag?

zo ik heb joey vanmiddag naar de chreche gebracht en ben gelijk me bed ingedoken, heb effe een half uurtje geslapen en lekker tot kwart voor 3 op bed blijven liggen, had ik even nodig. daarna even bij me pa geweest en net hier weer een zooitje ingepakt en naar boven gebracht. pfff als het eerst maar klaar is, ik wil beginnen met de keuken maar daar heb ik de meeste spullen nog van nodig dus dat werkt ook niet echt, maar goed
vanavond weer naar de yoga toe.

xx linda

meiden ik ben er weer vandoor, ik ga tom effe bellen of ik oppas moet regelen voor vanavond als ik naar de yoga ga, en ik ga nu even rustig in de bank zitten en daarna joey bij het buurjongentje ophalen.
fijne avond allemaal, en morgenochtend dan lees ik bij

xxx linda

He meiden,

Bambi, kut zeg dat je je zo brak voelt! beterschap meis!

Happy, bus gemist??? ik wil het verhaal horen!

Rimke, rustige dag gehad?

Lin, lekker de bank opgezocht vannacht, groot gelijk meis! En toch wel heel actief geweest zo te lezen

Heb pijn in mijn kop, niet normaal! al wat ingenomen, maar hielp niets! hm... en mag alleen paracetamol natuurlijk!

Ga lekker bank hangen!

x Jacqy

Ola lieverds........sorry maar moet weer weg, zijn nog niet klaar met verhuizen, ben het echt spuugzat...ga straks lekker mn mandje in...gesprek was heftig maar, erg fijn ! Lieve zieke grote meisjes en klein meisje...beterschap allemaal ! Denk aan jullie.....allemaal rusitg aan en lekker laten verwennen.......tot morgen meiden, sorry dat ik weer geen tijd heb ! Busverhaal houden jullie tegoed, was echt heeeeeeel erg whahahahaha. Fijne avond en voor de mama s , kus aan jullie ukkies !

Liefs happy

Terug
Bovenaan