Klusbabes 34 *********************************

bieb, een paar dagen na de pos test werd ik af en toe een beetje misselijk, maar verder valt het reuze mee hoor.
als ze het hartje nog niet kunnen horen, zou ik ook eisen dat je een week later terug mag hoor! maar daar zullen ze vast niet zo moeilijk over doen.
Logisch dat je twijfeld over MvM. ach, je kan je altijd nog aanmelden toch?!?!?

Ja precies, Mvm kan wel een week wachten haha. Vorige x bracht ik trouwens die flessen ook zelf weg, ik had groene. En stinken die dingen!!!! echt smerig, zit natuurlijk speciaal spul in om plas goed te houden en voor hygiene. Voor je het weet zit zo een kan vol.Ik piste me de rambam. Maar alleen thuis hoor, op het werk gaat dat natuurlijk bijna niet

Ik zit trouwens beetje te googlen ivm horen bij hartje van 6 weken, Maar zie overal dat het meestal vanaf 9 is ofzo. Nouja, ben al blij als ze kan zien dat het geen bbz is, dan ben ik al stuk zekerder!!!

pff heb echt last van lage rugpijn...

ik weet zeker hoor van die 6 weken. dat lees ik overal   ! En rimke en lin hadden ook al met 6 weken een hartje!
Ik heb blauwe flessen, en hou me adem in als ik ze vul, dus heb nog niets geroken. Vind het alleen wel irritant plassen met zo'n emmer tussen je benen! haha

ja fijn he zo een ding tussen je benen. Ach ben het gewend met dat spoelen haha

Zal ook wel met dat hartje bij 6 weken, anders komen we allemaal voor niks natuurlijk! Wel fijn dat we zo vroeg al mogen komen

nou, dat is zeker fijn! toch wel handig he, dat we al in het medische gedoe rondlopen! ahahah
Weet je wat ik trouwens wel al dagen heb, opgeblazen gevoel in de avond. Dan moet echt mijn broek ff open!

Terug
Bovenaan