Klusbabes 34 *********************************

Phoebe;Gaaf een nieuwe auto, wat voor eentje is het ook alweer! Haha die koplampen, dat heb ik nog nooit gehoord. Dat doet toch aleen kit van knight rider....

Oh shit laptop doet weer raar..............

he meiden,

Phoebe, leuk!!! de auto opgehaald! Altijd super leuk he! Dat je er maar weinig pech mee mag hebben! hahah, hoop dat altijd bij een auto! haha

April, al 2.5 kilo eraf! Knap hoor! Ga zo door zou ik zeggen! En nog erg veel last van je rug. Ben benieuwd wat ze volgende week zeggen!

Bieb, ben 20 weken als we trouwen. Op zich wel fijn he dat we niet misselijk zijn! Mijn tieten staan nog steeds op springen! haha

Lin, joey nog van slag.. tja, gelukkig zal hij wel wennen denk ik.. heeft even een paar dagen nodig!

Rimke, sneeuw???? geniet van je laatste dagje thuis he meis! Hoe laat moet je morgen beginnen?

Hier alles goed. alleen een beetje koud! vandaag lekker aan het nixen! heerlijk.

liefs Jacqy

hey meiden

Bieb; een waardeloze nacht achter de rug zeg vandaag het waterbed maar goed in orde maken en hopelijk heb je vannacht een betere nacht, en je schoonmoeder wacht op een oproep over de andere kant wel lekker voor de zenuwen als je een dag van tevoren wordt gebeld morgen wordt je geopereerd en jullie willen het dan misschien tegen je schoonma zeggen dat je zwanger bent, inderdaad wel een goede stimulance om goed te vechten tijdens de operatie.

jacqy: je bent 20 weken zwanger als je gaat trouwen, dan is het wel al te zien, heel erg leuk

rimke: sneeuw bij jullie jakkes hahaha. en ze heeft een hele fruitpotje op en een fles erachter aan wat een vreetzak haha nee meid wees blij dat ze het opeet want ze heeft even niet goed gegeten.

april: toch weer meer pijn in je rug, en je bent helemaal gestopt met de borstvoeding nu, misschien datje menstruatie dan weer zachtjes aan op gang gaat komen.

de verjaardag bij me schoonvader was wel gezellig, alleen joey is nog steeds een beetje van slag ik had hem bij me schoonouders op bed gelegd omdat hij toch de hele nacht bijna niet heeft geslapen en weer heeel hangerig en pieperig arm kind , daarna zijn we nog effe met hem naar ons huis gegaan om te laten zien dat alles leeg is en toen klaarde hij net weer op dat we bij me pa waren,

ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Ha meisjes!!!

Nou Maudy eet als vanouds de oren weer van mijn kop, gelukkig, hoop dat ze dat nu even blijft doen. Zojuist weer een hele fles leeg, ze is nog steeds erg jammerig maar dat hoort echt bij een sprong.........de schat.

Linda: joey nog even jullie huis laten zien, slim. Dat arme jong begrijpt er niets van......

April: heb titels van boekjes op de hyves gezet!!

Jacq: het IS ook koud, ik ben ook niet warm te krijgen.......

Sterretje: jemig, jullie krijgen het wel voor de kiezen met ziektes enzo...........het schijnt dat je als volwassen nooit zoveel ziek bent als dat je kleintjes in huis hebt...........Het is trouwens vreselijk, en ik vind het heel erg om te vragen maar ik noem jouw meisje altijd je kleine meisje, en nu................ik kan niet op haar naam komen.............kan iemand me de eerste en laatste letter geven............wat vreselijk, loop de hele dag al te peinzen.............

Bambi: hoe is het lieverd?? Werkdagen weer overleefd??

Nou, ik ga zo even koken, spinazie ontdooien. We eten pasta met spinazie saus, met blauwe kaas en champignons........lekker!!!

En dan nog maar even van elkaar genieten, heb echt het idee dat mijn leven over is nu ik weer moet werken..................whahahaha!!!!
Is natuurlijk niet zo, weet ik ook wel, maar zo voelt het wel.
Ik moet morgen met een dagdienst beginnen, om 7.30 beginnen dus.............bleh.....

rimke; ik ben blij dat maudy weer heerlijk aan het eten is, ga je toch morgen wat geruster aan het werk, en ga zeker nog effe genieten hahahahaha je leven om nu je weer moet werken hahaha het is gewoon niet leuk dat werken, maar ja wat moet dat moet toch.
en om half 7.30 uur beginne dat valt nog even te overzien,

ik ben nu echt weg haha tot later

xxx linda

lin, verjaardag was dus gezellig! Mooi, en joey nog het lege huis laten zien. Hopelijk snapt hij het nu! haha

Rimke, mooizo dat ze weer goed eet! En was de naam niet s.....a???

heb het nog steeds koud!!!!

Zo, het meisje ligt weer op bed, weer haar flesje leeg, zoete griet.
Ik ga er zo ook op, ben ontzettend boos.........die man van die trut belde net naar fons dat ik moest op houden met liegen enzo, en fons zit nu al een uur te peinzen wat hij er aan moet doen...........ik wil dat hij achter me staat. Ik lieg niet, en zal nooit liegen........ik hoef die lui nooit meer te zien en dat heb ik fons ook gezegd, wil niet dat ze hier nog over de vloer komen en wil ook niet dat maudy daar over de vloer komt. Mooi makkelijk, geen gezeik meer. Alles wat er gebeurt wordt altijd op mij afgeschoven, het is altijd mijn schuld. Ben er gewoon helemaal klaar mee, ben nog nooit zo voor schut gezet geloof ik. Normaal gesproken ben ik helemaal niet haatdragend maar dit gaat mij zelfs te ver.

Jacq: die naam zocht ik, was er nooit meer uit mezelf opgekomen! Sorry sterretje, voor mij blijft het jouw kleine meisje..........

Lin: hoop dat het vannacht goed gaat voor joey, de arme schat.......

Ik ga er in, ben morgenavond wel weer hier.
Wish me luck.

hoi     meiden,

leef nog hoor..zag al dat ik weer richting vermist ging..
druk weekend gehad..met de boel opruimen op viste ...een nieuwe bank gekocht..joepie..komt over 2 wk ong. kan niet wachten..een mooie hoekbank waar we samen op kunnen hangen..nu hebben we een leren 2 zitter en 2 losse stoelen die voor geen meter zitten..deze bank hebben we altijd al vervloekt, je kan er niet samen op hangen...en straks hebben we dus gewoon een lekker hangbankje...verbetert vast onze band hahahah

heb alles gelezen, maar was best veel.
ff voor iedereen een kost stukje

phoebs de auto gehaald...en bezig met de clomid..wat goed dat het deze maand dus gebeuren gaat met de iui.

klaasje..de uitvaart achter de rug..en nu focussen op de baby.

linda joey moet ff goed wennen dus..hopelijk krijg jij wat meer rust..of moet je ook aan het verbpuwen..nee toch, wat kan je doen als zwangere.

bieb..niet lekker geslapen op waterbed dus..en op zoek naar kwaaltjes haha

jacqy je jurk kan goed vermaakt worden fijn hoor.en 20 wk met het trouwen....ja dan zal het wel zichtbaar zijn..hihih

rimke ...zit niet lekker in je lijf he..maar moudy vreet weer lekker..hihihi
werkse morgen meid..sterkte..

ehm......wie oh wie...

zag kleintje ff...hoe gaat ie ??

ohja anoeska...balen zeg van je man met zijn gebroken arm en jij tijdens de vr. dagen een schimmeltje...kut.zeg..maar na deze ronde gaan jullie ook iui toch ?
toch hoop ik dat er een zaadje sterk genoeg was.

happy hoest met jou ?

april...werkt de laptop nog..en helemaal van de bv af...en nog niet ongie..miss nu je klaar bent dat je cyclus weer opgang komt binnen 4 wk.

sterretje ook weer ziek..balen dat je meisje vanacht weer aan het spoken was.

hier lois ook...pfff ..we waren gisteren bij vrienden..daar zonder morren in eht campingbedje...om 12.15 naar huis..duidelijk wakker..nog ff een schone luier thuis en hup het bed in..gelukkig ging ze weer slapen..maar werd om half 5 wakker en om half 6 weer...en toen ging me man...maar om 8 uur werd ze weer wakker...toen was het tijd voor een flesje...toen ging ik maar..ben meteen ff wat gaan doen in huis..rond half 10 lois weer naar bed...en ik ook..tot 12.30 hahaha erg he..maar   voel me wel wakker daarna...

moet nu vliegen...lois en ik gaan badderen...nou ja...douchen..heb geen bad...
morgen weer werken..dus jullie zien me wel weer aanwaaien...

xxx bambi

Terug
Bovenaan