Ha meisjes!!!
Nou Maudy eet als vanouds de oren weer van mijn kop, gelukkig, hoop dat ze dat nu even blijft doen. Zojuist weer een hele fles leeg, ze is nog steeds erg jammerig maar dat hoort echt bij een sprong.........de schat.
Linda: joey nog even jullie huis laten zien, slim. Dat arme jong begrijpt er niets van......
April: heb titels van boekjes op de hyves gezet!!
Jacq: het IS ook koud, ik ben ook niet warm te krijgen.......
Sterretje: jemig, jullie krijgen het wel voor de kiezen met ziektes enzo...........het schijnt dat je als volwassen nooit zoveel ziek bent als dat je kleintjes in huis hebt...........Het is trouwens vreselijk, en ik vind het heel erg om te vragen maar ik noem jouw meisje altijd je kleine meisje, en nu................ik kan niet op haar naam komen.............kan iemand me de eerste en laatste letter geven............wat vreselijk, loop de hele dag al te peinzen.............
Bambi: hoe is het lieverd?? Werkdagen weer overleefd??
Nou, ik ga zo even koken, spinazie ontdooien. We eten pasta met spinazie saus, met blauwe kaas en champignons........lekker!!!
En dan nog maar even van elkaar genieten, heb echt het idee dat mijn leven over is nu ik weer moet werken..................whahahaha!!!!
Is natuurlijk niet zo, weet ik ook wel, maar zo voelt het wel.
Ik moet morgen met een dagdienst beginnen, om 7.30 beginnen dus.............bleh.....