Klusbabes 34 *********************************

hey meiden

rimke; meid je hebt helemaal gelijk dat je nu helemaal geen contact met die mensen wilt hebben laat niet over je heen lopen en ik neem aan dat fons wel achter je staat. echt een klote streek zeg van haar en haar man.

jacqy; heb je het ook zo koud ik heb het ook steeds zo koud niet normaal.

april; hoe is het met je laptop? doet ie het nog steeds?, ik heb een keertje een vol glas melk over het toetsenbord gegooid, gelijk op z'n kop gehouden en tegen de kachel gezet gelukkig deed ie het weer, ik hoop voor je dat ie het nog steeds doet.

bambi: druk druk druk meid, en een hoekbank gekocht, hebbenwij ook vorig jaar gedaan ik ben helemaal super tevreden. en lois heeft ook een spooknahct gehad ik hoop dat ze vannacht beter slaapt.

happy: meisje hoe gaat het met je?

Me neef belde om 5 uur of we zin hadden om te bowlen, ik zei ja dat is goed, daarna dacht ik ojee is dat wel slim zo nadat joey gisteravond helemaal hysterisch was, maar we hebben het toch gedaan, en ik heb duidelijk gezegd dat papa en mama even gingen bowlen en dat opa hem zijn broodje zou geven en dat opa hem op bedje zou leggen, en dat was goed zei hij gelukkig, en het is ook goed gegaan allemaal.
Met joey moet je altijd goed uitleggen wat je gaat doen of waar we naartoe gaan of hoe of wat, je kan joey niet zomaar optillen bijvoorbeeld om zijn pyjama aan te trekken, vantevoren moet je zeggen vriend mama gaat je pyjama aantrekken, ik praat ook altijd al vanaf zijn geboorte tegen hem hahaha

xxx linda

Rimke; heb ik wat gemist over dat stel dat zegt dat je liegt? of gaat het om die 'vriendin' die zo raar deed over je bevalling? sorry, misschien over heen gelezen.
In ieder geval een fijne 1e werkdag weer morgen!

Bambi; he, je bent er weer? Leuk een nieuwe bank. Eindelijk samen hangen haha. Ik wil ook nog een nieuwe bank. Gister een mooie gezien, maar was iets te groot, jammer. Wel 2 nieuwe lampen gekocht

Phoebe; gaaf een auto met draaiende koplampen, lijkt wel een soort van KIT (knight rider) haha.

April; hoest met je thee laptop? ZOmaar een muziekje erop, iehh wat eng

Linda; hoe was het bowlen?

Pff wordt beetje moe van mezelf. Het is nog zo onwerkelijk dat ik zwanger ben. Al die maanden hopen, van alles geprobeerd, wachten, en dan is het opeens toch weer zover. Ik probeer er van te genieten, maar hoe doe ik dat? Ik zit nog niet echt op de roze wolk zeg maar. Ik ben wel blij, en praat ook wel over de komende maanden en dat soort dingen, maar ik weet het niet hoor. Ik denk dat voor mij nu het belangrijkste is dat de 1e echo goed is. Oke, hoe cruw het ook klinkt, het kan altijd nog mis gaan, maar dat ik in ieder geval weet dat het geen bbz is. Misschien is het fijn dat ik morgen weer kan werken, beetje gedachten verzetten. Ik vindt het wel fijner als ik ergens ben, dan heb ik echt het idee dat we een geheimpje hebben....

meiden, trusten  en tot morgen

goeiemorgen meiden

Bieb: hopelijk kan je vandaag op je werk een beetje je gedachten verzetten, en ik had pas toen ik de echo zag zoiets van het is nu echt waar. en ik snap je heel goed dat je wilt weten of het in je baarmoeder zit. maar kon je niet zeggen dat je een bbz hebt gehad en je wilt weten of het goed zit?   dat heb ik toen wel gedaan en kon gelijk komen.

rimke: werkse vandaag ,meid ik hoop dat het gaat en heb je wel wat geslapen vannacht?

phoebe: ik vergat steeds te reageren op je koplampen van de auto hah een echte knight rider wel apart ik had er nog nooit van gehoord haha

ik zit nu met een doodzieke joey de arme schat heeft 39,8 koorts zo zielig, ik hoop dat ie snel opknapt.

xxx linda

wat een rust hier zeg vandaag. mijn laptop doet het nu bij me pa jippie, alleen kan ik me mail niet bekijken maar als het goed is weet me broer hoe dat moet, maar die is nu op wintersport,

xxx linda

Linda'de gyn weet van mijn bbz natuurlijk, maar gaf toen al aan dat ik een echo kreeg bij ong 6 weken (als ik ga ben ik 5 weken en 5 dagen zw). Misschien had ik wel kunnen vragen of ze al eerder kunnen zijn dat het in ieder geval goed zit en geen bbz is. Weet niet of ze dat dan ook doen, niet aan gedacht eigenlijk.

Nouja, ik wacht wel af, of zal ik toch bellen? Nu ga ik twijfelen......

Zo, ben zo gaar als een klontje boter............begon natuurlijk vanmorgen al met een tripje door de sneeuw........
Heel veel informatie gekregen en ik hoop dat er iets is blijven hangen.......we merken het morgen wel........gelukkig geen koppijn gekregen.
Fons is gisteravond nog naar die lui gegaan om te vragen of ze niet gewoon een hekel aan me hebben........"nee hoor, ze is hier altijd welkom!". Stelletje eikels. Ben er klaar mee, maar dat had ik geloof ik gisteren ook al gezegd........en die arme fons kreeg gister nog de volle laag van die zogenaamde vriend van hem. Vind het wel lullig want ze kennen elkaar al 15 jaar ofzo...........maar ja, fons wil het nu eerst laten bezinken voordat hij verder gaat denken wat hij er verder mee wil............

Maar goed, het werk was dus wel oke..........

Linda: is die arme joey nog ziek geworden ook............
Bieb: heb je nog gebeld voor een vroegere echo? Volgens mij moet dat toch wel kunnen??

Nou, ik ga de oven aanzwieren voor de lasagna. Vanavond nog even met maudy onder de douche en fons naar de brandweer, ik lig er om 20 uur op denk ik.
Morgen weer een vroege dienst........dan een avonddienst op woensdag en weer een vroege dienst op donderdag............en dan 3 dagen vrij.

Tot morgen maar weer meisjes!!

Terug
Bovenaan