Klusbabes 34 *********************************

bieb; bij mij konden ze toen wel zien dat het in me baarmeoder zat maar nog geen kindje natuurlijk want dat was te vroeg, heb je gebeld of wacht je het gewoon af?

rimke; je werkdag zit er weer op meid, eet smakelijk met de lasanga, en morgen weer de ochtenddienst. en fons is naar zijn vriend gegaan gisteravond en kreeg de volle laag, is voor fons ook moeilijk deze situatie vooral omdat hij al 15 jaar bevriend is, maar hopelijk snapt hij wel dat jij er helemaal klaar mee bent met ze,

joey is vanmidda om half 1op bed gegaan en toen ben ik naar ons huis gegaan, ik heb daar de badkamer en de wc schoongemaakt, en alle lampen schoongemaakt en ingepakt en de ijskast helemaal schoongemaakt. en weer een aantal andere dingen schoongemaakt en ingepakt, om kwart voor 5 ging ik daar vandaan en heb nog effe snel me schoonvader gefeliciteerd die is jarig vandaag ook lullig als ik daar niet effe ben geweest. Joey zit nu aan de tafel maar heeft een paar wangen en oren net als het pak van de kerstman zo rood, ik hoop dat ie zometeen effe een broodje wil eten, maar jd at zie ik zometeen wel.
Straks yoga we hebben een invalster want mijn yogalerares is op vakantie.

xxx linda

Rimke'lekker gaar van het werken. Is ook niet niks weer zo een 1e werkdag

Linda; weer heerlijk gepoetst

Dames, was is het rustig vandaag

Heb nog geprobeerd te bellen, maar op alle2 de nrs kreeg ik de hele tijd geen bereik. Morgen nog maar eens proberen. Aan de ene kant heb ik zoiets van, ik krijg nu al een vroege echo, maar misschien kan ik toch iets eerder.
Linda, met hoeveel weken kreeg je de echos?

aan de ene kant voel ik me wel zekerder dat het deze keer goed gaat, maar aan de ene kant ben ik nog wel bang,. meer kans op een bbz natuurlijk. Beetje dubbelop.
Net ef keihard de muziek aan gezet en lekker gedanst. Alvast de kleine een beetje voorbereiden op een bewegenlijke mama haha

Sneeuwde het bij jullie ook zo?Durfde amper naar werk te rijden,. en terugweg natuurlijk ook. Wel gestrooid, maar op die binnenwegen niet.
Zou het niet -11 worden???? Vannacht denk ik dan wel

ik heb een muggenbeetje ofzo op mn tiet, maarja als ik te veel krab gaat het kapot, natuurlijk zo een tere huid

waar is iedereen?

He meiden,

Rimke, je hebt het dus overleeft vandaag.... hopen dat er wat is blijven hangen!! ahah wel leuke collega's?
Wat een geweldige foto trouwens!

Bieb, zou gewoon proberen te bellen! wie niet waagt, wie niet wint!

heb verder niets bijgelezen, ben gesloopt. Vanmorgen voor het eerst echt misselijk geweest! haahah ach, hoort er bij!

morgen naar school. heb geen zin. Hoop dat ik morgen avond wat meer tijd voor jullie heb!

x jacqy

goeiemorgen meiden

bieb: ik heb gelijk toen ik een positieve test had gebeld en kreeg een paar dagen daarna geijk een echo, daarna met 7,5 week ongeveer toen met 10 weken en nu vandaag met 13 weken nog een.
en bij jullie sneeuw gisteren hire gelukkig niet zeg, ik zag de beelden op de tv maar zag er gevaarlijk uit zeg,

rimke; een geweldige foto zeg wat een ogen hahah zo groot

jacqy: voor het eerst echt misselijk, ik hoop voor je dat het niet door gaat zetten zodat je moet kotsen

gister met yoga hadden we een invalster maar pfff dat voel ik wel vandaag, we hadden oefeningen die we nog nooit hadden gedaan heel erg leuk, onze lerares doet heel vaak een aantal weken achter elkaar dezelfde oefeningen en dat gaat toch af en toe vervelend worden, dit was echt leuk
Om kwart over 11 weer een echo ik ben benieuwd.
fijne dag allemaal en tot later

xxx linda

Goeiemiddag!

Lin: hoe was je echo? Alles goed? Je hebt niet meer gereageerd na vanmorgen....

Rimke, wat is het toch een schatje die meid van jullie! Wil ik ook!!!!

Nou hier alles weer ok, maar vanmorgen... Moest vandaag voor 't eerst naar school en werd met knallende koppijn wakker. Maar je moet 90% aanwezig zijn en door de zwangerschap / bevalling mis ik waarschijnlijk in juni al een paar lessen, dus ik dacht: kom op, gewoon doorzetten. Dus ik paracetamollen genomen en daarna ff wat gegeten, word ik in ene misselijk -> hup, zo m'n ontbijt eruit... En daarna ging het beter. En de rest van de dag rustig aan gedaan en nu gaat het weer goed. Ik snap soms niks van dit zwangere lichaam...

Ben bij school trouwens nog gevallen, uitgegleden over zo'n ijslaag op het trottoir... Lekker charmant. Broek vies, knie kapot, maar werd wel netjes door een meneer overeind geholpen, dat kan tegenwoordig dus nog gelukkig..

Nou ga weer ff verder surfen, doei doei

hey meiden

klaasje; dat is niet fijn wakker worden met een knallende koppijn en vervolgens je onbijt er ook nog uitkotsen en dan ook nog vallen, een goed begin van de dag, niet dus. gaat het een beetje met het verwerken van de dood van je schoonvader?

wat een rust hier zeg.

Nou ik heb een stuiterbal in me buik hahaha, wat is die kleine ontzettend gegroeid zeg, en het heeft geen 1 seconde stil gelegen, het was met zijn mond steeds open en dicht aan het doen en met zijn beentjes tegen me buik aan het afzetten om een koprol te maken en ze kont omhoog en die armen weer jeetje het was zo verschrikkelijk leuk om te zien,dus dat wordt wat als ik het zometeen ga voelen en het zo druk blijft haha, maar alles zag er goed uit, me bloeddruk was 110/75 dus dat was ook goed,   en me bloedwaarders waren ook allemaal goed, en over 4 weken weer terugkomen en dan gewoon bloeddruk meten en de harttonen beluisteren, en daarna weer de 20 weken echo al met al ben ik helemaal gerustgesteld nu en kan het echte genieten gaan beginnen.

ben ook effe in ons huis geweest, alle meubels zijn weg en de vloerbedekking is eruit, en de keuken is er bijna uit en de loodgieter was bezig met alles af te sluiten en dan willen ze morgen gaan beginnen met een beginnetje te maken om te slopen.
Ik zou vanavond gaan kaarten maar ik heb afgebeld, ik ben niet lekker en blijf lekker in huis vanavond

xxx linda

Hai,

Ja Linda, leuk he die echo? Bij mij was die kleine op de laatste echo ook zo druk, ze kon nauwelijks goed kijken want dan koprolde hij weer omver, echt super om te zien. Ik voel alleen nog niks, ben nu bijna 18 weken, wel jammer, want dat lijkt me ook fantastisch! Misschien dat jij al eerder iets voelt omdat het 2e is?

Nou, heb net zwangerschapszwemmen, zwangerschapsgym en het kinderdagverblijf geregeld. Allemaal van die trutdingen die waren blijven liggen de afgelopen weken. Verder gaat het hier wel goed, m'n schoonmoeder belde net, was vandaag heerlijk wezen schaatsen. Dat heeft ze altijd graag gedaan en ze was met een heleboel bekenden op het ijs, dus ze was helemaal uitgelaten aan de telefoon. Leuk, lekker wat afleiding.

Heb vanmiddag nog ff wat nieuwe BH's gekocht. Het lijkt wel of ik 2 cups gegroeid ben, had eerst een redelijke Bcup maar het lijkt nu wel dubbel D! En geen enkele BH zat nog lekker, dus ff nieuwe gekocht. Heb op internet in de uitverkoop ook leuke positiekleding gekocht voor 't voorjaar. Leuk blousje en gave ribbroek. Maar 't past nu nog niet helemaal, heb echt nog helemaal geen buik... zucht, komt nog wel.

Dames, ga ff relaxen bij de tv

Doegie!

Terug
Bovenaan